Nemohl jsem tomu uvěřit. Byl tak blízko, i když to je snad pokaždé protože mě furt sleduje.
Byl jsem z toho celého celý nesvůj, kdo by nebyl.
Vstal jsem nakonec a šel se vysprchovat. Snad aspoň ve sprše mě nesleduje, bylo by to dost ujetý.. i když už i to že mě vůbec sleduje je trochu ujetý!! Proboha! Však to je strašně ujetý!
Když jsem se vysprchoval oblékl jsem se a šel jsem do kuchyně udělat si snídani. Udělal jsem si palačinky s nutelou a s chutí se do toho pustil.
Už je odpoledne a ještě mi nenapsal, což jsem rád. Také ani mi nepřišlo že by mě někdo sledoval.. možná má něco jiného na práci
odpoledne se přehouplo k večeru. Máma už odešla zas na noční a já jsem sám doma. Zatím pořád nic nenapsal tak jsem jen tak ležel v posteli a koukal do stropu. Neměl jsem nic na práci, v televizi nic nehrají a koukat se na Facebook mě zas nebaví.
Anonym007: měl jsem něco na práci. Už jsem tu :)
A já doufal že už nenapíše.. asi jsem byl moc naivní no
Eren: dobře.
Anonym007: copak jsi dělal celý den?
Eren: nic zajímavého, snad většinu dne jsem jen přemýšlel, pane. A co jste dělal vy.. smím-li se zeptat
Anonym007: něco zařizoval díky čemu budeš brzy můj
Na tohle jsem už neodpověděl, měl jsem strašnou chuť mu napsat ať na to zapomene.. ale na to se až moc bojím, nojo.. jsem padavka která se bojí nějakého chlapa co ho sleduje každý den a byl u něj doma
Jej. Tak zas chodím do školy. Sice jen na týden ale je to utrpení. Hlavně když od nás očekávají že jsme během karantény kreslily a malovali jak vzteklý.. a pak já co pomalu nic neudělala 😂 no jo, karanténa je zlo 😂.. dobře dobře. Myslím že stačí. Akorát vám tu vypravim jak debilní život mám 😂😂.
ČTEŠ
žádost přijata
RandomJmenuji se Eren a můj život byl naprosto fajnový, že by mi ho někteří i záviděli. Měl jsem hodnou maminku která se o mne bála, kamarády, kteří mi pomáhali když jsem byl smutný.. ale pak přišel onen den, kdy se smích stal v pláč, radost v smutek, vol...