Yeni bölümle hepinize merhabalar nasılsınız canlarım sınavlarınız bitti mi?
Benim sınavlarım bitmek üzere yoğunluktan dolayı uzun süredir bölüm yazamıyodum. Elimden geldiğince uzun bir bölüm yazmaya çalıştım.
Iyi okumalar ❤❤❤_________________________________
-Ben geldimmmm (?)
Olamaz bu...bu nasıl olur? Onun burda ne işi var?
-Metee! Senin burda ne işin var? Ne zaman geldin? (Mine)
-Sakin ol prenses her şeyi anlatıcam. Sen beni özelmedinmi? (Mete)
-Gel buraya şapşal! (Mine)
Onu hızla kendime çekip sıkıca sarıldım. Mete benim Ankara' daki okulumda çok yakın arkadaşımdı. Aslında benim olmayan abim gibiydi. Birbirimizden ayrılmak baya zor olmuştu buraya gelirken. Onu gerçekten çok özlemiştim. Şimdi onu karşımda görünce şaşırdım.
-Eee çabuk anlat meraktan çatlıcam burda. Nasil geldin?(Mine)
-Gel önce bi yere oturalım.(Mete)
Biraz ilerdeki bankalara oturduk. Sonunda anlatmaya başladı.
-Artık bende İstanbul'da yaşıyorum. Benden kurtulamassın prenses. Sende ayrılmak baya zorolunca ne yapıp edip annemleri İstanbul'a taşınmam için ikna ettim. Sonra Sevgi teyzeyi arayıp hangi okulda okuduğunu öğrendim. Bu okula kaydımı yaptırdım. Ve sonuç yine birlikteyiz! (Mete)
Hâlâ inanamıyorum. Biz Mete'yle küçüklüģümüzden beri tanışıyoruz. Onun annesi de doktor ve annemle çok yakın arkadaşlar. Bizde aslında Mete'yle bu sayede tanıştık. Hayatımıın bi çok anı onunla geçti. Üzüldüğümde, ağladığımda, gülümsediğimde Mete hep benim yanımdaydı. O benim olmayan abim gibiydi.
Mete'nin sesiyle düşüncelerimden sıyrılıp ona döndüm.
-Anlaşılan o ki sen beni hiç özlememişsin. Neyse ben gideyim en iyisi. (Mete)
Ayağa kalktığında hızla koluna girip eski yerine oturmasını sağladım.
-Mete saçmalama tabiki seni çok özledim. Bi anlık şoktaydim. Ondan bi tepki veremedim. (Mine)
-Şaka yapıyorum tabiki prenses. Bende seni çok özledim. Yani aslında kim olsa beni özler. Bu yakışılılıkla ben bile kendimi özlüyorum bazen.(Mete)
-Sanırım sen kahvaltıda kendini değil egonu doyurdun. Pek bi yükselmiş. (Mine)
Gülerek beni kendine çekip sıkıca sarıldı. Bende hemen kollarımı boynuna dolayıp ona sımsıkı sarıldım.
-Hadi kalk sen arkadaşlarımla tanıştırayım. (Mine)
-Güzel kızlarmı? (Mete)
-Offf Mete aklın fikrin güzel kızlarda. (Mine)
-Hahh! Bu arada sınıfın neresi?(Mine)
-12/A (Mete)
-Neee ciddi misin? aynı sınıftayız şansa bak. (Mine)
-Şans değil Mine Ben seninle aynı sınıfta olmak isteyince Hakan amca müdürle konuştu. Ve bizi aynı sınıfa koydular. (Mete)
-Neyse hadi çabuk zil çalmadan seni kızlarla tanıştırayım.(Mine)
Saate baktığımda zilin çalmasına 5 dk kaldığını gördüm. Sınıfa girdiğimizde herkesin gözü Mete'ye döndü. Hatta bazı kızların "ohaa" "insan mı o?" dediklerini duydum. Onlara en kötü bakışımı yolladım. Mete'ye baktığımda kızlara pis pis sırıttığını gördüm. Dirseğimi karnına geçirip önüne dön deyince hemen önüne döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYGAR KOLEJİ
Romance"Kar taneleri aslında bize, birbirimize zarar vermeden de yol alabileceğimizi anlatıyor miniğim." *** Kitap kapağı için @critisusmare teşekkür ederim