#6

153 12 26
                                    

nisanur0923 ❤❤❤

Öncelikle bu okuyucuma çok teşekkür ediyorum değerlisin canım benim😊❤

Bölümün sonunda konuşuruz

___________________________________

-Yaaa aslında çok iyi olabilir bence kesinlikle gidelim yeni bi şeyler alırız. (Ilayda)

-Bana uyar bi şeylerle oyalanmak iyi gelir bana da evde sıkılcağıma alışverişe gidebiliriz. (Mine)

-O zaman okul çıkışı hep birlikte kız kıza alışverişe gidiyoruzzzz! (Hazal)

Dersten sonra kızlarla kantinde otururken Hazal'ın fikriyle alışverişe gitmeye karar vermiştik.

Bende kendime yeni bi şeyler alsam hiç fena olmazdı.

Son dersin bittiğini haber veren zil çalınca kızlarla birlikte eşyalarımızı toplayıp sınıftan çıktık. Alışverişe okuldan sonra gitmeye karar verdiğimiz için hiçbirimiz eve uğramayacaktık.

Okulun kapısında Mete'yle vedalaşıp İlaydanın arabasına doğru ilerledim. Kızlar beni arabanın orda bekliyorlardı.

-Bu alışveriş çok iyi olacak. Biz hep ikimiz alışverişe giderdik ama bu sefer Mine'de aramıza katıldığına göre daha eğlenceli olacak (Hazal)

-Aynen alışverişten sonra bi yerlerde oturup bi şeylerde yeriz hem. (İlayda)

-O zaman eğlence başlasınnn (Mine)

Hepbirlikte arabaya binip alışveriş merkezine doğru yola çıktık. Evet bu arada arabayı İlayda kullanıyo ve ehliyeti var. Oda 18 yaşında ama sanki 5 yıldır araba kullanıyo gibi sürüyor. Ben anca kaza yapayım.

Evet doğru duydunuz. Kaza yaptım. Hem de babamın arabasıyla geçen sene Ankara'dayken Mete yüzünden arabanın ön kısmını pert etmiştim. Ben araba kullanmayı öğrenmek isteyince Mete'yi zorla bana öğretmesi için ikna etmiştim. Bi gün gizlice eski evimizin garajından arabayı aldım. Babama söylesem hayatta izin vermeyeceği için birazcık gizli olmuştu. Mete çok güzel bi şekilde bana öğretiyodu aslında. Ama son anda herşey bozulmuştu. Mete radyodan en sevdiğim şarkıyı açınca bende gerizekalı gibi ellerimi direksiyondan çekip şarkıya eşlik ettiğim için ağaca toslamıştık. Ve sonuç arabanın önü berbat bi hale gelmişti. Ama Allah'tan bize bi şey olmamıştı. Babam tabiki o olaydan sonra bize çok kızmıştı. Ve ceza olarak telefonumu elimden bir hafta almıştı. O bir hafta nefes anlamamıştım.

Sonunda alışveriş merkezine geldiğimizde saat 05:13 olmuştu. Okulda babama eve biraz geç geleceğimi haber vermiştim. O yüzden çok rahattım.

İlayda otoparka arabayı park ederken bende Hazal'la kapının önünde İlayda'yı bekliyorduk.

İlayda'da gelince hep birlikte alışveriş merkezine girdik.

_____________________________

-Yemin ederim ayaklarımı hissetmiyorum. Kara sular indi bacaklarıma. (Hazal)

-Al benden de o kadar yani. (Mine)

-Ama değdi yani çok güzel şeyler aldık kesinlikle. (İlayda)

Yaklaşık iki buçuk saatin sonunda alışverişimiz bitmişti. Ama bizde bitmiştik. Şimdi ise elimizde birsürü poşetle yemek katına çıkmaya çalışıyorduk.

Sonunda yemek katına ulaştığımızda hızla boş bi masaya oturup siparişlerimizi verdik.

-Ayyyy çok güzel şeyler aldık. Hepsini giymek için sabırsızlanıyorum. Şimdi bakıncada aldiklarim sanki az yaa birkaç parça bi şeyler daha alsaydım keşke. (Hazal)

UYGAR KOLEJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin