Yeni bir bölümle daha birlikteyiz umarım beğenirsiniz.❤❤
_____________________________İçeri giren kişi........... o çocuktu!
Ne yani ben şimdi bu ukâla çocukla aynı sınıftamıyım. Olamaz yaaaaa! Bundan sonra ona ukala diycem. Tam ona layık.
Ukala çocuk hocadan özür bile dilemeden benim oturduğum sıranın tam karşısındaki sıraya tanımadığım bir çocuğun yanına oturdu. Henüz beni fark etmemişti. Ama illaki fark edecekti. Sonuçta aynı sınıftaydık.
Çok sinirli gözüküyordu. Nedense hoca o sınıfa öyle dağdan inmiş ayı gibi girince bi şey demeyip derse devam etmişti.
Bende önüme dönüp derse odaklanmaya çalıştım. Ama bi türlü kendimi derse veremiyordum.
Üzerimde hissettiğim bakışlarla başımı sağa sola çevirdim. O çocukla göz göze geldim. Bana çok garip bakıyordu. Hem sinirli hem de düşünceli gibiydi. Aklına bi şey gelmişçesine sırıtmaya başladı.
Neden sırıtıyordu ki. Sanki seninle çok eğleneceğiz dermiş gibi bakıyordu.
Göz devirip önüme döndüm. Zil çalınca derin bir oh çektim. Dersten hiç bir şey anlamamıştım zaten. Susadığım için kantine
Gideccekken ukalanın yanıma gelip sıranın iki yanına elini koymasıyla kalktığım yere geri oturdum.-Ooo kimleri görüyorum burdaaaaa.
Sınıftaki herkesin gözü bizdeydi. Ve bana acır gibi bakıyorlardı. Dönüp ne bakıyorsunuz be demek vardı da neyse. O sırada o ukalaya yapmacık bir şekilde gülüyordum.
- sınıfımıza yeni birisi gelmiş. Tanışalım bakalım. Ben Bora Uygar Sen?
Ağzım bir karış açık kalmıştı. Ne yani bu ukala çocuk veya adı her neyse bu okulun sahibinin oğlu muydu. Şimdi anlaşıldı. Bu okuldaki kimsenin ona karşı çıkmamasının hocalarda dahil nedeni belli olmuştu. Bozuntuya vermeden
- Bende Mine Özgür.
-Tanıştığımıza göre sana bu sınıfın kuralarını anlatabiliriz.
-Pardon! Ben sizin koyduğunuz o saçma kurallara asla uymam! Siz o saçma kurallarınızı kendinize saklayın.Deyip yanından geçeceğim sırada kolumu tutmasıyla ona döndüm. Ne var dercesine bakıyordum ama öyle öfkeli bakıyordu ki tırsmadım değil.
-Bu sınıftaki herkes gibi sende kurallara uyacaksın!!
Öyle sert bi tonda söyledi ki olduğum yere çivilenip kaldım. Ama hala cesaretli davranmaya çalışıyordum. Son cesaretimle
-Hayır! Uymayacağım
Deyip kolumu ondan kurtardığım gibi hızla kapıya yöneldim. O sırada sınıfın hepsinin bizi ağızları açık bi şekilde izlediğini gördüm. Ben bile kendimden böyle bir cesaret
beklemiyordum. Anlaşılan tüm sınıf bu saçma kurallara uyuyordu. Sınıfa dönüp önünüze dönün dedim.
Ve bi hışımla sınıftan çıktım. Tam kantine gideceğim sırada birinin arkamdan seslenmesiyle arkama döndüm. Oldukça güzel
olan bi kızın bana doğru geldiğini gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYGAR KOLEJİ
Romance"Kar taneleri aslında bize, birbirimize zarar vermeden de yol alabileceğimizi anlatıyor miniğim." *** Kitap kapağı için @critisusmare teşekkür ederim