#7

148 11 34
                                    

İyi okumalar lütfen oy verip yorum yapın❤
_______________________

Ertesi gün erkenden kalkıp kahvaltımızı yaptık. Kahvaltı gayet neşeli geçti. Ahh tabi Bay ukâla olmasaydı daha eğlenceli olabilirdi. Masada ben, Hazal, İlayda, Bora, Elif Teyze ve Bora'ların babası Murat amca vardı.

Murat amcada gayet nazik güler yuzlü birisiydi. Bay ukâla ile kan bağı olması açıkçası çok garipti.

Neyse ışte gayet keyifli bi kahvaltıdan sonra Bora'ların ÖZEL şoförü bizi okula bıraktı.

Ve şu an benim en nefret ettiğim ders olan matematik dersinde İlayda ve Hazal'la "Hazal'ın kurmuş olduğu" SİSTERS GROUP'tan yazışıyoruz.

Tabiki soruları çözmeyede çalışıyoruz okadar da mal değiliz.

"Onlar mal değil sen malsın. Sen ortaokulda matematik sınavında çocuğun dedesinin yaşını 7 bulan insansın gerçi senden bi şey beklemek pek doğru değil

Evet gerçekten de ortaokulda matematik sınavında problemde çocuk dedesinin yaşını hesaplamaya çalışıyordu. Kağıdın her yerine belki 15 tane işlem yaptım ama sonucu 7 bulmuştum.

"Ben şahsen 7 yaşında bi dede hiç görmedim.

"Valla Hayriye matematik bu ondan herşey beklenir."

Kızlarda matematiği sevmiyodu. Ama benden daha iyiydiler. Zilin çalmasıyla 40 dakikalık ızdırap bitti.

Tam sıradan kalkıp dışarı çıkacağımız sırada Derin'nin gelmesi ile tekrar yerimize oturduk.

"Ayy İlayda'cımmm nasılsınız. Yine her zamanki gibi çok hoş gözüküyosunnn." Böyle ağzına iki tane patlatcam. Belki şu bozuk ağzı düzelir.

"Sende yine herzamanki gibi çok yalakasın Derin." Varya İlayda'nın şu lafıyla öyle rahatladımki anlatamam.

"Neyse ne ben sadece size nasılsınız diye sormaya gelmiştim. Ve size bi davetiye verecektim. Annemlerin olduğu dernek bu hafta sonu bi davet veriyo. Annem sizin de gelmenizi istedi. Orda çok saygın aileler olacak. Sizde gelirseniz çok mutlu oluruz."

Bunların hepsini nedense bana bakarak söylemişti. Ve o bakışlar benim onun ağzına iki tane çakma isteğimi arttırıyodu.

"Emin ol orda olucaz Derin sen merak etme." İlayda yüzünde yapmacık bi gülümseme ile davetiye aldı."

"O zaman sonra görüşürüz şekerler." Ben senin şekerine sıçayım acayip sinirimi bozuyo bu kız.

Derin yanımızdan ayrılınca hep birlikte sınıftan çıktık. Kantine doğru ilerlerken "Gerçekten o davete gidecek misiniz?" Diye sordum.

"Saçmalama Mine tabiki gitmeycez. O gerizekâlı yanımızdan gitsin diye öyle söyledim."

Hazal bize bi şeyler almak için kantine giderken bizde boş bulduğumuz bi masaya oturduk. Bu gün bitaz stresliyim. Çünkü malûm bu gün bizim bay ukâla ile ceza gunümüzdü. Okulun duvarlarını boyayacaktık birlikte.

Okulun bitmesine son bir ders kaldı. Ben okulda Bora'yla kalacaktım. Beni öldürebilirdi bile. Ve bana yardım edeceğini pek sanmıyordum. Ama etmek zorundaydı.

Hazal gelince aldıklarını yemeye başladık. Bi yandan da sohbet ediyorduk. Ama benim aklım Okul çıkışı bay ukala ile yapacağımız işteydi.

Tam karşıya baktığımda Bora'nın bana baktığını gördüm. Dudaklarinı oynatarak Bi şeyler söyledi ama anlamadım. Elimi havaya kaldırıp çevirdim. Ne iş dermiş gibi baktım.

UYGAR KOLEJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin