Hol is kezdjem? Czinege Angéla avagy Angi ahogy mindenki szólít. 22 éve boldogítom a világot. Szőkésbarna és göndör hajú, barna szemű lány. Jelenleg a kennyére a pénzt táncoktatással keresem a Star Light Dance Companynal vagyis rövidebben az SDC-nél. Emellett egy pár tàncos haverommal kint szoktunk az utcán tàncolni amikor épp jó idő van. Erről kaptam az "utca táncosa" elnevezést. Jelenleg Pesten élem a mindennapjaim, de amúgy Pesttől nem messze egy kis faluba nőttem fel. Van egy báttyám akivel állandóan egymás vérét szívjuk. Ő szintén Pesten él a barátnőjével. Emellett egy nővérem is van aki a férjével és csodás unokaöcsémmel élnek egy Budai lakásba. Mindd a kettőjükkel egy erős kapcsolatot ápolok amire büszke vagyok.
Mit is mondjak még magamról? Külsőleg egy aranyos kis alacsony lánykának tűnök aki próbálja mindig a 100%-ot nyújtani. Talán igaz az a mondás, hogy a legalacsonyabb a leghangosabb. Ugyanis ez a baráti társaságomba pontosan így van. A kis 158cm-el én vagyok a leghangosabb. A baráti társaságom legfőbb része Míra akivel már 6 éves korunk óta boldogítjuk egymást, illetve Máté a fiú legjobb barátom. Őt három éve ismertem meg amikor Sződre költözött az állása miatt. És, hogy mi az állása? Fodrász. Emellett sok táncos barátom van és innen-onnan egy-két ismerős.
Életembe egy párkapcsolatom volt 16 évesen és ez sem tartozott a jók köze. Hogy azóta miért nem volt? Én úgy vagyok vele, ha eljön az ideje úgyis találkozok azzal a bizonyos sráccal. Most pedig szingliként is teljesen jól megvagyok.
Mint már mondtam külsőleg egy aranyos kis alacsony lánykának tűnök. Ám aki jól ismer tudja milyen extrém vagyok és, hogy minden őrültségbe bele megyek. Ezt talán Míra tudja a legjobban igazolni, de nem fogok elkezdeni mesélni mert akkor holnapig is itt lennénk. Van egy hát... úgymond védjelem ami egy vékony kis hajgumi. Hogy miért? 11 éves korom óta kell a csuklómon lenni egy vékony kis fekete hajguminak amit tudok piszkálni. Ez már ösztönösen jön mint ahogy a száj harapdálás. Ezt a két dolgot, ha ideges vagyok, ha nem, ha unatkozok vagy bármi van nekem muszály azt csesztetnem.
Viszont van egy másik oldalam. Ezt a másik oldalamat a családomon és Mírán kívül senki nem ismeri. Ez pont így tökéletes.
Bővebben a másik oldalamról. Ugye amit mindenki ismer az egy extrémebb, végtelenül közvetlen, vagány bevállalós csaj aki imádja a rap zenéket. Sokat sportol, bulizik és a barátaival van. Na a másik oldalam a szöges ellentéte. A másik oldalam egy művész lélek. Imád festeni és legszivesebben csak azt csinálná, lassú szerelmes néha depis zenéket hallgatni. Egyedül lenni, nem hip-hoppot táncolni hanem balettot. Na ez az én másik felem. Ja és senki ne higyje azt, hogy skizo vagyok. Viszont van egy hatalmas kedvencem ami az extrém énem és a visszahúzódó énem ellenére imádok. Az a valami vagyis inkább valaki Shawn Mednes. Pontosan 5 éve megőrülök mint a munkásságáért mint a srácért. Mindig is el akartam menni egy koncertre ám ez sosem adatott meg. Vagy nem volt itt koncertje vagy túl drágának találtam a jegy árát. Ezek ellenére nap mint nap hallgatom a srácot és imádom.
YOU ARE READING
Az utca táncosa
RomanceA Sződről származó lány most Pesten éli minden napjait. Barátai az utca táncosa nevet aggasztodták rá, ebből lehet következtetni, hogy utcán táncol, emelett egy tánciskolába tanít. Egy napon találkozik egy fiúval, vagyis inkább Rics...