Było piękne popołudnie, Winter jak codzień od samego rana do wieczora przebywała w skateparku tak było już od prawie czterech lat.
Gdy Winter akurat miała zjechać z murku nagle usłyszała głos swojej najlepszej przyjaciółki Summer, wkurzona wstała z ziemi i podeszła.- Czemu mnie wołałaś??? - zapytała Winter.
- Bo chciałam ci coś ważnego przekazać - powiedziała Summer.
- A co znowu??? - po raz koleiny zapytała się Winter.
- No bo po jutrze odbywają się zawody w jeżdżeniu na deskorolce - powiedziała Summer i podała Winter plakat.
- Ciekawe ale czemu ja mam w nich wsiąść udział - powiedziała Winter.
- Jesteś w końcu dobra w jeżdżeniu na desce i wiem że ty lubisz takie rzeczy - powiedziała Summer.
- Eee... no może i lubię ale czy wygram - powiedziała Winter.
- Napewno wygrasz jesteś najlepsza no i jesteś moją psiapsi - powiedziała Summer.
- Okej spróbuję tylko gdzie są zapisy??? - zapytała Winter.
- Tam stoi taki koleś w szarym dresie i czapce z daszkiem z listą i tam są zapisy - powiedziała Summer.
- Dzięki Summer - powiedziała Winter.
- proszę - odpowiedziała Summer i odjechała na swoich wrotkach.
Winter nie wąchając się podeszła do gościa i z lekkim stresem zapytała.
- Chcę się zapisać na te zawody i mam pytanie czy są jeszcze miejsca??? - zapytała się dziewczyna.
- Tak są jeszcze dwa miejsca - powiedział chłopak.
- Oki to super - powiedziała Winter.
- Tylko podaj mi swoje imię - powiedział Chłopak
- Winter - powiedziała dziewczyna
- Jeszcze raz jak masz na imię??? - zapytał koleś.
- Winter!!! - wrzasnęła dziewczyna.
- No okej już zrozumiałem - powiedział facet.
- To już jestem na liście??? - zapytała Winter.
- Tak, zawody odbywają się o godzinie 15:30 tutaj w skateparku - powiedział chłopak.
- dzięki muszę już spadać bo muszę już wracać do chaty narka - powiedziała Winter.
- Nara - powiedział chłopak.
Gdy Winter już odjechała na swej deskorolce przeszedł koło niej facet o niebieskich oczach, kręconych blond włosach schowanych w kapturze i koziej bródce spojrzał na Winter ale ona nawet nie odwróciła się i podszedł do chłopaka który siedział na murku.
- Siema North - powiedział chłopak.
- Siema stary - odpowiedział North.
- Co tam u ciebie??? - zapytał chłopak.
- A chciałem się zapisać na te zawody i to tylko tyle i chwilę z tobą pogadać - powiedział North zdejmując kaptur z głowy.
- Akurat jest jedno miejsce dla ciebie - powiedział chłopak.
- Ej, Mike kim była ta dziewczyna co była przed chwilą??? - zapytał North.
- Eee... jakaś Winter - powiedział Mike.
- Winter powiadasz to ta dziewczyna co od czterech lat jeździ tu na desce??? - zapytał North.
- Chyba tak nie wiem - powiedział Mike
CZYTASZ
Dziewczyna z skateparku
AdventureMam nadzieje że książka się spodoba, mimo to że będą błędy, a opis to zrobię w między czasie i życzę miłego czytania😁 Uwaga!!! W książce mogą występować czasem wulgaryzmy lub sceny 18+ Książka jest jak narazie zawieszona bo nie mam pomysłu