KADER

349 36 16
                                    

Yaman, söylediğim cümlemle hemen ayağa kalktı.

İşte buna şaşırmıştı. Belkide kabul etmeyecekti?

Kollarını tekrar bana doladı.
Bu sefer şaşıran taraf ben olmuştum.

"Bana bir efsane anlatmıştın... o efsane gerçek miydi?"

Yaman beni unutmamıştı.

"Evet"
"Sana bir şey olmasına izin vermiyeceğim..." yaman'ın bu sözleri beni nedense mutlu etmişti.

Yani sevildiğimi hissetim.

"Bırak beni" dedim. benden ayrıldı, ama gözlerindeki o sevgi değişmemişti.
Bir süre yüzümü inceledi.
"Benden nefret etme, Nerrisa" başımı kaldırdım, yaman'nın gözleri'nin içine baktım.

"Ediyorum" dedim

Bu cevabımı beklemiyordu.
Bir süre sessizleştik, ne yapacağımızı bilmiyorduk.

"Biliyor musun? Şuan bebeğimizin fısıltısını hissedebiliyorum"

Bebeğimiz dedim.

"Dokunabilir miyim?" Başımı olumlu anlamda saladığımda Yaman ellerini karnıma koydu.

"Bu...bu çok değişik bir duygu."dedi.

Yüzümü uzun bir şekilde inceledi, sonra gözleri bedenimde takılı kaldı.

"Ama bedenin çok zayıflamış, sen iyi misin?"

Ruhum acı çekiyordu ama bedelini bedenim ödüyordu.

"İyiyim"

Hayır iyi değilim! Sadece kendimi kandırıyordum.

"Efsaneye göre ölüyorum, beni sadece sen kurtarabilirsin. Ben yaşamak istemiyordum, ama karnımdaki bebek, çok tehlikeli halkıma zarar verebilir. Onu sadece babası olarak sen durdurabilirsin."

"Ne demek yaşamak istemiyordum!"

Benim acılarımı bilmiyorsun.

"Bu kadar kolay mı vazgeçtin?
Nerrisa, sen yok olsaydın ben yine seni bekliyecektim."

Ellerimi kalbine götürdü.

"Bak burası senin için atıyor. Senin için her şey yapmaya hazırım. Kaldığım yerden vazgeçerim, yeter ki sen yaşamaya devam et. Bize bir şans ver."

Bir ilişkide güven çok önemlidir. Güven yoksa ilişki de yoktur, ve ben sana güvenmiyorum. Ya beni tekrar bırakırsan? O zaman ne olucak.

"Benim için hayatını feda etmene gerek yok."

Sana karşı hâlâ çok kırgınım...

"Mür çiçeğini aldıktan sonra dünyaya geri dönebilirsin. Beni ve gezegenimi kurtarmak zorunda değilsin. Karar senin"

Gözlerim duygusuzlaşmıştı. Herkes değişim gösterebilirdi.

"Ne saçmalıyorsun! Kalbim senin için atıyor diyorum. Neden gözlerinde bir duygu yok. Niye sürekli geri kaçıyorsun?"

"Çünkü yoruldum. Sevdiğim kişiler tarafından yara almaktan yoruldum. Ben onlara o kadar değer verirken yanımda olmamaları üzüyor beni, bana yalan söylemelerine dayanamıyorum!"

Gözlerim dolmuştu ve ağlamaya başladım.

"Çok yoruldum, sen benim hakkımda ne bileceksin ki! Bunca zaman ailem sandığıö kişiler bana en büyük yalanı söylemişler. Arkadaş bildiğim kişi öz annem çıkıyor. Sen benim yaşadıklarımı hissedebilir misin? Gerçek bildiğin hayatın bir anda yalana dönüşüyor. Bu ne kadar acı veriyor. Haberin var mı?"

Yaman şaşkın bir şekilde bana bakıyordu. Sonra gelip sarıldı.

"Tamam geçti, sakin ol. Ben yanındayım. Kimsenin seni üzmesine izin vermiyeceğim."

Saçlarımı okşamaya başladı.

"Her şey geçicek. Güzel günler olucak, ailen... ben seni biliyorum. Senin çok güzel bir kalbin var."

Benim yamana gerçekten ihtiyacım vardı. O bana çok iyi geliyordu.

"Sen gittikten sonra ruh gibiydim... seni çok aradım ama bulamadım."

Saçlarımı kokladı.
"Kokunu, sesini aslında ben senin bütün varlığını özlemişim."

Gerçekten beni bu kadar seviyor muydu? Hayır Nerrisa! Bu güzel sözlere inanma.

"Seni bekledim, Birgün geliceksin diye hep içimde bir his vardı."

Her şey aslında yeni başlıyordu.
Sen bizi kurtardıktan sonra beni unutacaksın.

"Geldin ve ben seni bırakmıyacağım.
Hep yanında olucam. Yaşaman için her şey yapmaya hazırım. Mutlu olmanı istiyorum, bunu nasıl başarıcam bilmiyorum ama ellimden geleni yapıcam"

Bu sözlerinle beni şimdiden mutlu ettin. Sana yaşatacaklarım için üzgünüm. Ama bunu yapmak zorundayım. Bizim seninle hiçbir hikayemiz olmuyacak. Ben iyileştikten sonra sen dünyaya geri geliceksin. Ve ben hayatında hiç var olmayacağım. Her şeyi bir rüya olarak hatırlayacaksın. Sen hayatına böyle devam ederken, ben oğlumuzu büyüteceğim. Ben bizim için bunları planladım. Kendim için senin hayatını feda edemem! Kaderin bana ne göstereceğini bilmiyorum ama sen dünyaya aitsin! Beni sadece bir rüya olarak hatırlayacaksın...

Bölüm nasıldı?
Değişik şeyler olucak...
Gelicek bölümde yaman gezegende olucak...

kayıp iz 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin