Time skip: późną nocą
Była już późna godzina a ja nie mogłem zasnąć. Bałem się że Julka wyda mnie że wyszedłem na ląd, o niczym innym nie potrafiłem myśleć. Karol już mocno spał więc wstałem i poszedłem w stronę drzwi wejściowych. Wziąłem klucze odkluczyłem je i wyszedłem. Po tym czynie klucze jakimś cudem wsunąłem pod szpare w drzwiach.
Nagle mój naszyjnik zmienił barwę na żółty i zaczął oświetlać mi drogę.Okej teraz szybko na plażę. Tak żeby nikt mnie nie zauważył. Trochę ten naszyjnik za mocno świeci. Można go jakoś zagasić?
Próbowałem zgasić wiosrek ale nie udało mi się. Kiedy się obejrzałem byłem na plaży.
1,2,3 SKOK!
I wbiegłem w wodę. Chwilowo trzymałem tlen, ale po 5 sekundach zauważyłem ogon i opuściłem powietrze. Szybko popłynąłem do domu, próbowałem być nie zauważony ale w drzwiach czekała moja mama i JULKA?!
super, jednak mnie wydała
Mama: Gdzie byłeś cały dzień?
H: Byłem na... Na
J: Przetań kłamać! Byłeś u ludzi. Sam mi mówiłeś!
Mama: Oj Hubert Hubert. Taki jak ojciec.
H: O czym ty mówisz?! W jakim sensie "jak ojciec"
Mama: Dowiesz się wkrótce. A teraz do pokoju. Jula idź z nim żeby nie uciekł
H: O NIE! NIE BĘDĘ Z NIĄ W JEDNYM POKOJU.
Mama: Z PRZYSZŁĄ ŻONĄ POWINIENEŚ!!!
Do mych oczu wkradły się łzy
Jestem dorosły.. Mam prawo robić co chce...
W pokoju
Spoglądałem na piękny księżyc. A Julka siedziała na łóżku. Nie miałem ochoty z nią rozmawiać po tym co zrobiła.
J: Obraziłeś się?
H: TAK!
J: JA TO ZROBIŁAM DLA CIEBIE!!! CZEGO TY NIE ROZUMIESZ!?
H: WAS WSZYSTKICH!!!
J: Oj kochanie nie denerwuj się.
Julka zaczęła do mnie podpływać.
H: Zostaw mnie!
J: Wiem że tego chcesz~
Julka zaczęła mnie całować. Nie podobało mi się to.
J: A teraz powiedz że mnie kochasz!
H: N-Nigdy...!
J: Czyli mam użyć tradycyjnych Metod? Okej.
H: O czym ty mówisz?!
J: A jak Twój ojciec pokochał twoją mame?
H: Z m-miłości?
J: HA. Zabawny jesteś.
Julka wyjęła buteleczkę, na niej było narysowane serduszko.
H: CO?! NIE!!!!
Julka otworzyła fiolkę. Zapach powędrował do mojego nosa nagle zrobiło mi się słabo. Usłyszałem tylko słowa Julki.
J: Teraz będziesz mój.
W tym momencie urwał mi się film.
CZYTASZ
|Sekretne Życie| DxD
FanficHubert nastoletnia syrena, ucieka z domu żeby znaleźć tą jedyną osobę. Pewnego dnia wyszedł z podwodnego świata można powiedzieć zmienił się w prawdziwego człowieka, na plaży zobaczył płaczącego szatyna z różą w dłoni. - Pewnie dziewczyna z nim zerw...