Aangekomen op Hogwarts

418 1 6
                                    



Het is vandaag 30 augustus ik ben ondertussen mijn spullen aan pakken ik hoor papa al aan de trap roepen "VERONICA SCHIET OP OPA WILT VERTREKKEN"

ik pak heel snel mijn koffer en pak zo snel mogelijk mijn spullen en prop het allemaal erin. Net als ik mijn koffer dicht wil doen bedenk ik me shit mijn dagboek. Ik zoek in alle laden maar vind het niet ik ren snel naar de boeken kast maar daar ligt het ook al niet. Net als ik de deur open maak om het aan papa te vragen staan opa voor de deur ( professor dumledore )

ik schrik en zeg "hoi opa" hij kijkt me aan en wijst naar mijn kussen en hij zegt "ik denk dat je het daar ondervindt!" ik denk bij mezelf hij weet ook alles en glimlach een beetje. Ik loop naar me kussen en ja hoor daar ligt het. ik doe het in me koffer doe snel me jas en sjaal om en zegt tegen opa "zo klaar"

hij kijkt me aan en lach en zegt "perfect zo en ga nu dag tegen je vader zeggen en dan gaan we want we zijn al te laat" . Ik loop naar onder geef papa een kus
" heb je alles toverstok? kleren?" ik zeg snel "ja ja papa" ik zie aan heb dat die beetje verdrietig is ik geef hem een knuffel en zeg "het komt allemaal goed"
papa kijkt me aan en zegt natuurlijk  "ik vind dit wel allemaal lief enzo" zegt opa "maar we zijn te laat we moeten echt gaan." Ik kijk heb aan en knik ik pak zijn arm vast en we verschijnselen naar Hogwarts.

Toen we aangekomen waren voelde ik me al meteen fijn ik keek om me heen en alles was versiert ik kijk na opa en zegt "opa? waarom is er versiering"
hij kijkt me aan " morgen bestaat Hogwarts meer dan 3000 jaar!" ik zeg verschrokken al meer dan 3000 jaar?? WOW dat is al lang opa begint te lachen en zeg nou ga maar naar je kamer alles uit pakken . om 18:00 is avond eten ik knik en ren snel naar me kamer en pak alles op me gemakt uit.

( 1 uur later )

Ik hoef geen school uniform aan omdat leerlingen er nog niet zijn ik doe een simple jeans en een t-shirt aan.mijn haren zijn vanzichzelf al gekruld en bruin ik doe een beetje mascara op en blush ik kijk in de spiegel en zeg WoW girl you look amazing ik begin te lachen. Opeens kijk ik naar me horloge SHIT is het al zo laat ik was minstens 10 min te laat ik pak mijn telefoon en ren naar de great hal. Net als ik door de hangen ren loop ik perongeluk tegen iemand aan ik kijk op en ik schrik het was snape .

POV Snape

Ik loop rustig door de gang totdat iemand tegen me aan loop ik kijk boos tot dat ik zie wie het is schrik ik hallo mevr black zeg ik op mijn droge toon ze kijkt op en zegt hallo proffeser ik zie aan haar blik dat ze me aanstaart ik zeg bent u weer te laat voor avond eten ze glimlach en zegt ja ik was onderweg totdat ik tegen u aan loop en nu ben ik denk ik nog later. Ik zeg tegen haar nou ga dan maar snel ze knikt en rent verder.

Ik loop rustig verder ik blijf maar aan haar lach denken tot dat ik opeens ik me zelf zegt nee Severus het gaat niet ze is je leerling en ook nog de Kleindochter van albus. Maar Ze is zo knap met haar groene ogen en die mooie krulende haren en ze is zo beleefd en slim en en.... SEVERUS STOP DENK IK
Ik blijf effe staan en schud met me hoofd heen en weer. Ik moet ook maar naar het avond eten lopen ik ben ook al te laat. Ik loop snel daar de great hal en zie dat iedereen er is.

opeens roept Dumbledore Severus daar is die toch iedereen kijkt op en ik vind het een beetje awkward ik ga zitten en kijk naar Veronica maar ze kijkt niet terug ze is met minerva aan het vertellen . ik pak me wat eten en begin met Dumbledore te vertellen.

POV Veronica

Ik zit met Minerva te vertellen we hebben het over de vakantie en het lesrooster. Opeens zie ik Snape binnen komen en ik kijk hem starend aan opeens roept opa "SEVERUS daar is die toch!"
ik begin te lachen en hij gaat naast opa zitten en begint met hem te vertellen. Opeens hoor ik minerva zeggen "Veronica luister je wel ?" Ik begin te lachen " ja hoor." Opeens zegt Minerva "en wat heb jij gedaan?" " ik ben met hermione gaan schaatsen in de muggle world en we hebben veel maar veel butterbeer gedronken tenminste bij mij thuis dan" minerva lach en l"zegt natuurlijk. "

Ondertussen het eten voel ik dat iemand me aanstaart ik langs me en zie dat Snape me aanstaarde toen ik naar hem keek draaide hij zich snel om. Ik kijk teleurgesteld want ik ben namelijk verliefd op Snape niemand weet het zelf Hermione niet. Opeens hoor ik opa zeggen Veronica lieverd kom is . Ik sta op en loop naar opa hij zegt Severus je kan Veronica je toch noch herinneren hij kijk me aan en zegt natuurlijk ik glimlach opa pak me bij mijn arm en zegt. Ronnie zegt die ik kijk hem aan en Snape kijk hem vragend aan hij zegt umm Ronnie? Dumbledore begint te lachen en zegt ja zo noemt iedereen haar.

Ik kijk opa beetje akward aan maar waarom moest ik nu komen. Ik vroeg me af of je me wilt helpen met wat zegt Snape op zijn droogste toon nou zoals je weet bestaat Hogwarts morgen 300 jaar en er komen nieuwe eerste jaar en je wilt toch volgend jaar hier werken en meschien kan jij de eerste jaars rondleiden en helpen met alles beetje al stage lopen . Ik kijk hem blij aan en heeft hem een knuffelen en zegt glimlachend ja heel heel graag . Oké zegt Dumbledore blij maar dat betekend wel dat je minder in de gewone les bent dus Snape geeft je dan bijles. Oké zeg ik en Snape kijk niet zo blij.

POV Snape

Wat waarom moet ik haar bijles geven waarom kan Minerva dat niet doen. Ik kijk Dumbledore aan en zegt is goed oké regelen jullie onder elkaar maar hoelaat enzo ik knik en Veronica komt naast me zitten. Ummm wat ruikt ze lekker naar rode rozen.
Umm proffeser zegt ze . Ik kijk haar verschrik aan en zegt ja
ze zegt met een glimlach hoelaat moet ik morgen bij uw kantoor zijn voor de bijlessen ik zeg met mijn droogste toon 16:00 ze knikt en loop bijna huppelend de great hal uit.

POV Veronica

Ik loop bijna huppelend de great hal ik want ik ben zooo blij ik mag gewoon morgen bijna stage lopen hier soort van. En ik krijg ook bijles van Snape het kan gewoon niet beter. Ik kom aan in mijn slaap kamer ow het is hier wel beetje een rommeltje met mijn make-up en de reis kleding liggen over de grond ik ruim alles snel op en hang effe mijn lievelings foto's en poster op de muur . Ik doe pyjama en en laat me op bed vallen en ik val in een diepe slaap.

———————————————————-
Vonden jullie het leuk hebben jullie meschien nog tips of tops laat het me weten
Xxx

Falling for you // Severus Snape love story Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu