Ik en Severus liggen in bed maar worden verstoord door Isabella
Isabella klimt op het bed en begint op Severus te liggen en roept PAPA PAPA. Hij wordt meteen wakker wat is er princess. Mag ik bij jullie slapen ? Ja hoor kom maar ze kruipt onder de deken en gaat tegen Severus aan liggen. Mijn wekker gaat ik moet me klaar gaan maken voor de les. Ik zie Isa ( Isabella ) tegen Snape aanliggen wat is ze toch schattig. Ik kom naast Severus staan lieverd lieverd fluister ik. Ja ? Je moet je klaar gaan maken de lessen beginnen zo en we gaan ontbijten. Hij staat op en doet zijn gewaad aan Isa ga jij je ook aankleden ? Ja mama ze staat op en loopt naar haar kamer. Ik doe mijn kleding aan en loop naar Sev Goedemorgen lieverd zeg ik Goedemorgen schat.
Isabella komt aangerend mama wil je mijn haren doen natuurlijk lieverd ik doe haar haren in een hoge staart. Ga je vandaag bij opa zitten of kom je mee naar de les van Mama en Papa ? Umm ik wil bij opa blijven is goed maar nu gaan we eerst ontbijten.
We lopen met z'n drietjes naar de eetzaal iedereen kent Isabella en iedereen zegt hoi tegen haar . Ik kijk lachend naar Sev en zegt ze mogen haar meer dan ons en Sev begint te lachen. We zitten aan de tafel bij alle anderen proffesers en Isabella zit bij opa. Ze komt naar me toe gerend mama ik ga met opa naar zijn kantoor we gingen met mijn poppen spelen oke is goed lieverd ze geeft mij en Severus een kus en rent naar opa toe. Ik en Severus lopen naar ons lokaal om alles klaar te zetten. De leerlingen komen aangelopen en begroeten mij allemaal maar Sev niet want tijdens de les is hij niet de blijste tegenover mijDe les is afgelopen net als ik en Severus uit het lokaal willen lopen om naar Isabella te gaan komt Lucius Malfoy aangelopen
Hallo mevr & mr Snape Hallo meneer Malfoy wat doet u hier tijdens les uren. Zoals jullie weten geef ik elk jaar een gala en het zou me leuk lijken als jullie ook komen. En hij haalt een uitnodiging uit zijn zak. Severus pakt de brief en zegt dankje Lucius maar we moeten eerst een oppas vinden voor Isabella u ziet ons anders wel verschijnen. Hij loopt de deur moet komt opeens terug en kijkt me met een glimlach aan en zegt kom in gala en hij verdwijnt. Ik kijk Sev aan met een lach en hij ziet al wat ik wil zeggen. Nee nee we gaan echt niet daarheen. Maar lieverd waar neer was de laatse keer dat we samen met zijn tweetjes ergens naar toe zijn gegaan. Oke oké we gaan alleen we moeten dan een oppas regelen voor Isa ik heb een idee kom mee. Ik sleur hem mee naar opa's kantoor doe is een beetje rustig zeg Severus. We lopen opa's kantoor binnen en zien Isabella op zijn bureau zitten snoepjes te eten. PAPA ze springt van het bureau af en Severus tilt haar op en begint haar te knuffelen. Isa ? Wat zou je ervan vinden op bij opa Sirius te slapen een soort van slaap feest . Ze springt in de lucht van blijdschap ja ja kunnen we dan nu gaan ? Ja maar we gaan dan effe je spullen pakken is goed. Lopen jullie maar alvast zegt Severus ik moet iets bespreken met opa en hij knipoog naar me en ik en Isabellen lopen uit het kantoor. Door de gangen huppelen we hand in hand als we op de kamer zijn aangekomen rennen we naar haar slaapkamer en doen haar pyjama en tandenborstel enzo in een tas . Zo we zijn klaar ze trekt me bij de arm en zegt kunnen we nu gaan ? Ja wacht ik stuur een uil naar papa dat we nu gaan maar dat hij na kan komen ze knikt en gaat op haar bed zitten.
JE LEEST
Falling for you // Severus Snape love story
FantasyVeronica Black mudblood begint aan haar laatse jaar op hogwarts. Alles gaat prima ze heeft de coolste vrienden ( Harry,Ron,Hermione ) ze zit in Gryffindor het kan niet beter todat ze opeens ontdekt dat ze gevoelens begint te krijgen voor professer s...