Gisteravond was zo raar ik kan me de helft maar herinneren. Het enigste wat ik nog weet dat Remus er was en hij me naar mijn slaapkamer heeft gebracht en dat ik in slaap viel.
POV Veronica
Ik voel me zo slecht ik ben vannacht zeker 100x naar de wc gerent. Ik hoor allemaal stemmen onder onee het zal toch niet vandaag zijn dat ik de orde ontmoet nu ik zo'n grote kater heb. Ik doe me een paar kleren aan poets mijn tanden en loop naar onder.Ik zie Harry zitten goedemorgen Harry lekker geslapen. Harry knikt en zeg ja en jij na gisteravond neem ik jou nooit meer mee op stap. Papa komt aangelopen aah Veronica liefje kom zitten wil je wat eten ik knik opeens komen er borden met eten uit de keuken aangevlogen.
Ik eet me eten en begin een gesprek aan met Harry
Toen ik klaar was hoorde ik een bekende stem achter me ik spring op en zie dat het Remus is ( hij is mijn peetvader ) daar is mijn favorite meisje ben je eindelijk weer terug ik knik en geef hem een knuffel.
Ik heb zo'n half uurtje met Remus vertelt totdat ik me heel misselijk voel en zegt excuses ik sta op en ren naar de wc. En begin te spugen hoe kan ik nou zo misselijk zijn ik heb maar een paar glaasjes wijn gedronken en het was zeker niet de eerste keer. Ik loopt terug en zie opeens heel veel mensen maar gelukkig zijn het allemaal bekende gezichten. Mevr Weasly komt aangelopen hallo lieverd gaat het allemaal een beetje ja hoor zeg ik oké als je iets nodig hebt ik ben er voor je is goed zeg ik. Mevr Weasly is altijd super aardig. Mr Weasly ik ook vriendelijk maar anders. Opeens roept papa kunnen we beginnen is iedereen hier we missen nog 1 iemand zegt Minerva. Ow oké je beginnen maar we lopen al uit schema. Iedereen gaat zitten ik ga tussen Harry en Remus zitten zoals jullie onder anderen weten is hij-die-niet-genoemd-mag-worden terug iedereen knikt. Dus het is echt waar hij is terug zeg ik beetje geschrokken ja lieverd zegt Remus. En zoals een paar van jullie weten hebben we een paar nieuwelingen erbij. Iedereen staart opeens naar mij en Harry en ongemakkelijker kan het niet worden. Ronnie Harry hebben jullie nog iets te melden ik draai met me ogen en zeg geïrriteerd nou alleen dat die roze suikerspin terug. Wie wat ? Zegt Molly nou Dolorus Umbridge is terug op Hogwarts en we weten allemaal wat ze de vorige keer heeft geflikt.Opeens gaat deur open hé wie zou dat nu weer zijn denk ik. Hallo iedereen onee die stem komt mij maar wat te goed bekend. Ik schrik als ik zie wie het is. Severus zeg ik umm ik bedoel Proffeser wat doet u hier? Minerva komt achter me staan en zegt nou Severus hoort ook bij de Orde aah oke zeg ik.
Na een paar uurtjes is de bespreking klaar en gaan de meeste mensen alleen Harry, Remus en Severus blijven ik loop naar de gang tot dat iemand me een andere kamer in sleurt hallo kan dat ook wat zachter zeg ik. Oh het is Severus o uhh sorry lieverd maar ik dacht dat je iemand anders was. Dus ik hoorde dat je gisteren een leuke avond hebt gehad wat wie hoe weet jij dat nu weer. Harry vertelde me het . Ik staar naar de grond ik durf hem niet aan te kijken totdat Severus me bij mijn kin pakt en me dwingt om hem aan te kijken . Lieverd dat maakt toch niks uit ik hou nog zoveel van je en hij geeft me een zachte kus op mijn lippen maar net als ik hij weg wilt trek ik hem terug en zoen hem wat steviger Severus pakt me bij mijn middel en trekt me dicht tegen zich aan. Wacht Veronica we kunnen het niet doen niet in iedergeval hier. Ik knik en loop uit de kamer opeens staat opa recht voor me neus aah daar ben je ik was je al aan zoeken. Kom je mee waar naar toe ? We gaan terug naar Hogwarts moet dat echt zeg ik kan ik niet effe langer blijven. Opeens komt Severus aangelopen hallo Severus Hallo Dumbeldore ik blijf nog effe ik moet toch nog wat brengen naar mijn huis ze kan ook met mij mee naar Hogwarts. Nou... ik kijk hem heel lief aan dat werkt altijd oke is goed zegt die net als die weg wilt lopen geeft die een knipoog naar Sev wacht wat was dat nou ? Nou ik heb met Dumbeldore gepraat. En ? Dat gaat je niks aan zegt die plagend kom op sev zeg het me pleas. Oke oke maar eerst ga jij je spullen pakken vandaag is ons dagje.Ik ren naar boven pak al mijn spullen en loop naar onder. Waar ga jij naartoe zegt papa nou ik moet weer naar Hogwarts gaan opeens gaat zijn lach weg van zijn gezicht maar je bent net hier. Ach papa en ik hou mijn handen op zijn borst over een paar weekjes ben ik er weer oke . Oke Isg maar dan blijf je langer dan een dag anders hou ik je gewoon hier ik begin te lachen is goed. Ik geef hem een kus op de wang en zwaai naar Remus . Hij komt aangelopen ach meisje ga je nu al weg ja ik moet naar Hogwarts. Maar wie moet dan nu mijn favorite meisje zijn ik loop naar hem toe en geef hem een duwtje dat zal ik altijd zijn en ik geef hem een knuffel. En ik loop naar buiten
Als ik na buiten loop zie ik Severus staan en ren naar hem toe. Dus wat gaan we doen nou ik moet eerst wat thuis brengen en dan gaan we uit eten oke ik knik en we lopen hand in hand naar zijn huis. Toen we aangekomen waren stonden voor een knus huisje
Severus deed de deur open en zij dames voor. Ik loop naar binnen en zegt wat een gentleman ik zie dat Severus zijn lach probeert in te houden . Maak het je zelf gemakkelijk en met die woorden loopt die naar boven. Ik begin het huis te verkennen totdat ik opeens bij een soort van privé bibliotheek aan kom niet groot maar ook niet te klein. Ik glijdt met mijn handen door de boeken totdat ik stop bij een boek en ik pak het. Oh mijn lievelings boek ik ga in een leeshoek zitten en begin door het boek te bladeren het is wel beetje frisjes dus pak ik een mooi donker groene deken en begin het boek aandachtig te lezenNa een paar minuten hoor ik Severus naar onderlopen. Ik ben hier roep ik aahh je hebt me favorite plaats gevonden yip zeg ik. Als ik wil opstaan zeg die nee nee blijf maar zitten zal ik je wat warme chocomelk maken ik knik en zeg daar zeg ik geen nee tegen hij begint te lachen en loopt naar de keuken. Na een paar minuten komt die aan gelopen met 2 warme chocomelk hier zegt die. En hij geeft me een kus op mijn voorhoofd hij gaat naast me zitten in een mooie donker groene lig stoel. Dus lieverd bij jou thuis zei ik dat ik iets met Dumbeldore had gesproken ow ja wat was daar nu mee?
Nou ik heb met hem gepraat over ons en na een tijdje keurde die het goed WAT ECHT ? zeg ik blij ja alleen tijdens de lessen wilt die niks zien dat je niet afgeleid raakt oke zeg dat moet wel lukken. Alleen je moet het nog tegen je vader vertellen. Ow ja dat umm ik denk dat ik dat niet ga doen. Wat en waarom niet als ik vragen mag nou ik ben bang dat hij het ook niet goed keurt. Lieverd wat hij ook gaat zeggen is nu niet belangrijk het enige belangrijke is dat hij het weet hoe willen we anders een toekomst hebben. Een toekomst? Heb je daar al over gedacht hij begint te lachen umm ja. Hoe ziet die eruit als ik vragen mag hij wordt een beetje zenuwachtig kom op je kunt mij alles vertellen Sev. Nou we hebben 2 kinderen een jonge en een meisje we zijn samen proffesers op Hogwarts en onze kinderen gaan daar na school en thuis hebben we een knus huisje in de buurt waar jij woont en we hebben een hond. Een hond ? Ja zegt die met een grote lach op zijn gezicht ik sta op zet mijn chocomelk op de tafel en ga op zijn schoot zitten Sev dat lijkt me prachtig. Opeens kijken we elkaar diep in de ogen aan oo bij merlijns baard die ogen aaa die worden nog mijn dood. Wat is er zegt die niks je hebt gewoon de mooiste ogen hij pakt me bij mijn wang en geeft me een kus.
Wat was je eigenlijk aan lezen vraagt die ik pak het boek en ga weer in de stoel zitten . Dit aah zegt die het boek Sissi dat dacht ik al. Het is mijn lieveling's boek zeg ik. Maar ik ben het als kind kwijt geraakt maar zullen we maar gaan want het begint al donker te worden. Maar eerst gaan we uiteten kom mee zegt die hij doet als een echte gentleman mijn jas pakt mijn hand en we lopen naar buiten.We kwamen aan bij een restaurant maar de mensen praten Frans onee zegt Severus ik ken geen woordt Frans. Een vrouw komt aangelopen en zegt bonjour table pour deux ( hallo tafel voor twee ) ik kan gelukkig Frans wat Severus niet weet dit wordt lachen. bonjour madame oui pouvons-nous s'il vous plaît avoir une table pour deux mon ami a fait une réservation ( hallo mevrouw ja kunnen we alsjeblieft een tafel voor twee hebben, mijn vriend heeft gereserveerd ) Severus kijkt me met grote mond aan de vrouw glimlacht en lijdt ons naar een tafel.
Toen we eenmaal zaten zegt Severus Dus jij kan Frans? Ja geleerd van Remus zeg ik lachend en gelukkig maar ook. We beginnen te lachen en een ober komt hij spreekt gelukkig Nederlands wat wilt u drinken. Doe mij maar een vodka zegt Sev wat wil jij lieverd doe mij maar cola. Hij knikt en loop weg Severus kijkt me met een grote ogen aan. Ja na gisteren krijg ik geen alcohol meer door me keel. We beginnen te lachen.Na een paar uurtjes zijn we allebei klaar met eten en betaalt Severus en lopen we naar het station.
En zitten we in de trein naar Hogwarts Severus leest een boek en ik lig tegen zijn schouder aan te slapen.
JE LEEST
Falling for you // Severus Snape love story
פנטזיהVeronica Black mudblood begint aan haar laatse jaar op hogwarts. Alles gaat prima ze heeft de coolste vrienden ( Harry,Ron,Hermione ) ze zit in Gryffindor het kan niet beter todat ze opeens ontdekt dat ze gevoelens begint te krijgen voor professer s...