Ik wordt wakker in Severus zijn armen hij is een boek aan lezen maar het enigste wat me opvalt is dat we in zijn kamer zijn.
Ik zeg met mijn ochtend stem goedemorgen lieverd
Hij legt meteen zijn boek weg goedemorgen prinses
Aah Ben ik je prinses ja natuurlijk mijn prinses. Maar hoe voel je je misselijk slecht wil je wat eten wat drinken? Severus rustig ik voel me prima ik wil gewoon weer naar de lessen. Echt niet wat en waarom? Omdat ik wil dat er niks met je gebeurt en je moet rustig. Severus ligt op het bed en ik ga op hem zitten . Lieverd wat kan er nu gebeuren in de lessen en vooral bij jou ik heb je 3 uur lang vandaag dus wat kan er gebeurden ? Oké je hebt gelijk maar krijg ik dan nu een kus. Ummm effe denken nee zeg ik en als ik wil opstaan om weg te gaan pakt Severus me bij mijn middel en trekt me terug . Mevr Black ik sta niet toe dat u weg gaat zonder mij een kus te geven zegt die op zijn schooltoon. Ik begin te lachen Ik fluister in zijn hoor oké Proffeser opeens pakt Severus me en duwt me op het bed dat hij op me ligt en begint me te zoenen. Net als die mijn broekje uit wil doen om bij mijn gedeelte te komen hou ik hem tegen . Wat doe je zegt die ik wil dit nu niet doen en waarom niet ? Ik vind het raar om het te doen nu ik zwanger ben en ik heb honger. Severus begint te lachen oké ga je dan aankleden dan zorg ik dat mijn prinses eten krijgt. Ik loop naar de badkamer als ik ik trui omhoog doe zie ik een buikje onee nu al dat kan toch niet. SEV roep ik hij komt meteen aangerend wat is er ? Kijk hij kijkt naar me buik en hij krijgt meteen een lach op zijn gezicht ik denk dat binnen een paar minuten iedereen het weet lieverd. Ik wrijf over mijn gezicht Omg en begin ik het Frans allemaal dingen te roepen . Ey Ey rustig zeg Severus lieverd trek je niks aan van anderen en enige wat telt is dat je gelukkig bent. Oke daar heb je gelijk in oke ga je aankleden zeg ik ik moet echt eten en hij begint te lachen en loopt naar de woonkamer. Ik Krul mijn haar en doe me kleding aanIk doe me maar wat lossere kleding aan zodat je het niet ziet maar je ziet het een beetje. Oh I fuckt up I think. Ik loop naar buiten en zie Severus lachen. Je zie je mijn buikje erg ? Niet echt maar je ziet wel iets oooh en slaat met mijn handen tegen mijn hoofd lieverd je ziet er prachtig uit. Dankje maar dat helpt niet zeg ik plagend hij geeft me een kus op me wang en tikt met zijn vinger tegen mijn neus. We lopen samen naar de eetzaal de meeste leerlingen zijn weg alleen bekenden zitten er nog. Harry en Ron springen op en rennen naar me toe Ronnie we waren zo bezorgd wat was er ik kijk naar me buik. Omg dat is geweldig wie is de vader umm Snape wacht wat in Proffeser Snape? Ja zeg ik blij Ronnie als jij gelukkig bent zijn wij dat ook en we staan 100% achter je Harry geeft me een knuffel en we lopen naar Hermione die een boek is een lezen. Toen Hermione mij zag springt ze meteen op Veronica je bent er en ze knuffelt me wat was er aan de hand met je nou ik ben zwanger WAT IEEEEEEEE en ze spring in de lucht van blijdschap. Totdat Draco zeg Ey modderbloedje doe is normaal. Hermione kijkt naar Draco en zegt ga jij bij je vader huilen Draco of doe wat met je leven. Hij staat boos op en loop uit de eetzaal en korzel en kwast rennen achter hem aan . We gaan zitten en beginnen te eten. Dus zegt Harry hoelang al ? Wat hoelang jij en Snape Sufferd uh sinds de eerste school week wat al zo lang zegt Ron . Ja WoW Hermione dit is zeker een grote schok voor je nee hoor ik wist dit al . De jongens kijken wacht wat zei wist dit en wij niet ik en Hermione knikken allebei en we liggen in een deuk . Opeens staan George en Fred achter me hallo jongens zeg ik hoi Black dus weet je al het geslacht van de baby wat hoe weten jullie dat . Wij weet alles zegt Georg aah is dat zo ja zegt Fred oké nou het geslacht weet ik nog niet maar het maakt me niet uit als het kind maar gezond is ahhh Ronnie dat is zo lief zeggen ze tegelijk . En ze lopen weg. Hermione kijkt me met een wenkbrauw opgetrokken aan en ik zie al aan haar blik wat ze wilt zeggen oké oké ik hoop dat het een meisje is en we beginnen te lachen.
De jongens waar al weg die hadden lessen ik en Hermione hadden 1ste uur uitval dus bleven we zitten. Sommige Proffesers zaten nog te eten zoals Minerva en Snape En Tonks enzo toen ik de richting van Snape uitkeek knipoogde hij naar me. Ik pak Hermione bij de arm en sleurde haar mee wat doe je ? Kom mee we lopen naar de richting waar Snape en Minerva zaten Snape springt meteen op en geeft me een kus op de wang heb je gegeten zegt die ? Ja moet je nog wat anders hebben nee hoor alles is goed . Minerva heeft een grote glimlach op haar gezicht en Hermione weet niet waar ze naar toe moet kijken dus begint ze een gesprek aan met mevr Tonks. Ahhh lieverd heb je al een buikje zegt Minerva valt het zoveel op ? Nee hoor maar het staat je prachtig als je iets nodig heb je weet waar ik ben oké . Ik knik en roep Hermione waar gaan jullie heen zegt Severus effe wandelen oké maar doe wel voorzichtig hé . Ik knik en wandel met Hermione uit de eetzaal we zitten buiten op een bankje en beginnen te vertellen.
*Een uur later *
Kom zegt Hermione we hebben nu les van je vriendje . Ik schiet in de lach en we lopen naar het lokaal. Toen we aangekomen waren de meeste al daar. Ik en Hermione gingen zitten en Severus starte de les ik was alleen maar afgeleid door hoe knap Severus was. Mevr Black wat is het antwoord op vraag A ? Uh 234 Proffeser hij knikt en probeert zijn glimlach in de houden want ja hij heeft wel een rol hé om te spelen de changerijnge Leraar . De 2 uren waren om en de duren vlogen open. Wat ben ik toch misselijk denk ik als ik naar buiten wil lopen roept Severus Mevr black wilt u even hier komen. Ik knik naar Hermione en ze loopt weg Severus duwt de deur dicht en geeft mee een kus op me voorhoofd. Gaat alles goed met je ? Een beetje wat is er dan ik voel me beetje misselijk ow ja hier ik heb een drankje gemaakt dat je misselijkheid weg gaat. Ik pak het aan weet je zeker dat het veilig is ook voor de baby ? Lieverd je denkt toch niet dat ik je iets geef wat meschien niet veilig is voor jou en de baby. Sorry zeg ik maak niks uit ik vind het juist fijn dat je zo voorzichtig bent. Ik denk dat ik effe naar opa ga zeg ik zal ik met je meelopen ? Nee hoef niet ik moet wat met hem bespreken. Oké is goed en hij geeft me een dikke zoenIk ben aangekomen bij opa's kantoor maar hij is nergens te bekennen ik wacht wel even ik plof op de bank neer en zie dan een bak vol snoepjes staan ik pak de bak en ga op de bank liggen met een dekentje en eet de snoepjes.
De deur vliegt open en zie opa binnen komen ow hai Veronica lieverd ik had je niet gezien zit je hier al lang ? Nee paar minuten ik zie dat je de snoep bak heb ontdekt . Ik lach ja eten valt me altijd als eerste op natuurlijk hij begint te lachen zo als gewoonlijk. Maar opa ik het hebben over wacht zegt die heb je al een buikje . Ja je moet eens weten hoeveel mensen dat hebben gezegd vandaag. Geweldig lieverd het staat je prachtig. Maar je was aan vertellen ?
Ow umm ja nou wanneer of beter gezegd hoe moet ik het tegen papa zeggen. Owja ik dacht bij de volgende ontmoeting van de orde want dan is natuurlijk ook vakantie . Ow ja dat is over 2 weken toch ja oke zolang kan ik wachten kan ik me voorbereiden. Veronica ik denk dat je vader de gelukkigste man op de aarde zal zijn . Ik begin te lachen maar tegelijkertijd laat ik ook een traan vallen . Had jij nu niet les van Snape zegt opa SHIT taal Veronica sorry opa uh ik moet gaan ik zie je wel bij eten doeii. Ik ren uit het kantoor en ren naar de klaslokaal hoop dat ik maar optijd ben. Ik ren naar binnen en zie dat iedereen er al is . Ik....*zucht*....Ben...er
Ga maar zitten mevr Black zegt Severus ik ga zitten en de les is afgelopen.
Ik denk dat ik me even ga opfrissen eten begint toch pas over 3 uurtjes ik loop naar mijn kamer en ga in de douche als ik klaar ben kam ik me natte haar doe me wat gemakkelijks aan en ga ik op de bank liggen en val ik in een diepe slaapIk denk na een 1 uurtje wordt ik wakker en zie ik Severus naast me zitten op de bank hij heeft mijn voeten op zijn schoot gelegd en lees rustgevend een boek. Ik kijk hem aan en zeg hoi ik kijkt meteen mijn kant op ga maar slapen lieverd. Ik ben niet meer moe zeg ik ik zwaai met me hand en een boek komt naar me toe gevlogen . Je kan toveren zonder handen ? Ja zeg ik ik hoef in principe geen toverstok te gebruiken . Dat is geweldig Veronica waarom heb je me dat nooit verteld nou het leekt me niet nodig . Hij begint te lachen oke lieverd ik open mijn boek en begin te lezen. Daarna verliep de dag zoals gewoontjes ik ging eten de iedereen zei iets over me buik aah ik haat het om in de spotlight te staan vooral als mensen ook nog persoonlijk iets tegen je komen zeggen verschrikkelijk maar goed ik ging dus eten wandelde daarna nog met Severus door de tuin . Ging naar me kamer deed me pyama aan en viel in een diepe slaap lekker naar Severus in zijn stevige en veilige armen en zijn hand op mijn buik en het was de beste slaap ooit
JE LEEST
Falling for you // Severus Snape love story
FantasíaVeronica Black mudblood begint aan haar laatse jaar op hogwarts. Alles gaat prima ze heeft de coolste vrienden ( Harry,Ron,Hermione ) ze zit in Gryffindor het kan niet beter todat ze opeens ontdekt dat ze gevoelens begint te krijgen voor professer s...