Opeens wordt ik wakker. En lig in Severus zijn bed in zijn armen. Ik kijk hem aan hij slaapt nog ik denk aan vannacht en krijg gewoon en lach op mijn gezicht. Opeens zie ik de wekker ONEE SHIT het is 08:00 ik ben telaat. Ik spring uit bed waardoor Severus wakker wordt."Ook goedemorgen" zegt die ik kijk hem aan en zegt bezorgd "ik ben te laat ik had met opa afgesproken.!" Ik loop door de kamer in een trui van Severus. "Waar zijn mijn kleren?" ik zoek overal "kijk eens onder het bed!" zegt Severus lachend. Ik kijk hem beetje boos en hij zegt "nou jij bent in een goed ochtend mens"
Hij staat op en pakt mijn kleren "hier lieverd." Ik doe mijn kleren aan poets mijn tanden en ik doe mijn haren.
Severus is onder anderen ook al aangekleed. Ik kijk hem aan en zeg "doei schat" net als ik weg wil lopen pakt die me bij mijn arm en zegt "tot straks" hij pakt me bij mijn middel en zoent me gepassioneerd.
*Ik ren naar het kantoor van opa.
Ondertussen ben ik aangekomen en klop ik op de deur opa maakt de deur open en zegt "Hoi Ronnieik vroeg me al af waar je bleef.?"
Ik zeg "ja ik was bij ...uh....... Hermione."
Hij kijkt me streng aan en zegt "lieverd ik ben je opa ik zie het wanneer je liegt". Shit ik ben er bij denk ik. Opeens komt Severus binnen "goedemorgen proffeser" zeg ik ."Ga maar zitten Severus" zegt opa. "Nou Ronnie waar was jij ?" "Umm umm ik zei het toch opa bij Hermione." Het is effe doodstil "oke maar hoe kan het dan dat ik gisteren Hermione met Ron naar de kamer zag lopen." Ik kijk Severus bang aan en zeg opeens "oke oke!"
"Ik was bij Draco opa" kijkt me diep aan. Hoe de Fuck kom ik bij Draco denk ik bij me zelf oke Veronica gewoon rustig blijven.
"Oke waarom zei je dat dan niet gewoon". "Ja weet ik niet ik was bang dat je boos werd." "Maar kunnen we nu gaan opa?" Hij knikt . Ik loop samen met Opa en Severus naar de great hall. Ik zie Hermione en de jongens zitten Ik kijk opa aan en hij zegt "ja ja je mag gaan."Ik loop naar ze toe "heyyy daar is ze toch zegt" Ron. "Ja effe vraagje Harry zegt dat je niet bij hem hebt geslapen waar heb je dan geslapen.?" Ik kijk Hermione schuldig aan net als ik wat wil zeggen. Horen we met ze alle een hele harde knal uit de gang komen . Iedereen kijk verschrik . Opa staat op en zegt "iedereen naar de commenroom!" net als ik wil weg lopen zie ik dooddoeners binnen rennen opa kijkt me verschrik aan en roept.
"RONNIE RENNEN!"Maar ik pak mijn staf en begin allemaal spreuken te roepen die Snape me heeft geleerd. Ik zie opa vechten met Bellatrix lestrange . Ik wil me omdraaien om severus te zoeken en opeens staat Lucius Malfoy achter me. Hij gaat mijn zijn stok door mijn haar en zegt. "en jij bent zeker Mevr Black ?"
Ik kijk naar Severus zijn kant als die ziet wie bij me staat en hij rent naar me toe en roept "Expelliarmus."
Zijn staf vliegt uit zijn handen. Severus pakt me mijn mijn arm en zeg "blijf bij mij" . Ik knik en blijf wat er ook gebeurt achter hem staan. Severus pakt Lucius bij de kraag en zeg "raak haar nog een keer aan en je hebt een probleem.!"Na een paar heftige minuten is iedereen weg. Ik zie opa aan lopen ik ren naar hem toe en geef hem een knuffel. Hij pakt me bij mijn schouders en zegt streng. "Waarom ben je niet weggegaan wie weet was je nu wat ernstig over komen en ten 2de hoe ken jij die spreuken?" "Nou die heb ik geleerd in de bijlessen en van Harry...maar goed ook." Hij begint te lachen "nou ga nu naar je commenroom en je komt er pas vanaf als ik dat zeg" Ik knik en ren naar mijn kamer.
*Ik ben aangekomen op mijn kamer
Hermione zit op het bed natuurlijk te lezen en ik zit mijn huiswerk te maken. Opeens komt Hermione bij me zitten en zegt "nou nu we alleen zijn waar ben je blijven slapen ?" Ik kijk haar aan en zeg "oké... ik vertel het je maar niemand mag het weten zelfs Harry en Ron niet!" Ze knik en kijkt me aandachtig aan ik adem diep in en zeg .
"Ik was bij......Severus" ze kijkt me effe aan zonder iets te zeggen "antwoord zou fijn zijn" zeg ik . Ze lacht en zeg stotterend "ummm.....bij....Snape weet je dat wel zeker" . Ik knik en zeg "heel zeker!" " OMG!!! jullie hebben toch niet dingen gedaan?"
"Ja" zeg ik "ik denk dat we hebben maar we hebben het er nog niet echt over gehad." "Oké meid ik sta 100% achter je want je bent mijn bestfriend maar ik moet er nog effe aan wennen." Ik knik en zeg "natuurlijk:)""Oké hoe was het ?" Ik vertel haar alles vannacht ze zegt nee echt nou ik wist niet dat Snape romantische kon zijn. Hihihi en we beginnen te lachen opeens komen de jongens op de kamer gerend. Heyy daar zijn de dametjes toch. Wacht dametjes ? En we beginnen allemaal te lachen . Opeens na een paar uurtjes zien we alle leerlingen door de gangen rennen. We rennen naar buiten en vragen aan ginny 'wat er aan de hand is?'
'Ze is terug zegt!' ze bang 'wie ?' "De dooddoeners? nee nee" . "Dolores.... Dolores Umbridge!" we kijken allemaal op kom mee ik pak Hermione bij de hand en we rennen naar opa zijn kantoor.de jongens rennen vervolgens mee.
*we zijn aangekomen bij Dumbeldore's kantoor
Ik zeg het wachtwoord en we lopen naar binnen . Ik roep 'OPA OPA!' Opeens verschijnt die uit een hoek 'wat is er Ronnie?' 'is het waar wat ze zeggen?' 'Wat zeggen ze dan ?' 'Dat Dolores Umbridge terug is?' hij kijkt me aan en zegt 'ja het is waar.' 'Wat HOE KON JE DAT NU DOEN BEN JE SOMS VERGETEN WAT ZE DE VOLGENDE KEER GEDAAN HEEFT ?'
'Nee en sla niet zo'n toon tegen me aan jongedame!'
Ik kijk hem boos aan en zeg.
Deze keer op een rustige manier.'Dadelijk gaat ze weer kinderen pijn doen. ben je dat soms vergeten wat ze heeft gedaan toen met mij en Harry?' ik en Harry laten onze hand zien waar op gekrast staat. I must not tell lies.
'Ja' zegt die 'maar ze wordt nog niet echt proffeser ze gaat eerst een proeftijd doen. en als het haar dan lukt dan kijken we dan wel verder.' Oké knik ik en sta beetje arrogant. 'en ik wil dat je nu normaal gaat doen anders ga je maar eruit!!'Ik kijk hem aan
*zou ik dit nu echt gaan zeggen denk ik*
'Oké dan ga ik maar eruit Kom Hermione' zeg ik Hermione loopt mee. Opa roept ' Harry blijf jij effe hier?' Harry knikt en maak een gebaar van Sorry.
Ik weet niet opa en Harry hebben eigenlijk al altijd een goede band gehad. Maar ik vraag me wel af waar ze het over hebben altijd.* In poison class
Ik en hermione zitten een toverdrank je te maken. We zien Draco kattenkwaad uithalen.
Ik zeg fluisterend achter me 'hey Draak kan je ook effe normaal doen ?' Hij begint te lachen 'wacht wat ? Draak ?' . Ik knik en zeg bloed serieus 'doe normaal oké' 'Ja' zegt die en draait zich om wacht even luisteren Draco nu echt naar me ? Dat kan niet waar zijn ik en hermione staan versteld.Opeens komt Snape aangelopen 'en wat is er hier zo belangrijk om mijn les te verstoren ?'
Ik draai me om en zeg 'nou Proffeser mijn drankje deed het raar dus Hermione hielp me'. Hij probeert me aan te kijken zonder te lachen . Hierdoor schiet Hermione in de lach . 'Mevr Griffel wat is er hier te lachen?' 'onee niks proffeser' Hij kijkt me aan 'we hebben het er wel over in je bijlessen.'Opeens gaan de deuren open dat betekend dat de les voorbij is. Ik pak mijn spullen en wil weg lopen net als ik de deur uit wil roept Severus 'Mevr black wilt u even terug komen!' Ik kijk Hermione aan en ze knikt en fluistert in me oor 'ga maar naar je vriendje' ik begin te lachen.
Ik loop naar binnen en sluit de deur achter me .
Snape komt naar me toe gelopen. En geeft me een kus op mijn voorhoofd 'hoi lieverd' zegt die. Ik kijk hem aan en geef hem een kus. Opeens staan we gepassioneerd te zoenen opeens Vliegt de deur open. Ik schrik en Snape duwt me bij hem weg ONEE HET IS. .........—————————————————————
Heyy sorry voor lang geen post.
Heeft iemand nog tips of iets wat moet gebeuren let me now :)
JE LEEST
Falling for you // Severus Snape love story
FantasíaVeronica Black mudblood begint aan haar laatse jaar op hogwarts. Alles gaat prima ze heeft de coolste vrienden ( Harry,Ron,Hermione ) ze zit in Gryffindor het kan niet beter todat ze opeens ontdekt dat ze gevoelens begint te krijgen voor professer s...