Eindelijk thuis

224 0 0
                                    


Het is zaterdag dus dat betekend geen lessen dus heb ik deze outfit aan en Ben ik me klaar aan maken om naar opa te gaan.

Het is zaterdag dus dat betekend geen lessen dus heb ik deze outfit aan en Ben ik me klaar aan maken om naar opa te gaan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop door de lege gangen iedereen is naar hogsmead ik ga ook zo maar eerst moest ik naar opa hij wou me wat vragen. Ik heb hem niet meer gesproken sinds hij me heeft gezegd dat ik niet meer met Severus om mag gaan. Het is nu een paar weken geleden maar we gaan nog steeds met elkaar op alleen weet niemand het en ziet niemand het;)
( aangekomen bij opa ) Ik klop op de deur en hoor iemand roepen BINNEN  ik duw de deur open half en doe mijn gezicht er tussen. Hoi Veronica kom binnen ga zitten lieverd. Ik ga zitten maar ik kijk hem niet aan en staar naar de grond. Lieverd ik begrijp als je nog steeds boos op me bent maar je moet weten dat je geen relatie kan hebben met iemand die ouder is dan jou en ook nog eens je Proffeser is. Maar ik hou van hem en en... ik kom niet uit mijn woorden en zeg. Ik wil het er niet over hebben waarom moest ik nu komen?
Je kent toch de order van feniks ja natuurlijk dat is altijd bij ons thuis waarom ? Nou ik heb het met je vader erover gehad en we vonden beiden dat je er wel bij mag als je dat natuurlijk wilt. Ik spring op JA JA HEEEL GRAAG . Maar we laten je nog niet gevaarlijke dingen doen want we willen beiden natuurlijk dat je niks overkomt. En volgende week hebben jullie een weekje of twee vakantie dus dan gaan we na huis en ontmoet je iedereen van de orde. Ga maar je spullen pakken want we vertrekken morgen. Ik geef opa een kus op de wang en ren blij het kantoor uit.

Ik ben aangekomen op mijn kamer en begin mijn spullen te pakken ik draag eigenlijk nooit broeken dus pak ik een paar setjes rokjes en truien en doe mijn koffer dicht. Zo wat ga ik doen ? Ik denk dat ik ook maar effe naar hogsmead ga ik doe mijn jas en sjaal aan en wandel naar hogsmead. Ik heb wel zin in een butterbeer ik loop een cafeetje binnen en zie Harry Ron en Hermione zitten ik loop naar ze toen. Heyy jongens eindelijk je bent er ga zitten Hermione trekt me op de stoel en bestelt een butterbeer voor me. Jullie raden nooit wat er net is gebeurd Harry kijkt verschrik wat ? Iets ernstigs? Nee nee helemaal niet Harry je kent toch de orde van feniks. Hij knikt ja wat is daar mee nou opa heeft gevraagd of ik erbij wou en ik zei ja . Dat meen je niet zegt Harry hij heeft mij namelijk ook gevraagd . Cool dus we zitten er samen erin yip. Zullen we dan morgen samen er naar toe gaan ja is goed. Ik krijg me butterbeer en Ron houdt zijn glas omhoog en zegt proost waarop proosten we zegt Hermione op gelukkige dagen . Ja we klikken de glazen tegen elkaar en beginnen te drinken. Opeens kijkt Ron naar buiten jongens kijk het is al donker we zijn super lang hier moeten we maar niet eens terug gaan? We knikken doen onze jas aan en betalen. Ron en Hermione lopen hand in hand ik kijk naar Harry en we beginnen te lachen. Lopen jij en Ron maar we laten jullie tortelduifjes wel alleen. We beginnen te lachen en Ron kijkt beetje of die zich schaamt. Hermione en Ron lopen verder. Ik loop met Harry opeens begint het te sneeuwen. Kijk Veronica het sneeuwt Harry pakt me hand en draait me rond in de sneeuw we beginnen te lachen en lopen verder ik sla een arm op die van Harry. Ik vindt dit totaal niet raar want Harry en ik kennen elkaar al heel lang hij is mijn beste vriend en ik ken hem al toen ik voor de deur werd geleg bij mijn vader. Dus we hebben wel een goede band.
We lopen rustig verder en komen aan bij het kasteel het ziet er zo mooi uit in de sneeuw . We komen aan in de common room . Slaaplekker Harry
Hij geeft me een knuffel en zegt slaaplekker Ronnie net als die weg wilt lopen herriner ik me dat we samen morgen naar de orde van feniks gaan. Owja Harry hij draait zich om ja ? Hoelaat moet ik morgen bij je zijn umm 12:30 ik knik en ren naar me kamer.
Ik zie Hermione in haar bed liggen en doe zo stil mogelijk ik loop op me tenen naar de badkamer ik was snel mijn haar en poets mijn tanden en ik doe mijn pyama aan en ga snel in bed liggen en val in een diepe slaap.

Falling for you // Severus Snape love story Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu