MÜTTEFİKLER

167 18 0
                                    

-Hazır mısın?

Kafamı sallayıp kristalin beni değiştirmesine izin verdim. Tekrar mavi, şifon elbisem ve tacım üzerimdeydi. Platforma çıktım. Önümde ki üç ekranın birinde ben vardım. Arka plan sanki beyaz bir odadaymışım gibi ayarlanmıştı. Boğazımı temizledim ve konuştum.

-Hazırım.

Tobias ilk kodu girip başlattı. Ortada ki ekranda bir kelime yazdı. REDDEDİLDİ.

-Tekrar.

-Emin misin? Diğerine geçsek.

-Her müttefikin üç hakkı var. Reddedenleri işaretle. Savaş sonrası cezalarını çekmelerini sağlayacağım.

Andrea konuştu.

-Vauv, kraliçe geri döndü.

-Her ne olursa olsun. Kraliçe benim ve itaat etmeleri gereken tek kişi benim. Yaşadığım sürece buna mecburlar. Aksi affedilmez.

-Yolluyorum.

Kafamla onayladım. Ekranda tekrar aynı yazı çıktı.

-Tekrar.

REDDEDİLDİ.

-İşaretle ve sıradakine geç.

Sonraki de görüşmeyi reddetti. Sonraki ise ilk aramada açtı. Önümdeki ekranda Elçi Abaris belirdi. Sanırım kötü bir başlangıç yapacağız. Başımı hafifçe öne eğdikten sonra konuştum.

-Kâhin Abaris.

-Majesteleri.

Önümde eğilmesini izledim. Tarafsız mı olacak? Ya da sadece gösteri yapıyor.

-Olanları elbette biliyorsundur. Lafı dolandırmak bana göre değil.

Tekrar kafasını kaldırıp bana baktı.

-Kâhin olan sensin. Söyle bana, kazanan tarafta mı olacaksın yoksa kaybeden tarafta mı?

-Kim kazanır bilmiyorum ama efendimi bırakmayacağımı biliyorum majesteleri. Üzgünüm.

-Üzgün olmanı sağlayacağım.

Baş selamını tekrarladım ve ekran kapandı. Andrea kaşlarını çattı.

-Kimdi o?

-Apollonun öğrencilerinden. Bir rahip ve kâhin. Sıradakine geçelim.

Tobias sıradaki kodu girdi ve birkaç dakika içinde açtı.

-Majesteleri.

Önümde eğilen adama gülümseyip elimle kalkmasını işaret ettim.

-Sevgili Theseus. Nasılsın?

-İyiyim, teşekkürler. Asıl siz söyleyin nasılsınız?

-Hiç şüphe yok ki Mensisin başında ve iyiyim.

Gülümsedim ve konuşmaya devam etti.

-Antiope sizi merak ediyordu. Onu da çağırmak isterim fakat dışarıya çıktı.

-Güzel eşine sevgilerimi ilet.

Başını eğdikten sonra devam ettim.

-Neler olduğunu duydun değil mi?

-Duydum majesteleri. Elimden ne gelirse yanınızdayım.

-Umarım öyle olursun Theseus. Biliyor musun, Apollon taraftarlarının listesini tutuyorum. Eklemek istediğin biri var mı? Zaferimden sonra sıra onlara gelecek.

ARTEMİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin