Hermione ve Severus önde giderken Lucius artık sadece izlemeye dayanamayıp kolunu Ginny'nin omzuna attı. Kız önce "ne oluyor" havasına girdikten sonra Lucius'un kolunun altından kurtulmaya çalıştı.
"Ses çıkarıp ya da kaçmaya çalışırsan seni bundan sonra ilk gördüğüm yerde öpeceğim"
"Manyak! Bakın, çarparım şimdi tokadı, amele sümüğü gibi duvarla birleşirsiniz. Lord'un misafirisiniz diye saygı eklerini unutmuyorum ama bu da benimle istediğiniz gibi davranacağınız anlamına gelmiyor."
"Öyle mi? Peki, bunu sen istedin."
"Ne? Dur, hayır! Yapma!"
Lucius fısıldamayı kesip yerle sürünen uzun pelerinini tek hamlede yırttı. Ginny elini alnına vurarken Severus ve Hermione yırtılma sesine arkaya döndüler.
"Dikkatli olsana! Pelerinimi mahvettin!"
"Ne oluyor? Lucius?" Severus soran bakışlarla önce adamın pelerinine daha sonra da mavi gözlerine baktı.
"Küçük hanımın ayağı pelerinime takıldı. Eminim dikmeme severek yardım edecektir."
Severus Ginny'e bakıp kafasını hadi git yap der gibi salladı. Ginny onun önünde saygıyla eğilip Hermione'ye "yardım et" der gibi baktı. Ama karşılığında sadece bir omuz silkme aldı. Sessizce mavi gözleriyle kendisine gülümseyen ancak zorla sinirliymiş gibi gözükmeye çalışan Lucius'un arkasından gitti.
Severus ve Hermione birlikte salona girdiler. Severus çoktan eski ciddiyetini yakalayabilmiş ancak Hermione kendini gülmekten alıkoyamıyordu. Derin nefes alıp kapının önünde durmaktan vazgeçti.
İçeri girdiklerinde koltukta oturmuş, ellerindeki bir kadeh romla büyük kahkahalar atarak gülen amca ve baba görmeyi beklemiyordular. Sanki onların varlıklarından bile haberdar değillerdi. Sonunda Hermione'nin kendisinin gülmesini durdurmak için öksürdüğünü duydular.
"Ah, çocuklar! Sonunda geldiniz. Biz de amcanızla geçmiş komik anları hatırlayıp gülüyorduk."
Severus soğukkanlılıkla "Siz sadece benim amcam ve babamsınız. Leydi Hermione'nin değil."
"Ne fark eder? Artık evleniyorsunuz!"
"Hayır, bunu kim söylemiş?!"
"Biz. Bu evde ne zamandan beri kararları küçükler veriyor?"
"Ev benim olduğumdan beri baba."
"Olabilir. Ama unutma ki, bu evi almak için başladığın işlere ilk yatırımını ben vermiştim. Temel olarak burası da bana ait olmuş oluyor."
"Sizin evlenmek dışında bir çareniz yok"
"O halde o aptal yalanı söylemeseydiniz baba! Hep beni o Çapulcu denen heriflerin önünde rezil etmeye çalışıyorsunuz! Sevmediğim biriyle evlenemem." Dedi ve durdu. Birden Hermione'ye döndü.
"Sevmiyorum derken sadece arkadaş olarak sevdiğimi belirtmek istedim."
Hermione onaylarcasına kafasını salladı.
"Lütfen yakın zamanda nişanın bozulduğu haberini yapın. Siz yapmazsanız bunu ben yapacağım. İyi günler."
Severus onların yanından ayrılıp odasına çıktı. Hermione de büyüklerinin önünde saygıyla eğilip Severus'un peşinden kendi odasının yerleştiği yere gitti.
☆☆☆
Ginny ve Lucius birlikte Lucius'un odasına geçmişlerdi. Ginny en fazla konuşacaklarını ya da azar işiteceğini sanıyordu ama pek masum olmayan Lucius daha farklı şeyler planlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cennet~SnaMione♥
RomanceHayatında oluşan garip tesadüfler ile küçük kız kendisini yanlış zamanda, yanlış yerdeyken buluyor. Hermione şahit olduğu şey yüzünden bazı kişilerin, özellikle de kötü olması ile ün salmış Severus Snape'nin odak noktasına çevrilir. Nereye giderse g...