Bölüm~5

241 26 16
                                    

Salonda yan yana oturup gülerek eğlenen ikiliyi izliyordu. Adam gülmekten sıcakladığı için uzun saçlarını arkaya atıyordu. Kız ise tamamen diğer dertlerini unutmuş şekilde bazen içinde boğmak istediği kahkahalar ile mücadele ediyordu. Çoğu zaman ise bu mücadeleyi kaybediyordu. Lucius'un elini açık omzuna komasından, eline dokunmasından rahatsız olmuyordu Hermione. Severus ise bir köşede eline aldığı içkiyi içerek tamamen işe odaklanmış şekilde gözükmeye çalışıyordu. Ama bu imkânsızdı. Lucius'un şakaları Hermione'yi gülmekten ölecek duruma getiriyordu. Bu ikisinin bu denli yakınlaşması Severus'u rahatsız ediyordu.

"Sizin bu gereksiz şakalarınız ve sinir bozucu gülüşmeleriniz bir son bulmayacak ise sizi başka bir odaya almak mecburiyetinde kalacağım."

"Çok mu rahatsız ettik? Özür dilerim. Genç leydi Hermione ile yan yana iken gülmemek elde değil."

"İltifat için teşekkürler bay Malfoy."

"Saygı sözcüklerine gerek yok. Lütfen."

"Eğer öyle istiyorsanız tabii. Yani istiyorsan."

Severus sinirli bir şekilde masanın diğer ucundaki kâğıtlara ulaşmaya çalışırken içki dolu bardağı beyaz giyinmiş Lucius'un üzerine döktü. Tamamen istemeden olduğu kesindi.

"Özür dilerim. İstemeden oldu arkadaşım."

"Önemli değil. Hermione lütfen endişelenme."

Hermione hemen salon kapısından dışarıya çıkarak mutfakta olan Ginny'i çağırmağa gitti. Geldiğinde ise Lucius'u üstsüz bir şekilde görüp hemen arkasını dönerek odayı terk etti. Ginny ise afallamış şekilde elindeki temiz giysiler ve bez ile yanına yaklaştı. Severus ise kaçıncı özrünü dilediği bilinmiyor.

Ginny yavaş adımlarla Lucius'a yaklaşıp Lordunun temiz beyaz gömleğini giymesine yardım etti. Severus ise sonunda ikisini istemeden ayırmanın verdiği güzel duygu ile gülümsüyordu.

"Ne sırıtıyorsun saygıdeğer Lord?"

"Çocuk musun sen? Neden üstünü giyinmen için birinin sana yardım etmesine izin veriyorsun?"

"Kızın fazla güzel olması buna sebep ve bu benim sorunum değil."

"Çalışanlarıma kur yapmamanı söylemiştim. Onlar ile anlaşma imzalarken burada tamamen güvende olanaklarına söz veriyorum."

"Kendisini burada tehlikede hissedip etmediğini neden ona sormuyorsun?"

"Ginny, Bay Lucius'un bu ahlaksız davranışlarını için özür dilerim. Eğer seni rahatsız ediyorsa bunu bana bildirmekten çekinme."

"Teşekkürler Lordum. Bu hareketler sözel olduğu için pek de rahatsız olmuyorum. Ancak bey efendi kendilerine ve laflarına daha çok dikkat ederse sadece ben değil eminim ki bir çok kadın, genç bayan rahat edecektir."

"Vay be. Açık sözlüymüş."

Ginny kendi konuşması ile gurur duyar bir şekilde Severus ve Lucius'un önünde hafifçe eğildi. Ardından başı dik bir şekilde salondan dışarıya çıktı.

Hermione onun odadan çıktığını görür görmez hemen yanına gelerek içeride her şeyin yolunda olup olmamasını sordu.

"Merak etmeyin. Sayın bay Malfoy gayet iyi durumda. Üzerine bir kadeh şarap dökülen kimse ölmedi şu anda."

Hermione Ginny'in lafına minik bir kahkaha atıp teşekkür etti.

"Bu arada Bay Malfoy'a dikkat edin lütfen. Kendisi genç bayanlara sarkıntılık yapmakta bence bir numara gibi."

Cennet~SnaMione♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin