3.Bölüm

414 25 2
                                    

Nehir'in anlatımından;(11 yıl sonra)

Horoz sesiyle yataktan sıçrayarak kalktığımda Delfin'in çığlık atması tam olmuştu.

"Ya Allah aşkına kim alarm sesini böyle yaptı."dedim.

"Hayal kapat şu alarmın sesini."dedi Asya.

"Lan bizi kaldırması için böyle yaptım. Kalkın okul vakti."dedi Hayal.

"Biraz daha."dedim.

"Aynen ya birazcık daha uyuyalım."dedi Manolya.

"Kızlar Hayal haklı kalkın okul var."dedi Delfin.

"Bugün Cuma gitmesek olmuyor mu?"dedim.

"Bugün ayın kaçı?"dedi Asya.

"5 Mart."dedi Hayal.

"Ne?"dedi Asya.

"Ne bağırıyon kızım?"

"Salak kalk bugün sınav vardı."

"Ne sınavı?"

Allah alla ben niye sınav olduğunu hatırlamıyorum.

"Matematik."

Yataktan kalkıp koşarak lavaboya gittim. Şimdi diyeceksiniz neden matematik sınavı olduğunu duyduğumda bu kadar telaşlandım. Çünkü eğer ben düşük alırsam mat hocası sözlüme sıfır vereceğini söylemişti. Aslında benim için kolaydı matematik sınavı. Sonuçta sayısalcıydım. Lavaboda işimi hallettikten sonra okul formasını giydim. Asyayla ben aynı okula gidiyorduk. İkimizin de sayısalı iyi olduğu için fen lisesini kazanmıştık. Diğerleri de sözel oldukları için Anadolu lisesine gidiyorlardı. Çantalarımızı alıp yemekhaneye indik.

~~~~

Kahvaltımızı ettikten sonra Asyayla biz önden çıktık. Diğerlerinin okulu yakın olduğu için rahatça gidiyorlardı. Bahçe kapısından çıkacağımız sırada koleje giden züppeler karşımıza çıktılar. Aslında onlara züppe dememin sebebi yurdun önünde paralarıyla her gün hava atıp öyle okullarına gidiyorlardı. Tam onların önünden geçeceğimiz sırada gruplarının lideri olan Banu konuşmaya başladı.

"Ay ezikler ne yapıyorsunuz? "dedi Banu.

" Banu sabah sabah bizi uğraştırma. "dedi Asya.

" Uğraşırsak ne olur."dedi Damla.

"Damla haddini aşıyorsun bir gün o açtığın ağzın olmayacak yerinde."

"Sen beni mi tehdit ediyorsun. "

"Tehdit demeyelim uyarı sadece."

"Kızlar bırakın şu ezikleri zaten aileleri olmadığı için böyle davranıyorlar."dedi Özge.

"Özge uzun lafın kısası olarak aile terbiyesi almamış diyor. "dedi Sinem.

"Sinem sen aile terbiyesi ne olduğunu biliyon mu? "

"Bilmiyorum öğretsene."

"Ailen sana öğretemediği bir şeyi ben nasıl sana öğreteceğim."

"Bana bak kızım karşında kimin durduğunu unutuyorsun. "dedi Banu.

"Kendini bu kadar yüksekte görme paranla da bir işe yaramazsın. "dedi Asya.

"Ve kim olduğun değil ne olduğun önemli."deyip yürümeye başladım.

"Size gününüzü gös... "

"Sen önce aile terbiyesini öğren sonra ne yaparsan yap."

Arkamızdan daha kaç kere bağırdılar ama umursamayıp yürümeye devam etmiştik.

IŞIKSIZ GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin