Şehir merkezine varmıştık bile , şimdi önce ilaçları alıp amcamla babama yetiştirmekti .Gıda malzemeleri içinde otobüsü de doldurmamız gerekiyordu. Zamanımız yoktu , babamla önceden geldiğimiz eczaneye doğru sürmeye karar verdim. Eczaneye varmıştık, arkada otobüsle Danyel ve Cüneyt otobüsü park edip silahlarıyla aşağı indiler . Görünürde bir şey yoktu, kapıya vurdum , içeriden iki zombi geldi , yavaş yavaş. Hemen vurdum , m16'yla başında susturucu vardı , diğer zombiler duymasın diye. hemen dördümüz ilaçları aradık , 10-15 dakika boyunca aradık. "Danyel:-buldum ! Die bağırdı . sonunda bulmuştuk, hemen bir kaç tane alıp çıktık. araçlara bindik. Sıra gıdada idi bu kolay olmayacaktı, Danyel'e hummer'ı sürüp ilaçlarla beraber Nisa'yıda götürüp otele dönmelerini istedim . "Nisa:-hayır ben senle kalacağım diyince , itiraz ettim. ne desem de Nisa yinede kararından vazgeçmedi. Sonunda kabullenip ,"Ben:- Cüneyt sende onunla git yolda ne olur ne olmaz , çabuk dönün fabrikanın önü kalabalık olabilir. nereye gideceğimizi biliyorsun su fabrikanın arkasındaki Migros ! Dedim. Başını sallayarak onayladı , onlar arabaya binip giderken , bizde otobüse binip Migrosa'a doğru gidiyorduk. Migros'sun önüne yetiştiğimizde çok fazla zombi vardı, hemen arka tarafa çektim , nede olsa depodan çekecektik. Arkada 4. Zombi vardı ezerek geçtim , aynadan baktığımda biri hala yaşıyordu , Nisa'ya, Sen burada kal deyip ,otobüsten indim ,otobüsün arkasına gelip zombiyi vurdum, Birden bir çığlık sesi geldi , Nisa atmıştı, hemen çığlın ardından 3 el ateş sesi, otobüse vardığımda merdivenlerden tırmanmaya çalışan bir zombiyi vurmuştu, "Ben:- iyi misin ? Yaralandın mı ? "Nisa:- hayır yaralanmadım iyiyim , sadece birden görünce heyecan yaptım. "Ben:- tamam sakin ol silahını al aşağı in dedim . birden büyük bir patlama sesi geldi.