Otele yetişmiştik, burada uzun süre yetecek yiyeceğimiz vardı, aradan 1 gün geçti , etrafımızda, arada en az 150 metre ara olan diğer binalar da barikat kurmuştu , bizim otelle birlikte toplam 7 binaydık. Bahçeye çıktım geniş örtmüştük , bahçenin çevresi duvarlarla örtülüydü, sonra birden kapının zili çaldı, kuzenim - açma zombiler olabilir dedi ben ise, - zombiler zil mi çalıyor ?diyince aklı başına geldi. Kapıyı açtım , birtane adam - merhaba benim adım Mete ,hemen yanınızdaki binada yaşıyorum, dedi. Elime bir telsiz verdi, - alın bunu , bu çevredeki binalara dağıtıyorum çatıda nöbet tutanlar için , böylelikle birbirimize yardımcı olabiliriz sizin kod numaranız kartal 3 dedi. tamam dedim kabul ettim, oda gitmişti . çatıya çıktım , görünürde bir şey yoktu bir çay içtim. aniden telsizden ses geldi -kartal 6 dan tüm kartallara kartal 6 dan tüm kartallara zombiler orman yolundan geliyorlar çok fazlalar , dedi. sonra , - kartal 1 den kartal 6 ya sakin ol görebiliyorum 19 kişiler , tüm kartallar ,dürbünlü silahı olan ateş etsin , dedi. Yanımda av tüfeği vardı dürbünü vardı evet ama , amcamdan veya babamdan izinsiz kullanamazdım onlarda içeride sohbet ediyorlardı , zamanım yoktu ,kartal 1 ateş ateş! Diye bağırıyor babama söyleyecek vaktim yoktu av tüfeğini amcamdan öğrenmiştim, hemen mermiye baktım doluydu, emniyet i kapatıp nişan aldım ateş etmeye başladım , ilkini ıskaladım sonrasında peş peşe 8 tane zombi indirdim, sonra telsizde ben konuştum -kartal 3 ten Kartal 6 ya iyi misin ? Dedim oda - iyiyim Kartal 3 saol buradaki zombiler öldü, sağolun arkadaşlar, dedi sonra -Kartal 4 ten Kartal 3 e iyi ateş ediyorsun , dedi teşekkür ettim bu kartallık işin kötüsü konuşmak .
Babamlar hemen yanıma geldi, - N'oldu oğlum silah sesi geldi? durumu anlattım zamanım yoktu falan dedim , tamam dikkatli ol dedi. Şaşırmıştım , kendimi oyunda veya bir film de hissetmiştim .
Benim küçük kuzenimin çok kötü ateşi vardı , hastalanmıştı ilaç gerekiyordu , tabi ya tıbbi malzemeleri unutmuştuk . Şehre gitmemiz gerekiyordu.