Ben , babam , kuzenim şehir e doğru gidiyoruz, amcamı yanımıza almadık oraya göz kulak olsun diye, şehire doğru giriyoruz şehrin içine vardık , önümüzde birden zombi sürüsü belirdi. İçlerinden geçemezdik, bir iki tane ezsek bile arkasında olan zombiler arabanın üstüne çoktan varmış olurdu. hemen sola kırıp bir emniyet müdürlüğün önüne geldik. O binada pencerede nişanda bi' adam vardı hemen arabadan indik . adam bize ıslık çaldı eliyle gelin işareti yaptı ,kapıyı başka bir adam açtı. hemen içeri girdik. Kapıyı açan adam bizi yukarıdaki adamın yanına götürdü, adam bize - merhaba benim adım Osman burada ne işiniz var ? Dedi . babamda - merhaba Osman bey , benim adımda Soner , bu oğlum Can buda yeğenin Danyel , biz aslında şehir dışında kendimize bir yer yaptık, orada geçiniyoruz , ama benim küçük yeğen hastalandı ilaca ihtiyacı var çok kötü ateşi var , dedi "Osman bey :- Vallaha burada ilaç yok ama istediğiniz kadar silah var alabilirsiniz dedi. ben babama , silaha ihtiyacımız olduğunu söleyince kafasıyla onayladı . Silah deposuna girdik burası mükemmeldi her çeşit silah vardı , hepsinden de yüzlerce . 10 tane Ak47 , 10 tane m16 , 10 tane el bombası ve 6 tane sniper aldık . mermiye gelince hepsinin mermisinden 30"ar kutu aldık sayısızca mermi varmış gibiydi. babam teşekkür etti. "Osman bey - durun 1 dakika ben ve hakan kapıdaki zombileri temizleyelim sonra gidersiniz , yaklaşık 10 dakika boyunca ateş etti sonra bize kafa sallayıp gidebilirsiniz dedi. bizde hemen inip arabaya bindik , şehirde eczane arıyorduk. Bir tane bulduk kilitliydi babam silahla kilidi kırmaya çalıştı ilkte olmadı , sonra bi' daha ateş edince açıldı, hemen içeri girip telefonunu çıkardı, fotoğraflarda, hangisiymiş diye baktı aradık baya aradık sonunda bulduk. tamam çıkacaktık kapının önünde 10-15 zombi vardı , kapana sıkışmıştık.