Şafağa doğru tüm zombileri halletmiştik ,alevlerde yayılmamıştı çünkü taşın üzerinde yanıyordu.
Hepimiz derin bir nefes aldık, bu sefer binanın bahçesine kadar girmeyi başarmışlardı çünkü. artık zaman kaybedemezdik, sadece Range Rover arabanın benzini vardı, şehire doğru gidip hemen arabalar için benzin depoları almalıydık ,garajdan çıktık ,bahçenin kapısından da çıktık.
Ben, Furkan ,Cüneyt, arabaya binip gittik. Arkadaki benzini az kalan Hummer da ise Danyel, amcam ve babam geliyordu.
Hemen benzin istasyonuna girdik. babamla amcam nasıl benzin çekeceklerini biliyorlardı.
önceden döktüğümüz depoları getirdik ''Babam:- olum siz içeriden bi bakın kumanda gibi bir şey var mı , camı kırıp benzinliğin marketine girdik üstümüze biri saldırmaya çalıştı , bir zombi idi silahın tersiyle kafasına vurdum. yere düştü, bir daha vurdum bu sefer ölmüştü. hemen kumandayı aradık 14 tane kumanda buldu 11 tanesi aynıydı diğer üçü farklıydı onların hepsini getirdim babam aynı olan 11 taneden 1 tanesini aldı tuşlara bastı uğraştı sonra borudan ses geldi.
Depoları doldurduk, ben , Cüneyt Danyel ve Furkan ise marketteki poşetlerle içecekleri ve abur cuburları dolduruyorduk.
İki aracın deposunu doldurduk, depoları da doldurduk , Bagajları ağzına kadar doldurduk.
Otele döndük , Bahçeye girdik tüm eşyaları indirdik içeri çektik , Tüm bayanlar mutfakta sohbet ediyordu.
Melisa ve Nisa yanıma geldiler .
Nisa:- Can bu bahçeye bir silah deposu getirmelisin bilmeyenlere öğretiriz dedi . bu arada mermi kutularımızda bitiyor dedi.
Melisa:- Merve silah olan bir yer biliyor sizi oraya götürebilir dedi.
BEN İSE KABUL ETTİM BU HEPİMİZİN İŞİNE YARAYABİLİRDİ, HAKLILARDI.
Biraz dinlenip uyuduktan sonra , yemek yedik, ikindi vaktiydi.
Sonra ben, Nisa, Merve , Melisa Cüneyt, Danyel, Furkan , Selin, Şehire doğru gideceğiz dedim sofrada.
''Babam:- aman olum ne için gideceksiniz bu kadar kız sahip çıkabilir misiniz ?dedi.
''Ben:- baba silah bildikleri bir yer var mermi de lazım bize mecburen gidip almamız gerekiyor sen merak etme , benim ne zaman yanıldığımı gördün dedim.
babamı hiçbir zaman yanıltmamıştım . İki araba yola çıktı ben Range Rover'ı sürüyodum.
Furkan ise Hummer'i .
Benim arabada, BEN.NİSA ,MERVE ,CÜNEYT VARDI. Furkanın sürdüğü arabada ise ,
Furkan, Selin , Melisa, Danyel vardı.
Silahlarımızı hazırlayıp şehire doğru yola çıktık .