1.bölüm

14K 185 86
                                    

ALESİA

Daha taşınalı 1 hafta olmayan evimizde sıkıntıdan üst katın koridorunda koşuşturuyordum. Kapı çalınca
"Ben açarım. "Diye bağırıp merdivenlerden inmeye başladım. Son basamağında tökezlememle az kalsın beynimi dağıtacak gibi olsam da bir şekilde toparlayarak kapıya vardım. Açtığımda tanımadığım 30'lu yaşlarda bir adam vardı. Annem mutfaktan
"Alesia, kim geldi? "Dedi.

Çok geçmeden ellerini kurulayarak mutfak kapısından kapının önündeki adama baktı.
"Ah! Robert Bey gelmiş. Bebeğim içeriye alsana komşumuzu. "Gözlerimi devirerek kapıyı sonuna kadar açtım. Robert denen adam ayakkabılarını çıkarttıktan sonra önümde durdu ve elini bana uzattı.
"Ben Robert, Alesia. Tanıştığımıza memnun oldum. "
İlk önce eline sonra yüzüne baktım. Ağzımdaki böğürtlenli sakızı büyük bir balon yapıp patlattım ve elini es geçerek salona yürüdüm. Hafifçe öksürerek peşimden geldi.

Televizyonun karşındaki ikili koltuğa kendimi bıraktım ve bacak bacak üstüne attım. Önümden geçip tekli koltuğa oturacakken geçişine izin vermeyip bir ayağımı önünden sehpaya koydum. File çorabımı yukarı doğru çekiştirdim. Tepemde dikilmeye devam ederken dik dik suratına baktım. Geri çekildi, sehpanın öbür tarafından dolaşarak tekli koltuğa oturdu. Annem elinde iki fincan kahve olan tepsiyle odaya geldi. Robert'ın yanındaki tekli koltuğa oturdu ve sehpaya tepsisini bıraktı.
"Alesia, hadi git. Bizi Robert Bey'le yalnız bırak. "

Ters ters suratına baktım. Ayaklanarak mutfağa girdim. Çikolatalı sütlerimden bir tane alıp geri salona döndüm. Annemin gülen yüzü solarken Robert hafifçe gülümsemişti. Çikolatalı sütüm bitince sehpaya fırlattım ve kutudan çıkan sütler Robert'e doğru fışkırdı. Annem ne kadar ayıp olduğuna dair bir şeyler zırvaladı. 15 dakika sonra annem boşalmış fincanları bırakmak için mutfağa gittiğinde ayaklandım. Robert'ın üstündeki raftan gözüme kestirdiğim bir kitaba ulaşmaya çalıştım. Yetişemeyince dizlerimi koltukta yanına koydum. Dengem hafifçe sarsılınca elleri bacaklarımı tuttu.

Kitabı alıp geri çekildim. Yüzü yüzüme yakın duruyordu. Yutkundu. Kafasını hafifçe öne doğru uzattı. İşaret parmağımla ağzımdaki sakızı alıp Robert'ın eline yapıştırdım ve koltuktan inip odama gittim.

 Daddy RDJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin