Noran schopte in de dressing haar schoenen uit als ze Seifo achter haar aan voelde die zijn armen rond haar sloeg. "Ben je moe schat?" " Neen, helemaal niet antwoordde Noran".
Ze wist dat hij bezorgd was. En al voelde ze zich in werkelijkheid doodop wilde ze het aan hem niet toegeven. "Kan je de ritssluiting van mijn jurk openen?" Hij lachte even. "Met alle plezier antwoordde hij. Noran draaide zich naar hem op. "Sophia heeft mij aangesproken, blufte Noran." "Omdat ik zwanger ben had ze misschien gedacht zonder mij naar Amerika te trekken" Seifo verstijfde even. Oww, alleen naar Amerika antwoordde Seifo niets vermoedend.
"Ja, hoe gek is dat nietwaar". "Geen haar op mijn hoofd Seifo denkt eraan Sophia alleen te laten gaan"." Ik heb haar duidelijk gezegd het te vergeten". "Ik ga mee!" "Zwanger of niet!"
"Wel misschien is ze gewoon bezorgd om jou sprak Seifo wat zenuwachtig". "Misschien is het zo'n slecht idee niet dat...- Seifooo beviel Noran streng. "Het komt van jou is het niet???"
"Van mij hoe kom je eraan, zei hij snel?".
"Goed, ik dacht jij haar misschien probeerde om te praten". "Want ik blijf erbij Seifo".
"Ik ga naar Amerika". "En als alles goed gaat, zal ik daar ook bevallen". "Daar bevallen????"
Dat zag Seifo niet aankomen." Ja, daar bevallen". "Ik mag maar vliegen tot 7 maanden". "Ik moet verhuisd zijn op 7 maanden Seifo". Noran kleedde zich ondertussen uit?
Hij volgde haar stilzwijgend met zijn ogen. Noran voelde dat hij er ook serieus stil van werd.
Hij begon zich ook uit te kleden. En zijn gezicht veranderde bijna in onweer. Hij hield zich in en Noran negeerde hem. Noran zag vanuit haar ooghoeken dat hij zich neerlegde op bed en dat hij staarde naar de hoge plafond. Ze wist dat hij nadacht. Hij zou geen oog dicht doen en alleen maar piekeren. Ze kende Seifo uit haar duimpje. Hij zou midden in de nacht ontploffen omdat hij de stress niet aankan en haar wakker maken en haar duidelijk maken dat hij er niet mee akkoord gaat. Noran had geen zin om door hem gewekt te worden. Ze wilde dat haar slaap verstoord zou worden door zijn gepieker. Er moeten duidelijke afspraken gemaakt worden. Noran wist dat het zo niet verder kon. Ze zou het niet volhouden. Ze legde zich ook neer. "Seifo, ik weet dat je spijt hebt van jou voorstel". "Je, kan mij echt niets wijsmaken Seifo". " Ik wil dat je er onmiddellijk mee ophoud". Seifo, wilde reageren, maar hij voelde zich teleurgesteld. Hij was bang om dingen te gaan zeggen waar hij achteraf spijt van zou krijgen.
"Het spijt me, zei hij na enkele minuten stilte". "Ik wil jou niet stressen schat". "Integendeel, ik wil dat je helemaal op jou gemak bent". "Ik heb niet verwacht dat je nog zwanger zou worden". "Schat, ik durfde niet meer hopen". " Ik ben zo gelukkig Noran". " Ik vraag gewoon, dat je blijft tot na de bevalling meer niet". " Je bent onredelijk Seifo, zei Noran nu boos". " Je denkt alleen maar aan jezelf". Noran, stond op. En wandelde naar de deur. "Wat ga je doen, vroeg Seifo verbaasd". "Ik ga bij Susu Slapen". Seifo stond met een ruk op. Hij hield de deur onmiddellijk tegen. "Laten we nu geen ruzie maken schat". Hij pakte haar handen vast.
"Ik wil dat je gewoon naar mijn idee luistert". Ik beloof je als je het niets vind dat ik mij hou aan jou". " Dan beval je in Amerika schat". Stilzwijgend trok hij Noran naar de sofa. Seifo begon de ijsberen terwijl Noran hem stilzwijgend bekeek. "Ik heb met Nahayaan gebeld vandaag".
"Rosa woont in L.A., en ik dacht dat het misschien een goed plan is dat ik ons Sophia bij hen laat intrekken tot na jou bevalling". Noran wilde iets zeggen als Seifo gebaarde te wachten. "Ze is daar in goede handen". De Sultana woont er die haar goed in het oog kan houden." Ik ben ervan overtuigd dat Sophia het super zal vinden dat ze bij haar beste vriendin haar intrek kan nemen". "Je bevalt in september schat". " In oktober ben je bij de kinderen" "Wat met jou belofte naar Rj toe, vroeg Noran geïrriteerd". " Ik hou mij aan mijn belofte schat, jullie verhuizen in oktober zoals afgesproken naar daar. "Niet te geloven dat je samen met Zeyd Nahayaan een plan bedenkt achter mijn rug". "Alles eerst mooi plannen en afspreken". "En dan met mij komen bespreken". "Ik heb al spijt dat ik aan jou verteld heb dat ik zwanger ben , spuwde Noran eruit". "Rosa is toch een goede vriendin van jou Noran, onze dochter gaat er samen met Samar en Hazal studeren". "Ik ga waar mijn dochter gaat Seifo". "Ik ben zwanger en niet jij". "Het is mijn lichaam en niet die van jou". "Ik wil niet dat je alweer een miskraam krijgt zei Seifo plots". Noran bekeek hem geschokt aan. Ze schudde haar hoofd. Seifo, had onmiddellijk spijt van zijn woorden en wandelde naar haar toe en pakte haar handen stevig vast. "Dat had ik niet mogen zeggen". "Ik ben gezegend met een prachtige vrouw en kinderen schat". "Ik hou van je Noran". "Ik vraag niets onredelijks". "Ik ben overbezorgd dat klopt, ik ontken dat ook niet lieverd." "Ik smeek je Noran tot na de bevalling".
"Wat is jou volgende plan met Sophia, vroeg Noran streng"? Noran zag hem aarzelen. "Niet te geloven, niet te geloven, fluisterde Noran boos". "Vertel op"?" Heb je een detective die haar dagelijks zal volgen in alles wat ze doet"? "Neen, zover ben ik niet gegaan verdedigde Seifo zich nu". "Ik vertrouw haar, ging gij verder". "Ik vertrouw mijn dochter blindelings". "Ik vertrouw de mannen niet". "Mijn dochter beweerde daarnet dat ze volwassen is". "Ik kon mijn oren niet geloven Noran, mijn dochter die volwassen is". "Heb je haar gezien op het feest van je moeder"? Noran luisterde aandachtig. Ze wist dat haar man het moeilijk heeft met de veranderingen van zijn dochter. Haar zien ouder worden maakte hem vanbinnen kapot. Het feit dat ze geen kind meer is en dat ze stilletjes aan haar eigen weg opging kon hij niet verdragen.
Naast het feit dat Sophia beeldmooi is en slim en lief. Is ze erg naïef. Dat wist iedereen. Ze was een dromer. Zag in alles alleen maar het goede. En dat baarde Seifo heel wat zorgen. En hij niet alleen. Seifo ging met zijn handen over zijn haar, dat deed hij altijd als hij zich in de war voelde.
"Sophia is een prachtig kind schat". "Ik kan jou niet uitleggen met woorden wat ze bij mij doet. Wat alle alle kinderen bij mij doen". "IK wil haar met de beide voeten terug op de grond brengen". " Ze denkt echt dat alles roze geur en mannenschijn is". Ik wil dat ze harder word schat". "Het is een bikkelharde wereld". "En Nahayaan, heeft dat probleem met zijn zus Samar". "En hij heeft haar deze zomer ingeschreven voor een stage". "Noran, kon niet volgen". "Stage, vroeg Noran niet begrijpend"? "Het is maar een idee schat". "Ik heb mijn neef Reda vandaag de opdracht gegeven research te laten doen". "Wat voor idee?" Een stage om haar te leren op haar eigen benen te staan, vroeg Noran". "Ik wil haar een maand laten werken bij BaikTirr, vertelde Seifo". "Bij Zeyn vroeg Noran geschrokken"? "Zeyn Tirra is een tirran".
"Ze is toch een vriendin van jou, zei Seifo". "Ja, als vriendin is ze top, maar als werkgever is ze een kreng". "Dat kan ik mijn dochter niet aandoen Seifo, wat zal ze van Sophia maken."
"En wat gaat ze daar moeten doen"? "Ze zal leren dat het geld niet zomaar uit de bomen groeien". "Ze zal leren dat het een harde wereld is". "En geen sprookje schat".
"Ga je uw dochter haar geld laten verdienen"? " Na al die jaren dat ik jou gevraagd heb mij te laten werken". "Mijn eigen ding te doen". " Laat je nu jou eigen kind werken, om haar harder te maken"? Seifo slaakte een diepe zucht! WAT Seifo, het is de waarheid?
"Rosa zingt niet meer, maar heeft een eigen modebedrijf waar ook Hazal en Samar deel uitmaken". "Chemsi is super intelligent en staat naast haar man". "Ze weet alles van de beveiliging". "Over Zeyn gaan we zwijgen, ze heeft al haar hotels uit de grond gestampt". " Haar shoppingmall". "En nu terug een bedrijf met haar zakenpartner Baikan".
"En wat met mij Seifo"? "Ik ben nutteloos".
Seifo kon zijn oren niet geloven. "Schat, je bent helemaal niet nutteloos". "Ik wil nooit dat je zo over jezelf denkt". "Wil u bezig houden met schoenen, handtassen, make up of wat dan ook dat in jou hoofd komt". " Dan doe je dat". " Maar ik geloof dat je andere talenten bezit". " Zij hebben een hotel waar mensen in komen logeren". "Maar jij hebt weeshuizen waar je kinderen een veilig thuis geeft". "Geen van al die prinsessen buiten Chemsi die zich daar met jou in arrangeert heeft dit ooit bereikt in zijn leven". "Denk dus nooit dat je nutteloos ben". " Je geeft kindjes een nieuwe thuis". "Een nieuwe kans". "Wat je doet voor jou eigen kinderen Noran". "Je bent de beste mama zie ze zich kunnen wensen".
Seifo pakte zijn vrouw stevig vast. "Kijk me aan schat". "Ik wil dat je gelukkig bent". " Dat ben ik ook, antwoorde Noran overtuigd". " En je hebt gelijk". "Sophia moet wakker geschud worden". De tranen rolden van haar ogen. "Ik ben zo trots op haar Seifo". " Ik ook schat".
"Ik geloof dat ze bij Tirra en Baikan veel zal leren". " Dat kind gaat niet weten wat haar overkomt schat". " Ik wil dat ze onderneemt en niet dagelijks voor de spiegel staat te zingen en te dromen". Noran lachte met de uitspraken van haar man. "Niet te geloven, vloekte Noran". " "Wat is er schat, vroeg Seifo"? "Je krijgt alweer je zin majesteit". Seifo nam haar gezicht tussen zijn handen. "Bedankt zei hij menend".
JE LEEST
Glass killer heel
RomanceVerhaal afkomstig van marokko.nl dat tot heden niet is afgemaakt. Het verhaal gaat over Sophia Al Yasa.