Capitolul 8

90 3 0
                                    

      Pana la urma ne-am dus in camera la gryffindor.
      -Nu prea cred ca ma place,spuse Ginny.
      -In ultimul timp nici pe mine...In fine,sper ca isi va reveni.
Ne am ridicat si am plecat la 3 maturi.Cand am ajuns ne-am intalnit cu Malfoy si Blaise,care erau acolo de aproximativ 20 de minute,din spusele lui Blaise.
      -Bunaa!zice Gin si sare in bratele lui Draco.
Eu m-am asezat langa Blaise,mi-am comandat ceva de baut si am deschis conversatia:
      -Tu cu cine mergi la bal,Blaise?
      -Inca nu mi-am gasit o partenera,tu?
      -Nici eu..
      -Vrei sa mergem impreuna?ca prieteni,logic.
Nu iubeam ideea asta insa stiam ca nu am ce face altceva asa ca am acceptat.
      -Abia astept!nu pot sa cred ca deja suntem de o luna la Hogwarts!parca ieri eram in tren.Afirma Ginny.
Oftez si dau din cap.Nu ma simteam prea bine.
      -Eu ma duc in camera,sunt destul de obosita..le spun.
Ginny ma intreba daca vreau sa vina cu mine dar nu am acceptat.M-am dus in camera si m-am schimbat in pantaloni scurti si un maiou negru.M-am pus pe fotoliu si mi-am facut un ceai.Peste putin timp intra Malfoy.
      -Esti bine?
      -Ce cauti aici?il intreb.
      -Te-am intrebat daca esti bine.
      -Da,adica ma doare putin capul.
      -Puneti ceva mai gros pe tine,nu e vara.
Dupa tonul vocii lui,nu mi-am dat seama daca este un ordin,un sfat sau orice altceva insa am stiut ca trebuia sa il ascult.Nu aveam nici cea mai mica idee de ce,dar mi-am luat un hanorac.Acesta mi-a adus o plapuma si m-am culcat pe canapea.M-am trezit tocami de dimineata,cu o energie foarte buna.Am urcat in dormitor unde Iris se trezise cu fata la cearceaf:
      -Nu stii si tu sa ciocani?
      -Iris,ce ai patit?
      -Chiar crezi ca am timp sa iti explic toata viata mea?
      -Atunci stai naibii in banca ta si nu mai face afirmatii aiurea in vant.
      -Hmm,de la cine ai prins acest curaj?Prietena morcoveata?
      -Da,exact,de la ea.Te deranjeaza?
In acel moment credeam ca va sari la bataie insa usa a fost deschisa de Draco.
      -Ce se intampla aici?Sa-mi iau popcornul?spuse ranjind.
Imi dau ochii peste cap si trec pe langa el,lovindu-ne umar de umar pentru a iesi din camera.
      Azi nu aveam ore.La ora 8 incepea balul si vorbisem cu Hermione,Selene,Ginny si Luna sa ne pregatim impreuna.Hotarasem sa ii spun lui lui Mione despre Ron dupa bal.Era seara noastra si nu putea sa ne-o strice nimeni si nimic.Am fost toate la masa iar dupa Luna ne-a invitat la Ravenclaw in camera.La fiecare bal Dumbledoore permitea tuturor elevilor sa intre in casele celorlalti,cu voia lor.
      Fetele ma rugasera sa le fac machiajul si nu le-am putut refuza.Am inceput cu Selene care a vrut ceva simplu.
      -Nu am mai vorbit de mult,mi-a spus Ginny ca ai fost ieri cu Harry undeva.Ce ati facut?intreb curioasa
      -Am cautat rochie pentru bal,nu e asa ca-i foarte dragut din partea luui?
Zambesc si ii aplic detaliile finale alea machiajului.Am terminat!Aceasta se ridica pentru a se uita in oglinda.Ramasese uimita.
      -Asta sunt eu?spusese razand.
      -Il vei lesina pe Harry,ii zic zambind.
Urmatoarea a fost Luna,Hermione si Ginny.M-am machiat si eu,destul de extravagant,ce-i drept.Ne-am schimbat toate in rochii,eram superbe.Balul incepea in 10 minute.
      Pe Ginny a preluat-o Malfoy,pe Selene Harry,Hermione s-a dus cu Ron,Luna cu Neville si eu am plecat cu Blaise.Eram fericita,pana la urma nici el nu e chiar atat de rau.
     Ma opresc din dans si ma asez la o masa.Stateam cu Hermione care era la fel de obosita ca mine.Ma uit intr-un colt si o vad pe Ginny care se saruta cu Draco.Eram extrem de fericita pentru ea insa sentimentul de ieri imi revenise.Eram intr-un fel dezamagita.
      -Ma dor asa tare picioarele de la pantofii astia,imi spuse Hermione.
Zambesc.
      -Trebuie sa te obisnuiesti,ii zic.Ma duc sa imi mai iau niste butterbear.
      -Artemis,ai baut deja 2.Ma certa Mione.
Imi dau ochii peste cap si ma duc spre standul cu bauturi.O terminasem destul de repede asa ca mi-am mai luat una.
      -Nu crezi ca ai baut cam mult?imi spune Selene care tocmai venise langa mine.
Imi dau ochii peste cap si mai iau o gura.

   

Inceputul▪︎Draco Malfoy fanfict▪︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum