Capitolul 10

84 4 0
                                    

    Draco se ridicase,isi luase valiza si se indreptase spre iesire.In timp ce faceam exact acelasi lucru,l am intrebat:
     -O sa-mi trimiti scrisori,nu?
     -Nu.
Imi dau ochii peste cap si il iau in brate.Imi va lipsi.Acestea ranjea.Mi-am dat ochii peste cap si mi-am luat ramas bun.
     Am plecat in cautarea familiei Weasley,Selene,Hermione si Harry.I-am gasit destul de repede.Parintii lui Ron ne asteptau pentru a se asigura ca ajungem cu bine in casa,dupa aceea urmau sa plece la Charlie,pentru toata vara.
     -Oh buna,copii!spuse Molly cu zambetul pe buze.
     -Buna ziua!
     -Haideti sa va ajut cu bagajele.Era sa si uit,felicitari pentru notele de la examene.
     Peste 3 ore ajunsesem la casa acestora.Parintii Weasley plecara.Eu stateam in camera cu Hermione,Selene si Ginny,Harry cu Ron,Fred si George iar Percy era plecat in alta tara.Am despachetat si m-am schimbat.Cobor jos unde baietii incercau sa gateasca ceva.
      -Eu nu mananc asta,zic razand.
      -Nici noi,nu vrem sa murim.Cred ca cea mai buna idee este ca voi sa va ocupati de mancare.Spuse Ron.
      -HERMIONE!treci aici!strig eu din toti plamanii.
Aceasta coborî destul de speriata.
      -Ce s-a intamplat?
      -Avem nevoie de mancare.Ii spun zambind.
Aceasta isi daduse ochii peste cap,isi scoase bagheta din buzunar si rostise o vraja care pusese in mai putin de 10 secunde foarte multa mancare pe masa.
      -Haideti la masa!strig eu razand.
Ne-am asezat cu totii si am inceput sa mancam si sa vorbim.
      -Artemis,tu esti impreuna cu Draco?ma intreba Harry.
      -Doamne Harry,nu,exclus,suntem doar prieteni.Totusi cred ca nu este valabil pentru tine si Selene.
Acestia zambira si imi spusesera ca formau un cuplu de 2 saptamani.
      Seara ne-am ajucat adevar si provocare,m-am simtit foarte bine.Mie imi era somn asa ca m-am dus prima in camera si m-am culcat.A doua zi i-am gasit pe baieti dormind pe canapea asa ca mie si fetelor ne venise o idee geniala.Imi scosesem machiajele si am inceput "sa ii aranjam".Cand s-au trezit au facut o criza dar nu regretam nimic.
      Asa trecusera 2 saptamani,pline de distractie si clipe frumoase.
      Eram singura in camera.Ceva batea in geam.Era o bufnita cu o scrisoare.O iau din gura ei si ma asez pe pat pentru a citii.
     
       "Maine te voi lua la mine pentru o saptamana.Poti sa iti faci bagajele.

                                                      D.M"
      Imi era dor de el asa ca nu am vrut sa refuz invitatia.Oricum nici nu prea imi daduse de ales.Imi pregatesc repede bagajele.Abia asteptam!Le-am povestit si celorlalti.Au facut putin misto de mine dar nu prea mi-a pasat.
      Dimimeata m-am trezit destul de devreme.Mi-am facut un dus,m-am machiat si am ales sa ma imbrac cu o fusta verde inchis,un maieu negru,cizme negre lungi si mi-am ondulat parul.Am accesorizat tinuta si am coborat jos pentru a manca ceva.Poate exagerasem putin cu machiajul dar nu mai conta.
      Am iesit din casa unde ma astepta Draco.L-am luat in brate si am plecat.Ajunsesem destul de repede.Acesta mi-a prezentat casa,nici parintii lui nu erau acasa.Mi-a pus la dispozitia o camera,langa a lui.Era perfect!Seara ne-am uitat la un film si am adormit langa el.Dimineata am mancat ceva pregatit de sevitorii lui,oricum nu imi era asa foame.Nu ma mai machiasem.Imi era destul de sila.M-am dus la "mine" in camera unde am citit o carte.Sau cel putin...am incercat sa citesc una dar am fost intrerupta de Draco.
      -Avem doar o saptamana la dispozitie si tu iti petreci timpul citind?
      -Ce altceva as putea face?
Acesta a ranjit si a iesit din camera.Seara mi-am facut un dus si rutina mea obisnuita.Auzeam un sunet din sufragerie.Am coborat treptele si l-am vazut pe Draco care canta la pian,in costumul sau negru obisnuit.Ma indreptam spre el si,neobservandu-ma,si-a continuat partitura.Eram fascinata.Cand terminase,m-am asezat pe scaunelul pianului,langa el.
     -Nu stiam ca poti sa canti la pian,ii spun.
     -Nu stii multe.Imi zice ranjind.
     -Precum..?
Acesta ma ignora si imi arata o partitura pentru a o canta impreuna.I-am spus ca habar nu am sa cant insa nu prea i-a pasat.

   

     

Inceputul▪︎Draco Malfoy fanfict▪︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum