Capitolul 12

77 4 0
                                    

      Dupa plecarea acestora domnul Malfoy l-a luat pe Draco.Voia sa discute ceva cu el iar eu am mers cu mama lui,Narcissa.Am inceput sa plang.Tinusem mult prea mult in mine,nu puteam sa ma abtin.Ne-am asezat pe o canapea iar aceasta m-a luat in brate si mi-a spus ca totul va fi bine.Oare chiar mai putea sa gie ceva bine?Doamna Weasley ma va urî cand va afla,la fel si parintii mei...si Selene sau Ginny.
      Se facuse tarziu,aceasta mi-a sugerat sa dorm insa nu prea puteam.Am stat toata noaptea plangand si uitandu-ma la tatuaj.Dintr-o data il vad pe Draco intrand pe usa.Acesta se ajeza langa mine:
      -Multumesc,Artemis.
      -Pentru?zic sterangdu-mi lacrimile usor.
      -Pentru tot.Imi spuse,urmand sa ma sarute.
Am stat impreuna cu el toata noaptea,uitandu-ne unul la altul.
     Dimineata mama acestuia ne striga la masa.Am incercat sa o refuz insa aceasta continua sa insiste.
      -Buna dimineata,zic usor asezandu-ma pe un scaun.
Tatal lui Draco imi dadu un zambet,un lucru extrem de ciudat iar mama acestuia imi raspunse.Am ciugulit cate ceva si am cerut permisiunea de a ma ridica de la masa.Draco m-a luat de mana si am mers in camera sa.
     -Artemis,trebuie sa ramai aici de acum incolo.
     -Vreau sa merg azi sa imi iau bagajele.
     -Vin cu tine.
     -Nu,ma duc singura.
     -Sigur?
     -Sigur.Ii spun si ma arunc in bratele lui.Stii,poate ca nu este asa rau sa fiu un devorator al mortii.Adica,te am pe tine.
Acesta ranjeste si ne sarutam iar.
      Nu voiam sa spun nimanui despre lucrul asta.Vorbisem deja si cu parintii lui Draco,trebuia sa zic ca suntem impreuna si imi voi petrece toata vara cu el.
      Eram pregatita.Nu era asa lung drumul deci a trebuit sa merg pe jos.Toata lumea ma astepta,intarziasem cu doua zile.
      -Buna..spun eu sfioasa.
Ginny sarii in bratele mele spunandu-mi cat de dor i-a fost de mine.
      -Eu...sunt impreuna cu Draco si voi sta vara cu el,am venit pentru a-mi lua bagajele.
Toti erau suparati dar totusi se bucurau pentru mine.George voia sa imi spuna ceva iar Selene s-a oferit sa iasa cu valiza mea.
      *Selene pov*
     Mereu am considerat ca se potriveste cu Draco insa...e foarte urat din partea ei sa ne lase pur si simplu balta.Plus ca George o placea extrem de mult.Ii pregatise o surpriza pentru ziua in care venea acasa,sau cel putin ar fi trebuit sa vina.Cred ca chiar asta voia sa vorbeasca cu ea.Am vrut sa ii lasam singuri asa ca fiecare si gasit rapid ceva de facut.Eu m-am oferit sa ii duc bagajul afara.Ies pe usa si vad in departare un om cu o perelina luna,neagra si o masca alba.Era un...devorator al mortii.Instinctul meu a fost sa tip insa acesta m-a apucat de mana si am ajuns dintr-o data intr-o camera neagra cu mai multi devoratpri la o masa,inclusiv Voldemort.
     Ma ridic,imi scot bagheta si tip:"CE VRETI DE LA MINE?CE FACETI AICI?LASATI-MA IN PACE!".Toata lumea si-a indreptat capul spre mine.
      -Poftim?spuse Voldemort.
      -CE NAIBA VREI DE LA MINE?
In momentul acela Bellatrix ma ochise si spuse:"Nu e Artemis,e Selene."
      -POFTIM?CE E CU ARTEMIS?spus zbatandu-ma din bratele unui alt devorator nenorocit care sarise pe mine.Draco se uita la mine lacrimand.
      -SUNTETI NEBUNI LASATI-MA SA PLEC!spun plangand si zbatandu-ma.
In acel moment apare Artemis la usa.
NU SE POATE!Reusesc sa ies din strantoarea retardatului si fug spre Artemis.Ii ridic maneca si vad tatuajul.NU POTI!NU E ADEVARAT!E UN COSMAR!Strig plangand.
      -Selene,am fost nevoita...imi spuse Artemis.
NU!NU AI FOST!A FOST ALEGEREA TA!I-AI ALES PE EI SI NU PE NOI!PE EI!
      -Calmeaza-te Selene..imi repeta aceasta.
Imi scoasesem bagheta insa Bellatrix s-a  apropiat de aceasta,protejand-o,intr-un fel.
      -Ni te poti alatura,imi spuse Artemis cu o urma de regret.
      -NICIOTA!strig continuand sa ma zbat.
Il vad pe Voldemort cum se ridica de la masa si se indreapta inspre mine.
      -Tu cum ai ajuns aici?spuse acesta punandu-si degetele jegoase pe fata mea.
Unul din devoratori face un pas in fata si recunoaste ca m-a adus crezand ca sunt Artemis.In acel moment Voldemort isi scoase bagheta si il omorî folosind blestemul "Avada Kedavra".

*capitolul nu este corectat*

Inceputul▪︎Draco Malfoy fanfict▪︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum