Capitolul 6

92 5 0
                                    

     Dimineata nu s-a intamplat nimic special.Iris a plecat cu niste prieteni de ai ei de la hufflepuff iar eu aveam in plan sa ma intalnesc cu Selene pentru a decora sala in care balul avea loc.Pe hol m-am intalnit cu Malfoy care a intrebat de Ginny,parea entuziasmat insa nu am mai intrebat de ce.Nu voiam sa ma duc la ore.Imi trebuia o zi libera pentru a ma asigura ca totul va iesi perfect,detaliu cu detaliu.Am mancat ceva destul de rapid si am baut un ceai.
      Selene trebuia sa mearga la ore,avea un proiect de predat. Din fericire,pe al nostru l-a prezentat Malfoy si am scapat usor.
      M-am dus in sala balului si cu ajutorul magiei am ridicat niste ghirlande,am pus lumanari pe mese pentru a da un aspect mai elegant si am pregatit meniul.De dansatori avea sa se ocupe Selene.Aveam nevoie de o pauza.M-am asezat jos si mi-am deschis telefonul.Intre timp aparuse si Ginny care era foarte incantata.
     -Am vesti nooi!imi zicea aceasta alergand spre mine si radiand de fericire.
Ma uit la ea cu sufletul la gura,ii fac loc sa se aseze langa mine si imi inchid telefonul.
      -Draco m-a invitat la bal!Nu e minunat?
O priveam razand.Ma bucuram maxim pentru ea.O iau in brate si ii spun:
      -Eram sigura ca o va face!M-am pregatit dinainte,cu un cadou.Asteapta-ma putin!
Ginny se uita la mine nerabdatoare.
Ii dau o cutie destul de mare,impachetata frumos.
       -Deschide-o!Ii zic
Aceasta nu a ezitat nici o secunda si a desfacut pangliga,a luat capacul cutiei si a ramas cu gura cascata.Era o rochie lunga,visinie,cu detalii negre.
       -Glumesti,nu?intreba Gin.
Dau din cap ca nu si zambesc.Aceasta ma lua in brate si imi multumi.Cred ca i se potrivea destul de bine.Am mai petrecut putin timp cu ea si m-am dus sa o caut pe Selene. Am terminat de decorat sala si am mers cu ea la gryffindor.Aflasem ca Hermione merge la bal cu Ron,Harry cu Selene,Ginny cu Draco,lucru care il supara teribil pe Ron insa stia ca nu are ce face in legatura cu asta.Neville o invitase pe Luna iar eu inca nu aveam  un partener.Nici de Iris nu stiam nimic,insa in ultimul timp a fost destul de distanta.Vorbeam doar seara.La ora 03:00 am plecat de la Selene si m-am dus sa imi fac temele pentru ziua urmatoare.
      Singurul om treaz era Malfoy asa ca l-am rugat sa imi explice ceva si spre surprindere mea acceptase.Intelesesem destul de bine lectia.
      -De ce nu dormi?il intreb
      -Te-as putea intreba acelasi lucru,Everless.
Imi dau ochii peste cap.Voiam sa schimb discutia:
      -Si..vad ca ti-ai facut curaj sa o inviti pe Ginny la bal.
Acesta ranjeste.
      -Mereu am avut curaj sa fac orice am vrut,insa pana acum nici macar nu stiam ca exista.
      -Noroc cu mine.Ii spun turnandu-mi ceai intr-o ceasca.
Ma indrept spre usa insa Malfoy ma opreste.
      -Ai idee ce flori ii plac lui Ginny?
Ma uit la el razand,ii intorc spatele si urc scarile.Cand ajung in fata usii dormitorului ma intorc spre el si ii spun:trandafirii.Zambesc si intru in camera.
      Dimineata m-am trezit destul de devreme,mi-am facut un dus si am iesit din baie cu pantaloni scurti,un tricou si parul ud.Nu imi era atat de foame incat sa cobor jos,in Sala Mare.Malfoy era asezat pe canapea,cu o cafea in mana.Mi-am pus si eu intr-o cana si m-am asezat pe un fotoliu.
      -Neata,ii zic.
      -Buna.
      -Si...ce faci?
      -Il asteptam pe Blaise,mergem la 3 maturi.Tu?
Hm,Malfoy chiar invatase sa poarte o discutie mai lunga de 3 cuvinte.
      -Eu aveam de gand sa ma duc cu Ginny.Poate ne intalnim,ii zic zambind.
Acesta nu mai spuse nimic asa ca m-am ridicat si m-am schimbat in o maleta neagra cu o fusta destul de scurta,cizme lungi si lanturi.Am iesit din camera unde nu mi-a venit sa cred ce tocmai vazusem.


     

Inceputul▪︎Draco Malfoy fanfict▪︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum