Capitolul 4

106 6 0
                                    

     Ma asez langa el si il sarut,a fost ceva rapid,de aproximativ 2 secunde.Ma uit la Blaise triumfatoare si plec in dormitor fara sa astept reactia nimanui.Imi dau o palma-n cap si ma pufneste rasul.Intra si Iris care radea la fel de tare ca mine si se aseaza pe podea.M-am oprit din ras si m-am uitat la ea care inca era in crize,rastogolindu-se pe jos.Ma intind in pat si ma gandesc ce tocmai am facut.Eu si Malfoy,niciodata.Ca tot veni vorba de el,am si uitat de proiect.Mai avem 2 zile la dispozitie si in momentul de fata nu mai vreau sa dau nici macar ochii cu el.
     Se pune si Iris in pat,se uita la mine si spune:
     -Stii,nu credeam ca iti pasa chiar asa mult sa castigi.
Stau 3-4 secunde pana ii raspund:
     -Nici eu,nici eu...zic cu o urma de regret si un zambet larg.
     -Si...ce ai facut azi la 3 maturi cu Weasley?Adica parca nu erai prietena cu ea...
     -Mda,ne-am intalnit in curte si am vorbit putin,e destul de amabila si prietenoasa.
     -In fine,eu cred ca ma bag la somn.
Iris dormea insa eu chiar nu avem pic de oboseala in mine asa ca am coborat jos unde era chiar Malfoy!grozav!
     -Hm,Everless..nu e cam tarziu pentru a fi treaza?
     -Nu am somn,uite...imi pare rau pentru mai devreme dar chiar nu puteam sa il las pe Blaise sa imi ia victoria,zic zambind,jucandu-ma cu parul meu.
     -Stai linistita,sunt obisnuit sa fie concurenta pe frumusetea mea rara.
Imi dau ochii peste cap si ma asez langa el.
     -Maine trebuie sa facem proiectul,ii zic.
     -Succes!
     -Am spus ca noi il facem nu eu.
     -Si de ce as accepta asta?
     -Fiindca asa spun eu si in plus nu ma intereseaza absolut deloc daca iti doresti asta sau nu dar maine la ora 3 vei fi in biblioteca sau vei avea de suferit.
      -Cum zici tu,sefa,zice ranjind.
Imi iau telefonul si stau pe instagram.Il vad pe Malfoy ca se holbeaza la mine dar il ignor.Vad un mesaj de la Selene in care imi spune "noapte buna" asa ca ii raspund cu un emoji.Malfoy continua sa se holbeze ceea ce devenea exasperat asa ca m-am luat de el.
     -Ce e?
Acesta se uita la mine nedumerit si imi raspunde:
     -Ce am mai facut si de data asta?
     -Te holbezi!
     -Ai vrea tu...ranjeste.
Imi dau ochii peste cap si continui sa stau pe telefon.La un moment dat mi se inchid ochii fara sa vreau,reusind sa adorm pe canapea,langa Malfoy. Acesta imi adusese o patura si m-a lasat singura plecand la el in dormitor.
     Toata atmosfera mi-a fost stricata de ceasul desteptator care indica ora 7:30 iar eu nu aveam timp de absolut nimic.Am fugit in graba la baie unde m am spalat rapid si am cotrobait dupa niste haine,alegand un sarafan verde inchis in carouri,o maleta neagra,botinele inalte negre si lantisorul de la Ginny.Nu mai aveam timp sa ma machiez ceea ce ma scotea din minti.
     -Nu arati ca un trol fara machiaj,nu stiu ce te agiti asa,spune Malfoy aparand dupa o usa.
     -Chiar nu mi ajunge ca nu arat ca un trol,zic cautandu-mi geanta intr-un sertar.
Ranjeste.Ies din camera si ma indrept spre Sala Mare.Abia asteptam sa ma intalnesc cu Ginny pentru a ii povestii toata nebunia de ieri.Pe drum i-am dat un mesaj lui Iris ca voi sta la masa cu cei de la gryffindor.
     Am vazut-o pe Ginny si m-am indreptat spre ea.De obicei statea cu Luna Lovegood,de la Ravenclaw.O salut pe Luna care tocmai pleca si ma asez langa Ginny.
     -Neata,trebuie sa auzi ce mi s-a intamplat ieri.
     -Neata!Ce ai patit?
     -Pai dupa ce m-am intors de la 3 maturi am mers in camera la Slytherin.Blaise,Malfoy si Iris erau deja acolo jucandu-se adevar sau provocare.M-am alaturat si eu iar Blaise m-a provocat sa il sarut pe Malfoy.Si...am acceptat.
     -Ce frumoos!zice Ginny,cu o urma de regret uitandu-se in podea.
     -Ai patit ceva?o intreb nedumerita.
     -Nu,sunt ok.Cum merge cu proiectul pentru Snape?
     -Nici nu ne-am apucat.Ne intalnim azi la 3 in biblioteca,sper sa vina si Malfoy...

Inceputul▪︎Draco Malfoy fanfict▪︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum