Capitolul 7

86 3 0
                                    

      Ron era pe hol.Insa acesta se saruta cu Lavender,spunandu-i cat de mult o iubeste.Speram sa fie o provocare idioata sau pur si simplu sa vad eu prost.Am fugit catre ei.Ron a incercat sa -mi explice.Nu stiam ce sa fac asa ca am mers inapoi in camera.Eram agitata,nu stiam daca sa ii spun lui Hermione sau nu.Nu voiam sa-i stric balul sau chiar mai rau,relatia.Tremuram,era oribil ceea ce se intampla.Mi-am dat cu apa rece pe fata si m-am asezat pe canapea.Nu am realizat ca aveam companie in camera.Malfoy ma privea destul de ingrijorat.A venit si s-a pus langa mine.M-a intrebat ce am patit si i-am spus totul fara sa ma gandesc la consecinte.Pur si simplu trebuia sa ma descarc,dar cred ca alesesem persoana nepotrivita.Ma asteptam sa rada,sau sa faca o gluma proasta,ca de obicei,insa pur si simplu m-a luat in brate si a tacut.Era un sentiment ciudat,altfel.Pana la urma m-am calmat iar Malfoy plecase cu Ginny la ore.Voiam sa mai stea,insa nu am spus asta cu voce tare.Urmatoarea problema era daca sa ii spun lui Hermione sau nu..insemna mult pentru mine ca prietena si voiam sa stie adevarul,dar pe alta parte,nu voiam sa sufere din cauza mea.Mi-am dat timp de gandire o zi.
      M-am indreptat spre sala de curs,sperand sa nu intarzii.Iris era intr-o banca cu Kanya,noua ei prietena.Ginny statea cu Draco asa ca m-am dus in spatele clasei intr-o banca din colt.Mi-am scos toate caietele pe banca si am oftat.
     -Chiar credeai ca o sa te las singura?imi spune Gin in timp ce-si muta caietele de pe banca ei pe a mea.
Zambesc si ma uit la ea:
     -Cam da,dar era ok.Inteleg ca vrei sa stai cu malfoy.
     -Oh,nu moare daca nu primeste atentie o ora,sper...
Amandoua am inceput sa radem si am mai vorbit despre cele noi.Nu i-am spus despre Ron.Nu credeam ca e nevoie sa o mai agit si cu asta.
     -Selene unde e?o intreb in soapta cat scriam de la tabla.
     -Harry a vrut sa ii faca o surpriza si s-au invoit.
     -Deci e ceva serios?
     -Posibil,imi spuse in timp ce rasfoia paginile unei carti.Deci ramane valabil planul cu 3 maturi,nu?
     -Dap,oricum ma plictisesc groaznic.Vrei sa treci pe la slytherin dupa ore?
      -Nu vad de ce nu.
      Am zambit si am continuat sa ascult profesorul.Era o lectie destul de interesanta.Dupa ore am mers cu gin la mine si Iris in dormitor,care era probabil la Hufflepuff.Ginny m-a rugat sa o machiez iar eu am acceptat.Am ales ceva simplu dar de efect.
      -Ai depasit linia in colt,nu esti buna de nimic!imi spune aceasta pe un ton foarte ironic
      -Oh scuza-ma doamna iubita a lui Malfoy,m-am simtit ciudat cand am spus asta,intr-un fel dezamagita insa am ignorat cu totul sentimentul si am continuat:am uitat ca acum esti atat de perfectionista,am zis exact pe acelasi ton ironic ca si ea.
Aceasta s-a trandit in pat,pe spate,si a existat un moment de tacere.
      -Chiar crezi ca sunt iubita lui draco?spune Gin privind tavanul
      -Pai,nu stiu,voi nu ati vorbit nimic?
      -Pai petrecem foarte mult timp impreuna,dar..nu stiu..nu e nimic oficial.
Oftez si dau cu perna in ea.
       -Asta pentru ce a fost?m-a intrebat razand.
      -Pur si simplu credeam ca iti va sta mai bine machiajul cu un aer de par ciufulit.
Amandoua incepusem sa radem dar distractia ne-a fost intrerupta de usa care tocmai se deschise.
      -Data viitoare cand iti mai aduci morcovetii la noi in camera anunta-ma si pe mine.Spuse Iris pe un ton dur,niciodata nu o vazusem asa.
Dau ochii peste cap si ii fac lui Ginny semn sa iesim.Voiam sa ma iau de Iris dar daca ii spunea lui Dumbledoore ca un gryffindor e in camera la slytherin iesea rau asa ca am prefacut sa tac din gura.

     
    

Inceputul▪︎Draco Malfoy fanfict▪︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum