Introducere: In fiecare an,inainte de a merge la Hogwarts eu si sora mea geamana,Selene,ne cumparam un cadou.De obicei nu prea nimeream ceva ce sa ii placa.Eram foarte diferite(drept dovada eu eram in slytherin iar ea in gryffindor).Selene era o fire blanda,tinea cont de toate regulile,ii pasa de parerea tuturor si era foarte prietenoasa. Eu(Artemis)eram chiar opusul.Nu prea ma dadeam in vant dupa reguli sau dupa prietenii,care,de obicei mi se pareau superficiale.In schimb,eram foarte ambitioasa iar una dintre cele mai mari pasiuni ale mele la momentul actual era moda.Iubeam sa combin haine sau culori.Pierdeam ore in sir in mall-uri cautand tinute si accesorii.
~Dimineata inainte de plecarea la Hogwarts~
Abia asteptam sa ma revad cu Iris,prietena mea cea mai buna.Nu o mai vazusem de o vara intreaga si chiar imi lipsea.Ma trezesc la ora 6:00 si merg sa-mi fac rutina de dimineata.Ma imbrac cu o maleta verde inchis,o fusta neagra,botine inalte negre si imi pun niste lanturi la gat.Imi las parul desprins si merg la masa unde toata lumea ma astepta.Mereu terminam ultima sa ma pregatesc.Selene purta un pulover rosu,jeans si o pereche de adidasi.
-Neata!spun si ma asez la masa.
-Grabeste-te!vom pierde trenul,ma tachina Selene.Abia astept sa ajungem!Am auzit ca vom avea un profesor nou,nu e genial?continua Selene sa vorbeasca
Dau din cap in sens de aprobare fara prea multa energie iar aceasta isi dadu seama ca nu am chef sa o ascult.
In masina am ascultat muzica la casti iar Selene a citit o carte si s-a uitat in mare parte din timp pe geam.
Odata ajunsi pe peron mi-am recapatat emotiile pe care le simteam in fiecare an.Hm,anul 5..suna diferit,nou,captivant.Ne-am luat ramas bun de la parintii nostri si am urcat in tren.Selene a insistat sa vin sa stau cu cei de la gryffindor,casa in care ea a fost pusa,insa am preferat sa ma duc cu cei de la slytherin,imi era dor sa o revad pe Iris.I-am dat un mesaj pentru a o intreba in ce vagon e.Pana la urma ne gasisem una pe alta,ne cumparasem niste dulciuri si ne am facut comode in vagonul 3.Dupa ceva timp si-a facut aparitia si Malfoy urmat de Crabbe,Goyle si Blaise.Am stat cu totii de vorba si am mai facut glume despre noii veniti in Hogwarts.Pana la urma am adormit reusind sa fiu trezita chiar de Malfoy.
-Ai de gand sa plece trenul cu tine in el?spune acesta razand
Eu l am ignorat,mi-am luat valiza,m-am imbracat rapid cu roba si am plecat in cautarea lui Selene,dandu-i un mesaj lui Iris ca ne vedem putin mai incolo.
Reusesc sa o vad pe sora mea la o distanta destul de mica asa ca nu a fost nevoie sa alerg dupa ea.Era cu Hermione,Ron si Harry.I-am salutat pe toti si am vorbit putin apoi am plecat catre ceremonia de sortare.A durat ceva insa nu ma plictisisem.Primisem orarul pentru maine,era destul de aglomerat dar cred ca ii pot face fata .Selene a plecat sa mai vorbeasca cu alti prieteni de ai ei de la gryffindor asa ca am fost nevoita sa ma intorc in camera de zi,de la slytherin.Voiam sa petrec putin timp pe canapea pentru a-mi aranja toate gandurile si a ma relaxa putin.Ajung in fata tabloului,spun parola care era "Sange-pur"si planurile mele au fost stricate chiar de Malfoy.Acesta era deja in camera,citind o carte despre magia neagra.Oftez si intru.Il ignor si merg spre dormitor,unde macar puteam scapa de el si puteam petrece timp cu Iris.
- Te-ai distrat cu prietenii tai de la gryffindor?intreaba Malfoy.
Ma uit la el cu o privire ironica si ii raspund:
-De ce ti-ar pasa tie,ma rog?
Acesta isi da ochii peste cap si continua sa citeasca luand o gura din cana lui in care chiar nu stiu ce era.