La terminarea orei am plecat nervoasa.Aveam nevoie de putin timp liber.Am iesit afara si m-am asezat pe o banca.De obicei imi scriam toate gandurile intr-un carent.Peste cam 20 de minute aud o voce in spate.Ma intorc si incerc sa-mi dau seama cine m-a strigat.Era Ginny Weasley,sora lui Ron.Era ciudat ca era aici,cautandu-ma pe mine.Vorbeam destul de rar.Aceasta s-a asezat pe banca cu mine,gest care nu m-a deranjat.
-Buna,te-am vazut singura aici..nu prea vorbim de obicei,insa m-am gandit ca poate ai nevoie de cineva care sa te asiste,imi spusese Ginny.Aceasta scoteste ceva din ghiozdan si mi-l dadu.L-am vazut intr-un magazin si mi s-a parut ca ti se potriveste!
-Ma uit la ea nedumerita si deschid cutiuta.Era un lantisor de-a dreptul minunat de argit,un un sarpe de un verde smarald.Ma uitam ba la el,ba la Ginny care era in culmea fericirii.Am luat-o in brate si mi-am pus lantisorul la gat.Era superb!Multumesc mult insa chiar nu trebuia!
-Ma bucur ca iti place!Acum cred ca ar fi mai bine sa nu mai stau pe capul tau,probabil te enervez,zicea aceasta razand si dand sa plece.
-Vrei sa mergem la 3 maturi?o intreb eu.Chiar vreau sa scap pentru o ora de toate grijile de aici.
-Sigur!
Dupa ceva timp de mers ajunsesem la 3 maturi si ne asezasem la o masa.Am comandat ceva de baut si am inceput sa ne cunoastem mai bine.
-Ma suna Iris,ma poti astepta o secunda?Ginny dadu afirmativ din cap iar eu ma ridic usor si merg intr-un colt pentru a vorbi.
La telefon:Iris:-Unde naiba esti?Te-am cautat absolut peste tot!
-La 3 maturi,cu Ginny Weasley.
-Of doamne,tu si prietenii tai de la gryffindor...cand te intorci?
-Curand,ne vedem in camera comuna la slytherin,spun si inchid apelul.
Ma intorc la Ginny care ma astepta.Am mai stat cam 30 de minute in care am ras si am vorbit despre tot ceea ce nu vorbisem in cei 4 ani petrecuti la Hogwarts pana acum.Era diferita de Iris,avea o latura care ma intelegea mai bine si care ma amuza.
Am plecat de la 3 maturi si am ajuns in camera comuna de la slytherin unde era Iris,Malfoy si Blaise.Ii salut si urc sus in camera pentru a ma schimba.M-am imbracat cu un crop top negru,pantaloni de trening si mi am prins parul intr-un coc destul de nearanjat.Am coborat jos unde Iris m-a implorat sa joc cu ei adevar sau provocare.Mi se parea prea copilaros insa am acceptat.Ne-am prapadit de ras pana a venit randul provocarii mele care o primeam chiar de la Blaise.Mereu dadea cele mai rele provocari,care,erau foarte amuzante penteu ceilalti.
-Hmm,se uita malefic la mine dar in acelasi timp cu un zambet prietenos pe fata,cred ca ti-am gasit cea mai buna provocare!
-Surprinde-ma,ma uit la el asteptand sa vad ce nebunie a nascocit si iau o gura de cafea.
-Saruta-te cu Malfoy.
-POFTIM?scuip toata gura de cafea si ma ridic de pe jos.EXCLUS!ma uitam cu coada ochiului la Malfoy care ranjea.Nu fac asa ceva!
-Preferi cu Weasley?Percy Weasley.se uita Blaise la mine cu una dintre cele mai malefice fete pe care o poate face un om.
-In plus nici Malfoy nu ar accepta asa ceva!
-Ai ceva de obiectat,Draco?intreaba Blaise
Acesta facu semn din cap ca nu si continua sa ranjeasca.Imi dau ochii peste cap.
-Deci ti-e frica,Artemis?intreaba Blaise vrand sa ma dau batuta si sa pierd jocul.
Ma uit la el cu dispret si ma indrept destul de confidenta spre Malfoy care statea pe canapea.
CITEȘTI
Inceputul▪︎Draco Malfoy fanfict▪︎
Roman pour Adolescents"Creativity is intelligente having fun"