hey, what's wrong?

382 20 43
                                    

İYİ OKUMALAAAR🥳🥳🥳

SINIR= 6 OY 8 YORUM

YAZARIN AĞZINDAN

Bellamy yavaşça gözlerini araladı ve korumak için kollarını sardığı kadına baktı. Sonra nerede olduklarını anlamaya çalıştı. Etrafı ağaçlarla kaplıydı. Yüzünde güneşi hissediyordu. Kır çiçeklerinin kokusu burnunun hemen ucundaydı. Dünya?

Bellamy Clarke'a seslenip onu uyandırmaya çalıştı. Clarke yavaşça gözlerini araladı ve hemen karşısında duran adama dikkatlice baktı.

-Seni öldürmedim.
-Evet,Clarke. Beni vurmamak güzel bir seçenekti. Tekrar.
Clarke'ın aklına Praimfayada ona çektiği silah geldi....gerçekten onu yapmayı düşünmüş müydü? Bellamy Clarke'a dikkatlice baktı ve tekrar konuştu.
-Şu an bir şeyler düşünecek zamanımız yok. Neden dünyaya geldik? Monty tekrar geri gelemeyeceğini söylemişti.

İkiside ayağa kalktı ve etrafa baktılar. İkisinin de aklında aynı şeyler dönüyordu. 'Bizden başka insan var mı?, Dünya eski haline nasıl geldi?, Sevdiklerimizi nasıl kurtaracağız?, ve burada nasıl hayatta kalacağız?' gibi milyon tane soru vardı. fakat gelen ses onları bu soruların içinden çekip çıkardı.

-Hey, Millet! Gelmişler.
Clarke ve Bellamy koşarak Raven'ın yanına gittiler.
-Sizi gördüğüme ne kadar sevindiğimi bilemezsiniz.
Hepsi sarılıyorken Clarke bir şey fark etti.
-Madi nerede?
Murphy olay sırasında Madi'nin yanında olup onu kurtaramadığı için vicdan azabı çekiyordu. Clarke'a baktı ve konuştu
-Bill onu aldı...özür dilerim.
-ne? benim kızımı götürdüler ve burada eğleniyor muyuz biz? HA? BUNU NASIL YAPARSINIZ?
Octavia Clarke'ın acısını anlayabiliyordu, bu yüzden sakince konuştu
-Clarke sakin ol. Bill giderken kapsülleri düşürdü. Bir çeşit geçit gibi bir şey bende bilmiyorum. İçerdeki adamımız onaylayınca Bardo'ya gidip onu alacağız.
Clarke düşündü. Mantıklıydı.

-Tamam kapsülleri bana ver.

Bellamy Clarke'a baktı. Madi için her şeyi yapabilirdi. Onu öldürmeye bile kalkışmıştı ve daha kötü şeyler olabilirdi. Bellamy'de onlarla gitmeliydi. Bu yüzden konuştu.

-Bende geliyorum.

-Hayatta olmaz. Biricik shepherdını korumana izin veremem.

-Clarke. Kes şunu. İnandığım şey shepherd değil,dönüşüm. Korumak istediğim şey shepherd değil. Bende sizdenim. Sizi kurtarmaya çalışıyorum hiçbiriniz görmüyor musunuz?

Sessizlik vardı. Octavia abisine yaklaştı ve kolunu tuttu.

-Hey, big brother. Sana inanıyorum tamam mı? Bizi tekrar kurtaracağına inanıyorum.

Bellamy kız kardeşine sarıldı. Sahi ne kadar olmuştu ona sarılmayalı? Murphy her zamanki gibi anı böldü, klasik Murphy işte.

-Üzgünüüüm evet anınızı bozmak istemezdim ama kapsüller burada.

Clarke Murphy'nin elinden kapsülleri aldı ve Bellamy'nin yüzüne bakmadan uzattı. Bellamy Clarke'ın eline dokundu, ve kapsülü aldı

-Clarke, yüzüme bak.

Clarke kafasını kaldırdı ve Bellamy'e baktı. Sadece bakıyordu. Bellamy tekrar konuştu.

-Üç dediğimizde yutalım. Bir, iki, üç.

kapsülleri yuttular. Şimdi tek yapmaları gereken Levitt'in onları içeri almasıydı.

Herkes İkinci Şafak Sığnağının içine girdi ve beklemeye başladılar.

You're my family|BellarkeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin