transcendence is happening

186 8 15
                                    

U2 - Bad dinleyerek yazdım bölümün bir kısmını, belki sizde dinlersiniz😌😌

Normalde The 100 kaossuz olmaz, ben çok eklemek istemiyorum. Her şey kolay olsun ve mutlu olsunlar istiyorum bu yüzden fazla kaos yok, zaten taş çatlasa 10 bölüm olur fic bellarke'ın çocuklarını falan görür bitiririm........bu arada dönüşüme Shaw'ı eklemeyi planlıyorum Raven bebeğim sap kamasın..... ha bi de sheidheda yok, İndra onu savaştıklarında (hani Madi gözünü kesmişti) o sırada öldürmüş gibi  düşünün. Sheidheda olmadığı için bunker patlamadı, yani Emori'nin hayatı riskde değil hepsi Dünyadalar şu an.


YAZARIN AĞZINDAN

Levitt, Clarke ve Bellamy taş odasına gideceklerdi. Bardo askerleri her kapıyı koruyordu ki şu an Sheperdı bayıltmışlardı. Levitt önden çıkıp kodları girecek, geri dönerken insanlara dönüşümün başladığını ve Sheperdın dönüşümü gerçekleştirdiğini o yüzdende yanlarında olmadığını söyleyecekti.  Bu sebeple herkes ortak bir alana gidecekti böylece Bellamy ve Clarke taş odasına rahatlıkla ulaşabilecekti. Octavia ve Madi ise sheperdın uyanmasına karşın odada Levitt'in dönmesini bekleyecekti.

Levitt kodların bulunduğu cihazı aldı ve odaya birisinin girmesine karşın diğerlerine saklanmalarını söyledi.  Odadan çıktı ve hızlı adımlarla taş odasına doğru ilerledi. Odaya girdiğinde hiç kimsenin olmamasına daha önce hiç bu kadar sevindiğini hatırlamıyordu.  Taşa yaklaştı ve gözlüğünü takıp dikkatlice kodları girmeye başladı. Son kodu bastığında etrafa o kadar beyaz bir ışık yayıldı ki Levitt ışıktan korkup kendini savunmak için ellerini kafasına sardığında kapının açıldığını duydu. Kafasını çevirip baktığında bardo görevlilerinden birisi olduğunu gördü.

G: Neler oluyor burada? Taşa ne yaptın?

L: Bak, bunu açıklayacak zaman yok sheperd taşın içinde şu an, git ve herkese dönüşümün başladığını söyle. Toplama alanına gitsinler.

G: Tamam.

Levitt görevlinin odadan çıkmasıyla büyük bir oh çekip hızlıca odadan çıkarak Clarkegilin yanına gitmeye başladı. Odanın kapısına geldiğinde etrafı kontrol edip kapıyı açtı.

L: Bellamy, Clarke! Hallettim. Dikkatli gidin, odaya girmeden önce gözlerini koruyun.

İkiside kafa salladıktan sonra Clarke masanın kenarında duran silahı cebine sıkıştırdı. Diğerlerine baktıktan sonra ikisi birden odadan çıktılar. Araları o kadar sessizdi ki hiç bir şey yapamıyorlardı.

B: Clarke!

Bellamy koridorun başındaki Bardo görevlisini fark ettiğinde Clarke'ı kenardaki duvarla kendi arasına aldı ve gitmesini bekledi. Görevli hızla bir yere gitmek için koşuyor olsa da onlar için zaman durmuştu sanki.  Bellamy, sevdiği kadının gözlerine baktı sadece. Ama görevlinin gittiğini gören Clarke Bellamy kenara itip öksürdü ve konuştu

-Neden kimse yok?

-Levitt onlara dönüşümü söylemiş olmalı, hepsi toplanma alanındalar, yine de dikkatli olmalıyız.

Odaya yaklaştıklarında Clarke Bellamy'e kapıyı açması için yer verdi.

B: Gözlerini kapa.
Ellerini Clarke'ın gözüne koydu.

Kendi gözlerini yavaşça araladığında gözleri ışığa alışmıştı, Clarke'ın gözünden ellerini çektiğinde hiç bir şey demediler. Clarke Bellamy'e baktı iyice.
-Bellamy... Sen yapmalısın.
-Ne?
-Sana güveniyorum. Dönüşümü başlat, ve hepimizi kurtar.
-Clarke ben ya-
-Hey. Bunu yap. Hepimiz için.
-Ben... tamam. Yapacağım. ama Clarke, eğer kötü bir şey olu-
-Sana hiç bir şey olmayacak.
Bellamy arkasına dönüp Clarke'a baktı. Onu izliyordu ve onaylarcasına kafasını salladı. Ellerini ışık topunun içine attı Bellamy.
Neredeydi?

————————————————————————

————————————————————————

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

May we meet again.

You're my family|BellarkeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin