yazdım sonundağğğğ😌
SINIR: 10 OY 20 YORUM
YAZARIN AĞZINDAN
Bellamy gözlerini aralayıp geldiği yere baktı. Taş odası. Octavia ve Clarke'da buradaydı ve bir oh çektikten sonra kafasını çevirdi. Levitt hızlıca Octavia'ya koştu ve sarıldılar. Ayrıldıklarında Clarke konuşmaya başladı
-Kızım nerede?
-Sheperd onun zihnini okumamı istedi derine inmedim, çip hala zihninde olmadığı için yüzeysel olarak zihninde bu konuya dair hiç bir şey yok, ama ne kadar böyle sürdürebilirim bilmiyorum.
-Dördümüz odaya girdiğimizde bizi oraya kitleyebilir misin?
-Ne? Neden yapacağız ki bunu?
Bellamy küçük bir gülümseme attı, Clarke'ın ne düşündüğünü biliyordu. ve bunun üstüne konuşmaya başladı
-Levitt, sadece dediğini yapabilir misin?
————————————————————————
Madi ve Sheperd'ın bulunduğu odanın kapısına geldiklerinde Clarke silahını çıkardı. Kapı açıldı ve kenarda oturan Bill'i gördü. Bill arkasını döndüğünde bunu bekliyormuş gibi bakıyordu. Clarke kafasını koltuğa çevirdiğinde kolları bağlı yatan Madi'yi gördü. Koşarak yanına gitti ve kollarındaki ipleri çözdü-Madi? iyisin değil mi?
-Ben iyiyim Clarke.
Bellamy, Bill'e yaklaştı. Cebindeki silahı çıkartıp kafasına vurduğunda, onu bayıltmıştı. Herkesin ona baktığını fark ettiğinde konuştu
-Bana bakmayı kesin, Madi'ye zarar vermeden kodları alıp dönüşümü başlatacağız.
-Asla. Madi'yi o koltuğa bir daha oturtmayacağım.
Levitt aklına gelen şey ile konuştu
-Clarke... sen de flame'i takmamış mıydın? Bunu Octavia'nın zihninde görmüştüm belki hafızanda hala vardır.
-Hayır hatırlamıyorum, yoktur.
-Sen hatırlamasan da hala sende olduğuna inanıyorum, bakmak ister misin? Madi'ye bakamayacaksak sana bakmamız gerek.
Clarke, Bellamy'e baktı. En azından onun için bunu deneyebilirim diye düşündü.
-Tamam.
-Lütfen koltuğa otur Clarke.
-Kollarımı ve ayaklarımı bağlamana izin vermeyeceğim Levitt.
-Bunu yapmak zorundayım. Prosedür böyle.
-Prosedürde sheperdınızı bayıltmak da yazıyor muydu?
-Peki, zorlamayacağım. Şimdi gözlerini kapat ve zihnini boşalt. You're in a vast desert.Vast purple sky,a hand reaches out for you. Whose hand?
Clarke düşündü. Hayatının her anında yanında olan insanları, onun için hayatını feda edenleri,herkesi.
'-ANNE!
-Bellamy i need u.
-Madi, bugün saçımızı boyayamayız.
-Brave Princess.
-Monty, arkadaşlarımızı kurtaracağız.
-Murphy, seninle guru duyuyorum.
-Wells, sen değildin değil mi?'-Clarke anılarını serbest bırak. Kim o kişi?
'-Bellamy!'
Levitt arkasını dönüp onları izleyenlere baktı. Bellamy ayakta durmuş sadece onlara bakıyordu. Octavia ve Madi kenardaki koltuklara geçmiş oturuyorlardı.
-Tamam Clarke. Şimdi bana anılarını göster.
'-Onu seviyordum anne......
-Seni de kaybedemem.
-Clarke hiç dünyayı kurtarmış gibi gözükmüyorsun. -Çünkü kurtarmadık da ondan.
-Raven, bizi praimfaya gelmeden uzaya çıkarabilir misin?
-I'M DONE! DO YOU HEAR ME? I'VE LOST EVERYTHİNG.I LOST MY FRİENDS. MY FATHER,MY MOTHER. I'VE GOT NOTHİNG LEFT.
-Durun, kapıları öylece açamayız! Hava zehirli olabilir. Hava zehirliyse hepimiz ölüyüz zaten.'Clarke aklına gelen anıyla ağlamaya başladı.
'-Yine başlıyoruz. Bellamy, eğer beni duyuyorsan, yaşıyorsan, Praimfaya'nın üzerinden 2,199 gün geçti. Bunu neden hala her gün yaptığımı bilmiyorum. Belki de bu, kim olduğumu unutmamak için aklımı başımda tutma yolumdur. Kim olduğumu. Burası bir yıldan fazladır aşağı inmek için güvenli. Neden inmediniz? Sığnakdan ses gelmiyor. Bir süre onları çıkarmaya çalıştık ama çok fazla moloz vardı. Ben de onlarla temas kuramadım. Her neyse, hala umudum var. Raven'a tek bir yeşil noktayı hedeflemesini söyle, beni bulacaksın........Seni özledim Bellamy. Çok özledim. Madi her gün beni teselli etmeye çalışıyor, o daha çok küçük. Seni seviyorum, Bellamy.'
Bellamy'e bunları duymak çok fazla gelmişti. Madi ona Clarke'ın 6 yıl boyunca aradığını söylemişti fakat Bellamy bunu beklemiyordu. Ardından Clarke'ın zihninde kendine ait olmayan anılar belirdi.
-CLARKE SAKIN BAŞKA BİR ŞEY DÜŞÜNME.
'-Becca, bunu tek başıma yapamam.
-Sana güveniyorum. Alie 0.2'ya iyi bak. ve bizi kurtar.'
-Clarke, kodu bulduk.
————————————————————————
@CeliaParker attım ybni mutlu musun😌😌😌😌😌😌💖💖💖💖💖Bu kadar yazabildim gerçekten keyfim hiç yerinde değil çok yorgunum :/
bir de bir şey merak ediyorum, yani yapsam mı emin olamadım size soracağım o yüzden.
Dönüşüm gerçekleştikten sonra dünya eski haline dönsün mü? yani şu an yıl 2241 gibi bir şey tam hatırlamıyorum ilk kıyamet gerçekleştiğinde yıl 2051di o yıla geri dönsünler mi? karakterler gerçek 'modern' yaşamda yaşasınlar mı aileleriyle birlikte? açıkcası ben isterim çünkü hep bir ev/yemek bulma çabasındalardı en azından böyle olduğunda okula gidebilir, birlikte vakit geçirebilirler diye düşündüm.
May we meet again.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You're my family|Bellarke
Bilim Kurgu-Clarke beni vurmayacaksın. -Evet haklısın. Aşık olduğum adamı öldüremem. Clarke, Bellamy'i öldüremedi.