1

3.8K 227 405
                                    




*düzenlendi*


Uyarı! Tecavüz ve mide bulandırıcı şeyler bulunmaktadır. Eğer rahatsız olacaksınız şimdiden çıkın.

*bunun dışında fic soft bir fictir. Kaos bulunmamaktadır

*mini fic

*yan ship minsung

*başladığınız tarihi bırakabilirsiniz... 💅🏻


Yorum yapmayı ve yıldız tuşuna basmayı unutmayın. 🥺💞



Yazarınız bebeksu'dan


Genç oğlan koşarak uzaklaştı ordan.
Peşinde iki çocuk vardı ve turuncu saçlı genç oğlana tecavüz etmişlerdi. Genç oğlan ağlayarak kendisini bir duvarın arkasına attı ve elinde duran uzun tişörtü boynundan geçirdi. Vücudu morluklar ile kaplıydı, bu çok iğrenç duruyordu. Oğlan göz yaşlarını kolunun tersi ile silip ayağa kalktı ve yavaş adımlar ile Seul'un soğuk sokaklarında yürümeye başladı. Seul'un o soğuk sokaklarından geçerken içi titriyordu.

Yurt onu 20 yaşını doldurduğu için sokağa atmıştı,
Genç oğlan Felix, bu sene 2 yıllık üniversitesinden mezun olmuştu.. tek arkadaşı abisi olarak gördüğü Lee know vardı ha birde sevgilisi Jisung.
Felix her zaman onların aşkına hayran kalmıştı, yaklaşık 5 yıldır çıkıyorlardı. Felix bazı günler onlarda kalırdı ama çoğu zaman onları rahatsız etmek istemediği için yurdun soğuk odasına gider orada kalırdı.. ta ki yurt onu sokağa atana kadar.

Felix Gay olduğu için lisede hep dışlanırdı. Bu Felix'i üzmezdi aksine insanların ne kadar şerefsiz olduğunu ve kimseye güvenmemesi gerektiğini öğrenmişti.

Felix ağrıyan kalçasına aldanmadan kaldırıma oturmuştu... o kadar yorulmuştu ki yürümekten. Gözler tekrar dolmaya başladığında derin bir nefes alıp vermişti kiraz dudaklarından. Tam hepsi bitti derken boynunda hissettiği sıcak nefes ile gözlerini sıkıca yumdu.

'Tanrım lütfen onlar olmasın, lütfen.' İçinden tanrıya yalvarırken birisinin onu kucağına alması ile hızla çığlık atmak için ağzını araladı ama karnında hissettiği keskin acı ile sessiz bir inleme bıraktı. Adam bıçağı  Felix'in karın boşluğuna saplamıştı. Felix'in çığlık atmasına izin vermeden adamlardan birisi dudaklarına elini kapamıştı.

Yanda duran arabaya Felix'i bindirdi genç adam. Felix'in çığlıklarını kimse duymuyordu, hah duysa kim ne yapabilirdi bu iki yarı Bodyguard gibi adamlara?

Adamlar Felix'i tekrar eski depoya getirdiğin de Felix'in yapabileceği tek şey ağlayarak onlara yalvarmaktı. "Size yalvarıyorum.. lütfen beni bırakın.. lütfen gideyim, yemin ederm kimseye bir şey söylemeyeceğim."

Felix'in kelimeleri boşaydı, bunu arkasına geçen ve tişörtünü kaldırıp Felix'in kalçasına o iğrenç adamın penisi dayandığında anlamıştı. Felix ağlayarak kendini kurtarmaya çalışıyordu ama önünde ki adam kollarını tutmuş ve kendisine yaslamıştı Felix'i. "Sakin ol güzel oğlan sadece tadına bakacağız..." adam bunu dedikten sonra arkasındaki adam hızla Felix'in içine kendisini itmişti.

Felix içinde hissettiği sertlik ile büyük bir çığlık kopardı, kendisini geri çekmeye çalıştı ama olmuyordu. yapamıyordu.

Yaklaşık yarım saat boyunca eş değiştirip Felix'in bedenini ele geçirmişlerdi. Bir süre sonra her iki adamda yorulmuş ve Felix'i serbest bırakmışlardı. Ayakta olan adam Felix'in ağzına boşaldığın da Felix arkasını dönüp kusmaya başlamıştı. Şu an dünyanın en iğrenç çocuğu gibi hissediyordu. Böyle hissetmesi çok normal değil miydi?

To be whole again ~hyunlix~ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin