Güzel oğluşlarım şu pozun gerçeğini ne zaman alacağız sizden hm?
Yazarınız bebeksu'dan
Felix'in ağlaması şiddetlenirken aynı anda acısı da şiddetlenmişti. Elini karnına bastırdığında ağzından minik bir inleme kaçtı. O sırada apartmanda Minho'nun sesi duyuldu. "FELİX!" Daha sonra Felix'e koşup sarılmıştı Minho.
Felix çığlık atıp ondan kaçtığın da Minho ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. "Felix benim bebeğim.. bak bana?"
Felix başını iki yana sallayıp gözlerini sıkıca kapadı. ağlaması şiddetlenirken vücudu bu kadar şeye dayanamamış ve kendini serbest bırakmıştı.Minho onu hızla tutup kucağına aldı ve yanda duran Jisung'a baş işareti ile yerde duran anahtarları gösterdi. Jisung, "Hastaneye götürelim hiç iyi görünmüyor baksana üsü başı kan.." Minho Felix'in üstüne baktığın da başını salladı. Üçü birlikte apartmandan çıktıklarında kapıda duran Hyunjin'in arabasına binmişlerdi.
Hyunjin arabayı çalıştırıp hızla en yakın hastaneye sürerken içindeki korkuyu bastırmaya çalışıyordu.
"Hyunjin Felix ne zaman geldi?"
Minho'nun sesi çıktığında Hyunjin dikiz aynasından arkaya baktı."Ben geldikten 5 dakka sonra geldi... zile bastı sizin olmadığınızı söyledim ağlayınca ne olduğunu sordum. biraz bekledi ama sonra taksiye parası olmadığını söyledi bende gidip ödedim sonra siz geldiniz."
Minho başını sallayıp eğildi ve çocuğun turuncu saçına öpücük koydu. Felix bir kaç inleme sesi ile gözlerini araladığın da hastaneye gelmişlerdi.
"Nereye getirdiniz beni? Bırakın lütfen dokunmayın bana! Yalvarırım size... lütfen.. lütfen."
Felix'in ağlamaklı sesi arabada yankılanmıştı. Felix kendini Minho'nun kucağından çekmiş ve cama yapışmıştı.Hyunjin arabadan inip acilde duran arkadaşlarına el hareketi ile sedye getirmelerini söylemişti. Jeongin ve Seungmin sedye ile koştuklarında Hyunjin arabanın kapısını açmıştı.
Minho Felix'i sakinleştirmeye çalışıyordu ama Felix ağlayarak kaçıyordu ondan. Jeongin getirdiği iğneyi arabanın diğer kapısını açıp Felix'e vurduğun da Felix bir kaç saniye içinde bayılmıştı.
Derin bir nefes alan Minho Felix'i kucağına alıp arabadan indirdi ve üstünde ki kanı görünce kaşlarını çattı. Felix'i sedyeye yatırdığın da çocuklar hemen sedyeyi acile götürmüşlerdi.
Minho ağlayarak yanındaki Jisung'a sarıldı.
"Şişh sakin ol Minho.." "Ona ne oldu ki? Kime zararı var onun?" Jisung bilmiyorum manasında omuzunu kaldırıp indirdiğin de Hyunjin konuştu.
"Hadi içeriye girelim."
Hyunjin önden Minho ve Jisung arkadan hastaneye giriş yaptılar ve bekleme koltuklarına oturup beklemeye başladılar.~
Felix odaya girdikten sonra onu ameliyathaneye aldıklarını söylemişti bir genç ve bu haber ile Minho daha da endişelenmişti. Neden ameliyata aldıklarını sorduğunda genç çocuk bıçakla yaralandığını söylemişti. Bundan beri ameliyathanenin önünde beklemelerinin üzerinden yaklaşık yarım saat geçmişti.
Odanın kapısı açılıp içeriden Doktor Changbin yani yakın dostları çıktığın da üçü birden ayaklanmıştı.
"Felix nasıl Changbin? Lütfen iyi olduğunu söyle..."
Changbin yalandan da olsa gülümsemiş ve başını sallamıştı.
"İyi.. fakat yapılan muayene sırasında başka şeyler öğrendik... yani sanırım Felix'e tecavüz etmişler.."Minho duydukları karşısında ağlamaya başlamıştı. Nasıl olmuştu bu olay? Kim ona bu şerefsizliği yapmıştı.. o minicik bir melekti. kimseye zararı olmazdı Felix'in.
"Kim yapar bunu amınakoyim KİM?!" Minho yumruğunu sıkıp sinirle bağırdığında Jisung sakinleştirmişti onu.
"Uyanınca öğreneceğiz onu bir kaç saate uyanır birazdan da normal odaya alacağız.. sakin ol yani Minho.." Minho başını sallamış ve giden Changbin'in arkasından bakmıştı."Felix'in yanında sakin kal Minho tamam mı?"
"Nasıl sakin kalayım Jisung? Felix zararsız bir melek.. onu en iyi sen tanıyorsun.."
"Felix zaten şu an aşırı kötü sende üstüne gitme bırak zamanı gelince o zaten anlatacak bize."Minho başını sallamıştı ardından Felix ameliyathaneden sedyede çıkmış ve odaya çıkarılmıştı. Minho, Jisung ve Hyunjin de ardından odaya çıkmışlar ve içeriye girmişlerdi.
Felix
"Son posta sende mi bende mi peter?"
"Ah bu sefer bana bırak zaten sen başladın ilk bu güzelliğe." Gözümden yaşlar akarken karşımda ki iki adama bakıyordum.. benim için arlarında tartışıyorlardı.
"Lütfen bırakın beni... lütfen."
Son gücümle yalvardım. Uzun olan gelip dudağımı öptüğünde geri çekilmeme izin vermeden elini kaçlama atmış ve sıkmıştı.
Arkama geçtiğinde gözlerimi sıkıca yumdum ve vücudumun sarsılması ile gözlerimi açtım.Koluma birisi dokunduğun da hızla geriye kaçtım. Kolumda hisseettiğim acı ile bakışlarımı oraya çevirdim. Serum kolumdan çıkmış ve kanıyordu.
"Felix?"
Yanı başımdan gelen ses ile birinin bana yaklaşması bir olmuştu, kendimi geriye çekip acıyan karnıma elimi koydum ve sol kolumu kaldırıp yaklaşmasını engelledim.
"Yaklaşma! Sakın..."
"Felix benim bebeğim Minho... sakin ol."Her şeyi yeni algılıyor gibiydim gözlerim dolarken eğilip hızla Minho'ya sarıldım.
"Geçti güzelim... geçti ağlama.."
"Onlar dokundu bana... dokunmayın dedim ama kimse duymadı beni... Minho... ben bir şey yapmadım yemin ederim sadece yürüyordum yolda..""Sakin ol şişhh.."
ağlamam şiddetlenirken odaya doktorlar girince Minho'nun kucağına çıkıp sıkıca sarıldım.
"Gelmesin kimse istemiyorum!"
"Felix... sakin ol bebeğim sadece yarana bakacaklar bak kanamış yaran."
Başımı olumsuz anlamda salladığım da doktor durmuştu.
"Gelmeyin! İstemiyorum dedim size çıkın odadan.."Minho elini sırtıma koyup okşayınca başımı boynuna koyup gözlerimi kapadım.
"Gelmesin onlar tamam mı? Koru beni Minho.."
"Tamam bebeğim."
Minho'nun sesini duyduktan bir kaç dakika sonra uykunun kollarına teslim olmuştum...2. Bölüm ile karşınızdaydım eheheh nasıl buldunuz bebeklerim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
To be whole again ~hyunlix~ ✓
Teen Fiction~tamamlandı~ Kitabın yeni ismi 'To Be Whole Again' Eski ismi 'Beautiful' *Angst değildir *Mini fic