5. Bölüm

1K 131 160
                                    

Pjm.lovely:

lovely:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Pjm.lovely: My sunlight

7383 beğeni
Yorumlar;

Woo.ri: Hayıııırr!

Admin627: Sevgilisi varmış...

Jjungki: Hyung beni niye davet etmedin tch tch

Kkimtae: hanımefendiye selamlarımı ilet chim ;)

Pjm.lovely: O selamı bir yerlerine sokmadan kaybol

Anonimm4: Ya ne gerizekalı birine bakıyorum ya ben. KENDİNİ AT KENDİNİ!

Eun.ji.eun: Kız ne kadar şanslı olduğunun farkında mı acaba?

User8383: Kendini atmıyor sevgilisini atıyor. Olacak iş değil.

(Yorumlar sınırlandırıldı)

...

"Chaeyoung!"

Bir anda Lisa'nın sesini kulaklarımda duymamla birlikte sıçradım. Kapının önünde bana acıyarak bakıyordu.

"Bu sefer ne yaptı?"

Dudaklarımı birbirine bastırarak telefonun ekranını ona gösterdim. Görür görmez gözlerini kapatmış ve elini alnına götürmüştü.

"Mal bu adam"

Telefonu kapatarak yanımdaki sandalyeye koydum. "Niye öyle dedin ki?"

Gözlerini açıp yanıma geldi ve oturdu. Hızlı hızlı söylenmeye başladı.

"Farkında değil misin bu kız gerçekten de onu aldatıyor ve o hala bu kızla çıkıyor. Bunu anca mallar yapar."

Gözlerimi indirip sessizce konuştum. "Çok aşık ona."

Beni duyunca oflamıştı. Sürekli aynı şeyi söylüyordum oflamakta haklıydı. Ama doğru olan buydu. O ona aşıktı.

Ellerini saçlarının içine daldırdı."Kız değil ama. Direk ben gözlerimle gördüm. İzin verseydin fotoğraf da çekicektim. O kız Jimin'i aldatıyor."

Dudaklarımı birbirine bastırarak iç çektim. Jimin bunu duyunca çok üzülürdü. Onun üzülmesine dayanamazdım.

"Ailesinin Jimin'e hala söylemediğine inanamıyorum."

Beautiful Nightmare°Jirosé Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin