📙Capítulo 4
📙Género:Romance/Drama
📙 Autor:Théo Gael ✍️BUA A KI BU AZA STA KURADU
KO XINTI MEDUBenício y Ângela sta super inkantadu na diluviu, Pmd amor e bunitu y sis sintimentu sta korispondi ó kes sa xinti.
Dja sta 21h, dje kume y pasia dia interu, mas és ka xinti tenpu pasa, tenpu e invisível peranti u kes sa xinti.
- Nu ten ki bai kaza. Benício fla.
- ne nu ten ki bai, djentis debi sta preokupadu, kkkk..OK, kasal volta pa kaza y és dispidi na porta ku un beju timidu.
Ângela entra kaza, konprimenta tudu algen ki staba lá dentu xintadu na odja novela. Dipos é bai pá kuartu.Ângela txiga toma un banhu, Dipos deta só na tua dja. Tudu ke sta pensaba é na si dia el ku Benício, un rapas ki konkista si alma y brilha si dia.
23h
Movel toka, si korason sta palpita me Benício, nomi stranhu ne?- Oi, bu txiga dretu anja. Benício pergunta-l.
- sin N txiga dretu , y bo fofu?
- sta dretu, so bu ka sta dexa-m durmi!
-ami, pmd?
-pmd nha pensamentu é só na bo, nha dia ku bo sta fazi un replei y N ka kria saiba di bu pertu. Bu txiga y bu Toma tudu nha amor, nha korason já é di bo y tudu nha ser!- uaauuu, bu sabi ma mi tanbe N sa xinti igual. Ângela rispondi.
-N sa pensa na un lokura, propi nes mumentu.
- ki lokura? Benício pergunta.
- Bu kre Ben atxa-m? N sta so mi li di riba.Benício ka pensa 2 bes, é sai retu kaza di Ângela. É ka podia entraba pa porta pmd staba algen na odja TV inda na sala. Benício subi na paredi, mo fola tudu propi, mas kela ka inpidi-l di txiga na si amor. Foi duru, mas é txiga.
-Oi, Dja-m sta li
-E, djo ka suja propi.
-Ne, foi duru, N ka mutu di subi kaza asi kkkk.
-Dja-m odja, mas bali pena?
-Yap, kon serteza ki sin, és imajen e paraizu.
-Kkk. Ângela lansa un sorizu timidaÂngela staba só na tuadja, y si sorizu e lindu, si korpu e preta, un kriola janota sen igual. Si korvas na tuadja e inkrivel, tenta imajina, aliás Ko tenta.
-N sa mesti di un banhu. Benício fla.
- yap, duspi y kazabanhu é logu ali. Ângela fla-l ta ponta dedu pa kazabanhu.Benício duspi, fika só na bokises y bai Toma banhu.
1minutu dipos Ângela entra kazabanhu tanbe!!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
MI KU BO
RomanceÂngela ta vivi na Portugal 🇵🇹 so ki pmd problemas ku si últimu relasionamentu ki frakasa e ta Ben Cabo Verde distrai y visita familiar. Só ke ta kaba ku inkanta y apaixona pa un joven rapas ku un nomi stranhu pa kabu verdianu (Benício). Juntu és t...