Mi Ku Bo Y Nos Sonhus

5 0 0
                                    

💞Mi ku Bo 💞

Final
Género:Romance /Drama
Autor:Théo Gael ✍️

Oji é un dia felis, e di ki Benício ta bai pa Portugal inkontra ku amor di si vida, és pasa 9 mês lonji kunpanheru, novu mês di txorus, drama, y promesa di luta senpri pa kunpanheru y és konsigui supera kel ki mundu txoma di lokura.

Benício y Ângela prova inevitável, y ma ses amor e mas forti ki tudu. Pesoas teni medu ama y kre só prazer, mas és dos es prefiri ses amor, du ki dizisti un di otu.

Alves nu mesti di algen ki ta rispeta-u y odja-u komu futuru. Benício senpri mostra Ângela ma el e si lus y Ângela fazi di tudu pa da sertu, y dentu di ora és ta sta djuntu.

É ora di bai, Benício dja larga tudu pa bai vivi un amor na tera ke ka konxi, si menti sta pensa so na ora ke ta odja si Anja.

Vida só ta fazi sentidu si bu sta na ladu di algen sertu.

-Oji e dia ki Deus ta abensua tudu nha luta!

Ângela oji ka bai trabadju é sta ansioza ta spera si B, korason ka sta kebel na petu. É txoma Benício un 100 bes pa bai aeroportu sedu pa ka perdi vau, lol!
Benício dja sta na aeroportu y Ângela txoma pá 101 bes.

- Oi B, djo txiga aeroportu?
- sin mor, sta li, nu ta sai já!

- Ki bon nha mor, N ta ama-u Satanás!!

-nha Preta, e bo ki N ta ama,
Mudjer di nha vida!

Pora amor é bunitu, y a ki algen ta valoriza-u ta mostra ma bali pena, é inkrivel mo ki algen ta akustuma ku poku di amor enkuantu algen sta ama y ser amadu.

,"Pesoa sertu izisti sin y é Deus ki ta traze-l pa bu vida"

Ângela dja ka prepara kaza di el ku Benício, e konsigui um kaza na Lisboa y és pasa menis ta dikoral. So ki Benício ka sabi ma Ângela dja intxil di pétalas y dje prepara tudu pa sis primeru noti djuntu di Maridu y Mudjer.

Ângela sta kuazi ta spludi di felisidadi y si felisidadi aumenta kantu Benício mandá-l mensaji me dje sta subi na avion.

Ângela sai moda un maluka rostu pa aeroportu, pois, é sta ku sodadi si amor ki sta kemal na petu. Dje txiga aeroportu dje xinta, dje labanta, dje da volta y mas volta.

Ângela dja pasa oras, na mesmu lugar, e ka sai ku odju na linha di xegada, tudu avion ki ben, korason batil mas forti, lagua ta komesa kail a ke ka odja Benício ta dixi.

Dipos di ora, avion ku si grandi amor txiga, Ângela xinti logu sis korason konekta na mumentu...algen komesa dixi, Ângela ansioza pmd é ka sta odja Benício, lagua ta baza, pesoa ta odja-l, mas é sta fokadu na linha di xegada.

Metadi algen dja dixi y Benício parsi na si vizon, alegria ka ta kebel na korason, Ângela folgu sta faltal, Ângela kre bai kontra kol mas é ka podi, Inton e aguenta, Benício txiga nel, Ângela bua na si amor, si alegria finalmenti sta konpletu, és beja y abrasa, és suri y és mostra inkantu, mundu presenza romance y nen és ka presiza kunpra bileti. Era real, e Verdaderu y Xeiu brilhu, era txoru di alegria, dos korason ki podi gosi vivi djuntu.

ES volta pa kaza y Ângela ka tra odju di Benício, era sorizu tenpu interu, amor realmenti sta na pikenus detalis, na un sinplis sorizu y na didikason di fazi da sertu.

ES txiga kaza, Ângela prepara un banhu pa es, el ku Benício es ama logu ali, és foi intensu y resipru. Sen o sforsu, lua para so pa limias!
Distinu finalmenti djuntas!

- N ta ama-u anja! Si senpri nu ta sta djuntu, N adora surpresa y senpri N ta valoriza isu. Di nos é mas ki amor! Di nos é forsa y tudu sintimentu bon ki ben di alma.

- Nu ka ta sipara mas y nu ten ki aguenta kunpanheru gosi lol. N ta ama-u B!

Foi un noti inkrivel, és mata sodadi di tudu spera.

Mas mostra ma amor inda izisti, ma distansia e ka motivu siparason pa 2 korason ki ta ama.

Oji fazes 2 ano djuntu, és ten un filha linda (Ayla) ki Benício ta fla ma ten sorizu Ângela.

ES é txeu felis, Benício tudu dia ta fla Ângela ma el e si lus, y me ta ama si sorizu.

Ka bu dizisti nunka di ser felis, amor é amas forti ki tudu. Mal é dexa di ser felis pmd un idiota ka saubi valoriza-u.

Fin!

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Dec 04, 2020 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

MI KU BO Onde histórias criam vida. Descubra agora