♥️MI ku BO ♥️
📙Capítulo 7
📙Género:Romance/Drama
📙 Autor:Théo Gael ✍️-lol, maluka, li algen podi odjanu. Banicio afirma mas konkorda .
-Tudu ku bo N kre Ângela!
'' bu toka nha korason ti txiga alma
N apaixona por interu
N sabi ma mundu e ka so pa mi ku bo,
mas N ta kria pe paraba so uns dias
pa nu aproveitaba u masimu es amor ki sta dentu nos...''- Realmenti bo e inkrivel B, manera ku ta fala N ta akridita, amor dja txiga na mi, y nha korason sta rekonstrui.
Benício suri y abrasa Ângela, ki xinti un verdadeira princesa. Kazal fala ti ki tenpu durmi
Dja sta 1:00 madrugada, rua tudu paradu, só bentu ta pasa. Benício ku tudu paxenxa ba ta tra ropa di Ângela un por un. Ângela teni bistidu un blusa di renda branku y un xortinhu kremi ki sa na es maravilha di kriola.
Benício dja tra tudu pesa, ta Beja kada parti tradu y Finalmenti Benício txiga na kalsinha, é masajia tudu kurvas di Ângela, é pega na kalsinha e froxa pá ladu y si boka toma lugar di kel pesa íntima.
Foi kada movimentu ki Benício kria y Ângela sta na porta seu ku lua pegadu na mo. Ora lentu ora intensu Benício sta trazi prazer pa Ângela ke ka sta aguenta felisidadi.
-Para, Ko paraaaa! Angela sta indisiza.
Dje sta txiga limiti y é un sperensia ki Benício kre odja.
ES dós es kruza y sexu nes e trabadju en ekipa, sis korpu sua y tudu nes inkaixa.
Benício ku Ângela kaba pa durmi baxu strela, beleza y inkantu, amor kontisi y és meresi si gostu.ES korda 7h palmanhan , Ângela fazi Ripley logu sedu, na prizensa di sol ki toma nota, amor e bunitu a ki ten resiprosidadi.
Dipos és dixi és toma banhu, Benício da Ângela tudu karinhu, até pol sabon na kosta. És toma un kafe sinplis. Pon ku anburga y ovu. Ângela adora y surizu foi sis bondia.
Benício leba Ângela pa kaza, dipos bai trabadju, Ângela subi skada ku un sorizu pateta ta bai ta suri.
VOCÊ ESTÁ LENDO
MI KU BO
RomanceÂngela ta vivi na Portugal 🇵🇹 so ki pmd problemas ku si últimu relasionamentu ki frakasa e ta Ben Cabo Verde distrai y visita familiar. Só ke ta kaba ku inkanta y apaixona pa un joven rapas ku un nomi stranhu pa kabu verdianu (Benício). Juntu és t...