Prolog

944 52 7
                                    

Vítejte v Brooklynu, v místě ve kterém žiji a vládnu já. Říkají mi Killer Queen. Jakmile mě spatříte, určím váš osud. A to smrt. Nezabíjím jako ostatní. Moje zbraně jsou luk se šípy, nože a bojová hůl. Nosím také na prstech náhrašky drápů. Jsou z velmi pevného materiálu a nejdou jen tak zničit. Taky jsou docela dlouhý. Pokaždé, když někoho zabiju, vyryju mu na levou tvář svým drápem dvě runy, K a Q. Vědí co to znamená, protože když jsem zabila poprvé, nechala jsem tam na zdi vzkaz napsaný krví s tímhle podpisem i s vysvětlením. Je mi okolo 20. Mám dlouhé vlnité černé vlasy a tmavě modré oči. Po světe chodím v černém kostýmku (viz obrazek) a v černém dlouhém plášti s kapucí, s toulcem na zádech a lukem buď v ruce nebo v toulci. Všichni v Brooklynu a vlastně v celém New Yorku se mě bojí. Bojí se vycházet v noci do ulic, aby mě nepotkali. Ale já nezabiju každého, koho uvidím, já zabiju každého, kdo uvidí mě. Moje skrýš je pod starou budovou. Vchod je velmi dobře ukrytý. Ve zdi je téměř nenápadné víko jako od kanálu. Je zakódované a za ním je skluzavka do mého hnízda. Skryju se rychle a nepozorovaně. Nikdo mě ještě nevystopoval a i policie je na mě krátká. Prostě jen zavířím pláštěm a jsem pryč.

Městem se jenom plíží stín,

To jsem já, tvá Killer Queen.

Ahoj tak tady je má nová story:-):-):-) tak co myslíte, mám psát dál???:-):-):-):-) věnováno MuzesSeMiSverit která mě k tomu dokopala:-):-)

Killer QueenKde žijí příběhy. Začni objevovat