„Čo to vravíš?" Josephine pochybovačne pozrela na Nicholasa, akoby chcela poprieť význam jeho slov, „to je hlúposť. Veď predsa by sme počuli, keby odišla."
„Josie, ja viem čo vidím. V tej izbičke je len Clarisse," namietal Nicholas.
„Nie, nie. Možno len išli na prechádzku," snažila sa ho prehovoriť, ale hlavne seba. Nicholas to už nevydržal a preto zvýšil hlas, až ňou trhlo: „Pre Merlina, Josephine! Uvedom si už, že tvoja sestra je cvok. Mrzí ma, že toto vravím, ja mám Sophie rád, ale od začiatku mi tento váš prístup prišiel ako hlúposť. Bolo očividné, že ju zaujíma len naša Dennise. Daj si to už konečne vysvetliť!"
Josephine sa namiesto ďalších slov, len rozbehla do detskej izbičky. Neklamal ju. Postieľka bola prázdna, hoci v nej ešte bolo vyležané miestočko od maličkej Dennise. Naopak, Clarisse sladko spala, akoby nevedela čo sa deje. Zovrela rám postieľky až jej zbeleli hánky a z očí jej tiekli slzy. Dievčatko bolo naozaj preč. Zmocnil sa jej hnev a pozrela na svojho manžela: „Vidíš! Určite nás počula! Vravela som ti, že nemáš to toľko naháňať! Isto počula ako si ju podozrieval a spanikárila!"
„A prečo by potom brala naše dieťa?" spýtal sa jej.
„JA NEVIEM! NEVIEM TO!" skríkla s plačom. Odmietala si priznať, že jej sestra bola blázon. Určite si len nevedela predstaviť, že by ju ona opustila do Anglicka. Len čo však zvýšila hlas, prebudila tým Clarisse, ktorá sa rozplakala. Akoby cítila, že sa deje niečo zle. Okamžite ju preto vzala do náručia: „Clary.. dievčatko. Neplač, maminka nechcela kričať. Už je dobre.. čššš," kolísala dievčatko v náručí a cítila zúfalstvo. Nikto z nich si nevedel predstaviť, čo sa asi Sophie odohrávalo v hlave. Hoci nechcela, musela dať mužovi za pravdu. Jej sestra vždy chodila len k Dennise. Ku Clary mala opačný a trochu chladný vzťah, hoci milý. Kým Dennise ani nechcela pustiť z náručia. Po chvíli sa jej podarilo uspať dcérku, odmietala ju však pustiť z náručia.
Zhlboka sa nadýchla: „Ešte nemôže byť ďaleko. Možno šla len k nám domov. Ak máš naozaj pravdu.. naši s ňou budú hrať to divadlo. Pôjdeme tam."
Nicholas prikývol. Bol rád, že Josephine sa umúdrila. Prevzal od nej Clarisse, aby mohla zbaliť veci, keby náhodou. Obaja vo svojich mysliach len dúfali, že Sophie Flawleyová sa skutočne uchýlila len k jej rodičom. Pretože ak nie.. ich šance zistiť, kde je boli omnoho nižšie.
***
„Ako to, že tu nie je?" vyhŕkol Nicholas a pozrel na svokrovcov.
„Jednoducho tu nie je. Veď predsa odišla k vám," vysvetlila mu Stella.
„Áno, ale odišla,"
„Bola u nás," chytil sa slova Nicholas, ktorý videl, že Josephine bez slova. Bola bledá a držala v náručí Clarisse, „bol som v kuchyni, keď k nám prišla. Josephine prišla za mnou a rozprávali sme sa. Potom som chcel ísť Sophie pozdraviť a bola preč. Zobrala so sebou aj Dennise.."
„ČOŽE?!" vyhŕkli naraz jeho svokrovci.
„Mysleli sme, že sa vrátila sem," vysvetlil Nicholas vzápätí, kým si Stella vzala do náručia malú Clarisse, „veľmi si vás vážim. Naozaj veľmi. Ale myslím, že bola chyba udržiavať Sophie v jej svete. Obávam sa, že neprestala len tak brať lieky, myslím že nás počula ten deň, keď sme sa rozprávali s Ignatiusom. Obávam sa však, že s odchodom Ignatiusa sa skrátka nezmienila a čo viac.."
„Je to naša vina, mali sme ju prinútiť prijať realitu.." rozplakala sa Stella.
„Tvoja určite nie," okamžite ju zastavil Arman, „ja som podpísal tie dokumenty. Myslel som si, že ju chránim a pritom sme jej len tak ublížili." Mal skutočné výčitky. Už v ten deň, keď si vzal Stellu sa rozhodol, že bude ju aj ich deti chrániť najlepšie ako vie a mal pocit, že zlyhal na plnej čiare. Bol však rozhodnutý nájsť svoju dcéru. Mal konexie, ktoré chcel využiť. Musí zachrániť svoju vnučku a Sophie. Hlavne Sophie. Pred ňou samotnou.
Nicholasovi bolo ľúto, že si jeho svokrovci kladú toľko viny, v skutočnosti boli vinní všetci. Mierne si odkašľal, kým Stella plakala s Clarisse v náručí. Rozhodol sa opäť prehovoriť: „Mám jednu teóriu.. hoci sa mi nepáči. Sophie nikdy nevedela, že čakáme dvojičky. Boli sme izolovaní od nej. Dievčatá sa veľmi podobajú na vás, Stella. Dennise sa narodila veľmi maličká a Sophie vždy inklinovala k nej... Obávam sa, že Sophie si myslí, že naša Dennise.. je jej Daisy.."
VOUS LISEZ
Pieces Of Love (HP FanFiction)
FanfictionCelý tento príbeh začali dve sestry. Dve úplne rozdielne sestry. Každej z nich nadelil život čosi iné. Dokáže ich sesterská láska zvládnuť ich rozdiely? *** ,,Nemôžem zato, že si nemala deti!" ,,VŽDY SI MALA VŠETKO!" *** ,,Prepáč mi sestrička.." ...