t h r e e .

1K 87 96
                                    


"James!" Regulus seslendi.

Kuzgun saçlı arkasını dönüp Black ailesinin varisine baktı. "Evet, Regulus?"

Regulus elindeki mumları salladı. "Bunları ne yapayım?" sordu.

James göz devirdi. "Güneşin parlamadığı yerl- ne yapacaksın, uçmaları için tılsımlayacaksın Black!" çıkıştı.

Regulus özür diler gibi sırıttı. "Pardon, hemen hallediyorum."

James de masaları ve yiyecek içecek işlerini çözmüştü. Barty sakince balkabağı gibi ek süsleri ekliyordu. Kırmızı halılar yerleştirilmiş, plaklar takılmıştı. Klasik, son dönemlerin popülerleri, her türlü müzik için hazırlardı.


Narcissa, Regulus ile birlikte balo salonuna girdiğinde içeriyi hızlıca izledi.

Öncelikle şunu belirtmek lazımdı ki, okulun yüzde doksanından fazlası balolardan nefret ederdi. Ama üst sınıfların soktuğu ateşviskilerini içip içip sarhoş olan küçükleri izlemenin sıkıcı olduğunu iddia eden de kafayı yemiş sayılırdı.

Onların öğrencilik yıllarında hiç Cadılar Bayramı Balosu denen bir şey yapılmamıştı. İki sene önce yapılan Sevgililer Günü Balosu, Çapulcular sağ olsun, devasa bir facia olmuştu. Ondan önce de balo yapılmamıştı.

Yapılma sebebi açıkça belliydi. Voldemort garip bir alışkanlık kazanmıştı. Cadılar Bayramı gecesi, bizzat onun da dahil olduğu katliamlar yapılırdı. Genelde bir Muggle köyü tamamen yok edilirdi. Bunun okulda hissedilmesini engellemek için, bunu yapıyorlardı. Aynı zamanda son zamanlarda savaş iyice alevlenmişti.

Regulus nazikçe Narcissa'yı çekmeye devam etti. Yavaşça Slytherin üyelerinin olduğu masaların başına geçtiklerinde Barty onlara doğru sırıtıyordu.

"İşte aranan adam, Regulus Black!" dedikten sonra alkışladı. "O mumları Potter gerçekten güneşin ışıldamadığı yerlerinde söndürecek haberin var değil mi?"

Regulus sırıttı. Narcissa'ya Profesör masasındaki alevleri düzensiz aralıklarla aşırı büyüyen mumları işaret etti. "Tamamen kasten oldu."

Narcissa güldü. "İflah olmazsın, Reggie."

Regulus gururla göğsünü şişirdi. "Narcissa bana iltifat etti!"

Üçlü tekrar güldükten sonra Regulus barı gösterdi. "Ben içecek alacağım, ne istersiniz?" sordu.

Barty sırıttı. "Ateşviskisi tam diğer tarafta Reg, oraya bakabilirsin." dedikten sonra elindeki kadehi kaldırdı.

Regulus onaylamaz bir bakış attıktan sonra kıza döndü. Narcissa, "Bana da ateşviskisi alabilirsin, Regulus. Zaten çok kısa bir süre kaldı reşit olmama." rahat bir tonda belirtti.

Regulus tam sırıtıp hareketlenmişti ki, masalarına bir anda üç tane kadeh kondu. Narcissa ve Regulus ne olduğunu anlamak için etraflarına baktıklarında, hemen arkalarında duran James'i görmemişlerdi.

"Rica ederim." diyerek gözlerini yuvarladı James. İkili adeta zıplayarak ona döndüklerinde, Narcissa yüzünü ekşitmişti. Regulus, hala sırıtıyordu.

Black oğlu kadehini kaldırdı. "Beni o yolu yürümekten kurtarmana!" Barty de gülmüştü.

James kadehini kaldırarak Regulus'un kadehine çarptırıp bir kerede tamamını içmişti. Narcissa'ya döndü. "Cissa, onu istemiştin diye hatırlıyorum?" pis pis sırıttı.

darkside ⍭ james potterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin