AÇIKLAMA

3.8K 256 64
                                    

Merhabalar uzun bir aradan sonra tekrar sizerleyim.

Nasılsınız?

Umarım çok ama çok iyisinizdir.

Bir çoğunuzun uzun süredir beklediği Ölü Ya Da Diri'ye başlıyorum. Bölümleri baştan düzenlenmiş bir şekilde yazacağım. Bir çok kısmı ve konusu değiştirilmiş olacak. Sizlerden istediğim eski Ölü Ya Da Diri'yi unutup ilk defa Ölü Ya Da Diri kitabını okuyormuş gibi yapmanız. Bunu sizden istememin nedeni bir önceki kitapta yazım ve noktalama yanlışlarının çok olması, kitap yazmada tecrübesiz olmam, konusunun eksik olması gibi bir çok neden var.

Kitap yetişkin içerik olacak. Bir çok sahnesinde küfür, şiddet vb. şeyler olacak. Ve tabiki +18 sahnelerimiz de olacak.

Asel karakteri, Karan karakterinin yanında pasif, ezik, korkak durabilir. Karan karakteri oldukça baskın bir karakter olacak. Asel karakteri yanında sönük kalabilir.

Bu erkeği daha üstün gördüğüm analmına gelmiyor. Kadın ve erkek eşittir.

Karan karakterinin daha baskın olacağını bilmenizi isterim.

Lütfen bunları göze alarak okuyun. Daha sonra bana saçma sapan yorumlarla gelmeyin.

Bir önceki kitabımda oldukça fazla eleştiri aldım. Şahsıma edilen küfür ve hakaretler var ve bu küfür ve hakaretler hâlâ da devam ediyor. Bunu nasıl durdurabilirim bilmiyorum.

Ölü ya da Diri'yi yazmaya bir türlü cesaret edemedim. Şuan su cümleleri yazarken bile gelgitler içerisindeyim. Yeniden hakaretlere maruz kalmak istemiyorum. Kitabı beğenmediğiniz hâlde okumaya devam edip küfür savuruyorsunuz. Beğenmediğiniz an bırakabilirsiniz.

Kitabı okuyanlardan istediğim lütfen oylayıp yorum yapmanız. Hayalet okuyucu istemiyorum. Bir insan beğenmediği şeyi okumamalı.

Bana destek olmak adına profilimi takip ederek kitap hakkındaki duyurulardan da haberdar olabilirsiniz.

1. Bölümde görüşmek üzere canlarım.

ÖLÜ YA DA DİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin