50

2.2K 188 20
                                    

Lix: bu film, bilirsin, berbat

Chris: niye mesaj atıyorsun

Lix: çünkü filme dalmış görünüyordun ve rahatsız etmek istemedim

Chris: o zaman etme

Felix iç çekti, kafasını chris'in omzuna yasladı ve yumuşak östüyle bacaklarını biraz daha örttü.

Felix chris'in yan taraflarını dürtürklerken "chris" diye mızmızlandı. Chris sadece göz ucuyla ona baktı, felix'e ilgi göstermeyecek kadar filme dalmıştı.

"Chris" diye şakıdı bir kere daha. Chris derin bir nefes aldı, filmi durdurdu ve yanındaki sabırsız çocuğa döndü.

"Ne?" Diye sordu, bedenini felix'le doğru düzgün konuşabilmek için çevirirken.

"Sıkıldım" diye somurttu felix alt dudağını sarkıtarak. Uzanıp felix'in dudağını dişlerinin arasına almamak için her şeyiyle kendine engel oldu chris.

"Peki ne yapmamızı önerirsin?" Chris, her iki saniyede bir felix'in dudaklarına baktığının farkındaydı fakat kontrolü kaybetmişti. Felix, dağınık saçları, karamel rengi gözleri, derin gamzeleri ve chris'i yakan gülümsemesiyle fazla karşı konulamazdı.

Felix kızardı, chris'in ona bakışlarındaki zehrin ve suratıyla bedeninde gezinen gözlerinin farkındaydı. "Bilmiyorum" chris'in nasıl ondan etkilenmesini sağlamıştı?

"Bana bakmayı kes" diye ciyakladı, elleri terlemiş ve yüzü ısınmıştı. Chris dudağını ısırıp yanakları kızarırken felix'i izlemeye devam etti. Chris'in daha çekici olması mümkünmüydü?

"Dur!" Diye sızlanırken terden nemlenmiş elini chris'in yanağına koydu ve onu başka yöne bakmaya zorladı.

Chris dudaklarını büktü. "Gerçekten seni öpmeme izin vermeyecek misin?" Dedi, kolunu felix'in omuzlarına sardı ve onu göğsüne daha yakına çekerken bu, felix'in midesinin düğümlenmesine ve nefes alışverişlerinin düzensizleşmesine sebep oldu.

"Hayır"

****

Vote verip yorum yapmayı unutmayın

Sizi seviyorumm
~♥

fuckboy | chanlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin