התעוררתי ליד הארי, מאושר מתמיד. הוא כבר היה ער וכנראה לא רצה להעיר אותי. ״בוקר טוב לו״ הוא אמר כשהסתובבתי אליו, הסתכלתי לו בעיניים. אמרתי פעם כמה העיניים שלו יפות? בא לי ללכת לישון בתוכן. נישק אותי בעדינות ולחשתי ״בוקר מדהים״
ליאם וזאין נכנסו בדלת, כשהם מחזיקים ידיים, ונייל מאחוריהם מתלהב כמו ילד בן ארבע. ״זה רשמייי״ נייל אמר בהתרגשות והלך שמח למטבח ״אני עדיין מבולבל״ הארי לחש אליי ״זה עדיין האלכוהול״ לחשתי בחזרה
הם צחקו והתנשקו בשקט ״ליאם בוא״ אמרתי ומשכתי אותו לחדר שלי ושל הארי ״אתה לא אמור להיות הטרו?״ הוא הסתכל עליי בגלגול עיניים וחזר לחיבוק של זאין. אוקיי.. מה? חזרתי בזהירות לחדר הסלון והפעם משכתי את הארי למחוץ לדלת וסגרתי אותה מאחורי "מה אנחנו עושים פה?״ הארי שאל כשהוא עדיין לבוש בפיגמה שלו ״זה מוזר.״ ״אמת אבל אנחנו מקבלים את זה״ הוא אנר ונכנס בחזרה בדלת, נכנסתי מיד אחריו והחלטתי לפרגן להם, הפעם משכתי את הארי לחדר השינה והתחלתי לנשק אותו, הפלתי אותו על המיטה ונשכבתי מאליו, נישקתי אותו בלי הפסקה, אני ככ מאוהב ״זה בסדר?״ הוא חייך והנהן בראשו, ונישק אותי בחזרה, התחלתי לרדת לצוואר שלו ובזהירות הורדתי לו את החולצה ״בנים..״ נייל אמר מבחוץ ופתח את הדלת ״אה אוקיי״ הוא אמר ונשאר בחדר ״נייל?״ הארי אמר וצחק ״אה כן בואו רואים סרט״ הוא אמר בקול דבילי ״אנחנו באמצע משהו״ אמאתי בטון גבוה וטיפה מובך ״כן לא אכפת לי תעשו ילדים אחר כך״צחקקנו והסתכלנו אחד על השני נישקתי אותו ״י ל ד י ם א ח ר כ ך״ נייל הדגיש אז קמתי מהמיטה והלכנו לכיוון הסלון ״אומייגאד הארי מה עם חולצה״ ליאם אמר וזאין צחק והסתכל עליו במבט מאוהב ״אין לי ציצי-״ הוא החזיר ומשום מה הסמקתי טיפה ״כן אבל יש לך ארבע פטמות״ אמרתי בזמן שהסתכלתי עליו וניסיתי להחניק את הצחוק ״בסדרר״ הוא גילגל עיניים ולבש את חולצת הפיגמה בזמן שכולנו צחקנו ״אז סרטט״ למי יש כוח לסרט, ״בואו את המשחק שתייה״ זאין אמר בדיוק את מה שחשבתי עליו, וכולנו חייכנו, היה די הרבה אלכוהול אז השתמשנו בו, התיישבנו במעגל וליאם סובב את הבקבוק שנעצר עלי ועל נייל ״אמת או חובה״ שאלתי אותו והוא ענה במהירות ״חובה״ אוקיייי חשבתי, זה יהיה מעניין ״חובה עלייך להצקשר לגמה ולהגיד לה שאתה מאוהב בה״ אמרתי והארי הסתכל עלי במבט של ״אחי היא אחותי ויש לה חבר.״ נייל לא חשב פעמיים ובמהירות שתה בקבוק בירה שלם, וכמובן עשה גרעפס. נייל די.
סובבתי את הבקבוק והוא נעצר על נייל והארי, פחדתי מזה. ״אמת או חובה״ נייל שאל את והארי הסצכל עלי בפחד, בסוך הוא אמר בהיסוס ״אמת״ ונייל צחק. אני ככ מפחד ״מי טופ? אתה או לואי״ הוא שאל ושנינו הסמקנו וכולם צחקו ״אומייגאד נייל״ צעקתי עליו וזרקתי עליו נעל, מה שגרם להארי לצעוק עלי להתייחס לאנשים בטוב לב. לפעמים הבן אדם הזה ככ נחמד שאני מפחד ממנו. ״תשתו. שניכם.״ הם אמרו וגלגלתי עיניים, הורדנו שוט ונייל סובב את הבקבוק שנעצר על זאין ועלי ״אמת או חובה״ הוא שאל עם מבט מרושע בעיניו, ״חובה״ ניסיתי לצאת אמיץ ״חובה עלייך להוריד להארי את החולצה וחנשק לו את כל ארבעת הפטמות. קדימה.״ צחקתי ועשיתי את זה, נשכבנו על הרצפה ולא הפסקנו להצנשק ״אומייגאד אנשים אמרתי ילדים אחר כך״ נייל צעק עלינו וצחקנו, התיישבנו בשקט.
סובבנו שוב את הבקבוק עד שנמאס לנו מהמשחק הזה ופשוט כולנו שתינו. והרבה.
גררנו את כולם החוצה ורצנו לחדר שינה, שמענו את כולם נכנסים בחזרה אבל התעלמנו. נשכבנו על המיטה והתנשקנו הורדתי לו את החולצה והוא בזהירות התחיל לפתוח לי את הגינס ״הי בנים.. אומיפאקינגגאד״ שמענו את קולו של ליאם, ״תתעלמו מאתנו״ זאין אמר והתיישב על המיטה, הדליק את הטלוויזיה ושם את הסרט הרומנטי האהוב עליו. ״אוקיי נראה סרט הבנו אבל לכו״ הארי אמר ״אבל אנחנו לא רוצים״ זאין אמר ונייל וליאם גררו אותו מהחדר, נשארנו ככה, כשהוא בלי חולצה ואני כמעט בלי מכנסיים. הוא שוכב על החזה שלי ואנחנו כל שנייה מתנשקים ״דביל תן לראות סרט״ הוא אמר כשנישקתי אותו ״דביל תן לראות את השפתיים שלך״ החזרתי וחזרתי לנשק אותו
אחרי כמה דקות של נשיקה ארוכה זאין ליאם ונייל נכנסו לחדר בתחפושות, כשהם מאופרים כמו ילדים בגן, ורוקדים ריקודים אירים. ״מה לא בסדר עם אנשים האלה?״ לחשתי והארי צחקק ״תצחקו! אבל אנחנו נהנים! ואתם לאא״ זאין צרח ורץ אל מחוץ לדלת, ואחרי כמה שניות חזר עם שמלה ורודה ״אני ככ מבולבל״ הוא אמר ״זה הפאקינג אלכוהול״ אמרתי בחזרה.
—
חד משמעית הפרק האהוב עלי
YOU ARE READING
Larry stylinson - once in a life time
Fanfic"הנפש התאומה שלנו, אמורים לגרום לנו לחייך, בזמן שאנחנו בוכים. ואתה? אתה גורם לי לבכות, בזמן שאני מחייך.״ - בכתיבה🧚🏻♀️