Dört günden beridir ne evrak işleri bitiyor nede tüm şehrin üstüne hakim olmuş korku herkes sadece izliyor sadece izleyebiliyor çünkü yapabilecekleri hicbir şey yok önlerinde kap karanlık bir tünel dışında hiçbir şey yok . Ikibinli yılların başında turkiyeye yeni yeni gelmeye başlayan mobeseler şimdi tüm turkiyede varlardı ama son olaylardan sonra van'ın her köşesi mobeselerle dolmaya başladı herkes küçük bir ip ucu peşindeydi birden çok arama noktası oluşturuldu şehirde nerdeyse ısız denebilecek hicbir yer bırakmamak için tüm ekipler seferber oldu yakın şehirlerden bu görev için ek ekipler getirtildi şehri basan merak ve korku bir yandan boşaltıyordu şehri bir yandan ise akın akın gelen insanlar vardı herkes bir hikaye peşindeydi ama bilinmeyen çok fazla konu vardı fakat en önemlisi bir pisikopat mı bir örgütlemü yoksa bir intikam hikayesi mi izlediklerini kimse bilmiyordu kimse bu hikâyede başrol de olmak istemiyordu hata yedek oyuncu bile olmak isteyen yoktu herkes seyirciydi herkes bir kişi hariç o da zaten baş rolü seçendi yada onun değimiyle baş rol seçilen kişiydi kim bilir belki sıradaki sensindir belkide aklında dolanıp duran kişidir sırada kim var dersin yada sırada biri var mı ki ? Bu sorular doldururken halkın aklını dalga dalga yayılan korku herkesi evine hapis ediyordu şehirde bir huzur eksikti zaten onun eksikliğinde de var olan pek bir şey yok gibiydi .
Merhaba sesizlik merhaba perdeden sıyrılıp gelen ışık ve merhaba yorgunluğum biliyormusun kafamdaki sesler susuyor iyice bu gün çok verimli bir gün dü ,bu gün tüm parçaları tamamladım ama şimdi çok yorgunum önce dinlenip ardından paketleri teslim edicem 5 ve 6 numara ,bak işte onlar da hazır yanlız itiraf etmem gerek ki hepsinin ölümü ağır olsun istedim her ölen kişi daha çok acı çeksin ve bu acıyı bana hissetirsin istedim ruhum tatmin olmasaydı ve elimde olsaydı onları tekrar diriltip daha acılı öldürürdüm ama ne biliyormusun inlemeleri ,sesleri , çığlıkları, yalvarmaları Allahım çok güzel ya ahhh o acı içindeki sesler, yüzler, bakışlar ,jest ve minikler sonra taze kan kokusu bağladığım alanda göle dönmüş kanlarındaki o debelenmeleri yardım istemeleri gözlerindeki çaresizlik sonra o kan havuzuna ayak bastığım an o sıcaklık ayaklarımı gıdıklıyordu içime garip bir huzur yayılıyordu ahhh çok güzel çok tarifi yok artık kimseyi öldürmeyecek olmam çok kötü düşünüyorum da daha fazla kirli ruh var dünyada ve dirilmeyi hak eden daha fazla insan var değil mi anne ama bunu daha sonra daha detaylı düşünecem şimdilik bunları boş ver de artık susman gerekiyor değil mi Yarın son aini yapıp her şeyi bitirecem sen dirileceksin ben de hedeflediğim gibi sensizliğime kavuşacağım sonra sadece huzur olucak elimde ve kalan son paramla da kendime yep yeni bir hayat kurucan ahh hayaller ne çok ulaşılmazdı bundan 8 yıl önce sadece hayal di her şey ama artık son bir adım kaldı annecim ain düzenledik mi bu iş tamam sonra bütün parçaları iade edebilirim artık onlarla işimiz yok sadece sesizlik olucak ahhh sesizlik bazen küçük şeyler insana neler yaptırıyor anne neyse bak şimdi dinle beni az önce de attığım son adımlar sonucu cok yoruldum ve benim bunca yorgunluk üstüne uyumam lazım anne sesini artık duymuyorum bu cok güzel ölen 6 insanın ardından gelen sesizlik ve huzur sanırım aini yapmadan kavuştum istediğim şeye ha ne dersin anne .Hala beni duyduğunu biliyorum anne iniltilerin kesildi şükür ,son paketler de gidince artık ikimiz de özgür olucaz ben iniltilerini duymayacam ve tabi son nefesini almaya çalışırken ki o hırıltılar onları da artık duymayacam sen ise ait olduğum yere gidiceksin arafta kalmamış olucaksin bu ikimiz için de dirilmek demek anne . Ahhh huzur sen ne pahalı bir duygusun böyle bana 6 cana mal oldun bir başkası senin için neler feda etti acaba belkide senin için tek bedel ödeyen bendim .Her şeyi boş ver de şimdi huzur zamanı iyi uykular annecim ...
Saatler sonra gelen üst üste ihbarlar gene yoğun bir hareketliliğe sebep oldu eskiden olsa bu kadar da hızlı toparlayamazlardı kendilerini ama artık tam dizayn olmuşlardı kim.ne yapacak nasıl hareket edicek hepsi biliyordu artık ikiye ayrılan ekip içlerinde olan garip duyguyu tarif edemiyordu ne yaşadıklarını onlar da bilmiyordu ama korku ,panik ,öfke, ümitsizlik, karamsarlık tüm bu kötü duygulara rağmen küçük bir ümit kırıntısı vardı aslında umut ediyorlardı ki bu sefer belki katili kolaylıkla bulurlar belkide bu sefer de seri katil değildi belki bam başka bir olaydı son olan iki cinayettin ardından herkes hangi duyguları taşıması gerektiği konusunda kararsız dı .
Ronida olay yerine varır varmaz yeni doğan güneşin ilk ışıklarıyla aydınlanmaya başlamış daha yeni yeni hareketlenmeye başlayan hayata baktı burası doğuydu burda hayat gün doğmadan başlardı hele köylerde güneşin doğuşu beklenmez ınsanalar güneşi doğurmak için karanlıkta gözlerini açarlardı yeni güne söyle bir baktı gün ışıklarının aydınlattığı çıkmaz yola çöp kutusunun hemen yanında sanki bir sarhoş sızmış gibi duruyordu ekipler yeni yeni uyanmaya başlaya kuşların yeni yeni öttüğü mis gibi temiz havanın insanın yüzüne yumuşakça dokunduğu ve daha yeni yeni hissedilmeye başlayan vanın sabah ayazıyla birlikte burda soluğu almıştı hasan önce yaklaşıp şah damarına dokundu nabız ölçmek istedi acaba yaşıyormu herkes bunu merak ediyordu ama hasan daha tam dokunamadan onun buz gibi teninden anlamıştı olanları o çoktan ölmüştü şah damarına dokunduğunda bir kağıt hissetti önce sonra diğer elinin de yardımıyla onu ordan aldı almadan önce de merakla bakan gözlere dönüp "çok geç artık " dedi sesi buz gibi çıkmıştı duygu kırıntısı yoktu sesinde ama gözleri öfke doluydu o da herkes gibi bu ölümlerin son bulmasını istiyordu yeter artık daha kaç kişi ölücekti ki . Kafasındaki soruları attı ona bakan meraklı gözler eşliğinde kağıdı açtı daktilodan çıkmış gibi yazılmış arapça yazıyla karşılaştı ardından kağıdı onlara çevirdi herkes şok olmuştu ama kimseden ses çıkmamıştı hasan kağıdı aynı şekilde katlayıp delil torbasına koydu ardından gözleri eksik parca aradı ama ondan önce enseye bakmak istedi hafifçe eğilip cesedin giymiş olduğu ceketi sıyırdı bu esnada tam kurumamış saçlarını da hissedebiliyordu tıpkı beklediği gibi ensede 5 rakamı yazılmıştı hasan ilk şaşırdı ardından ekiplere donup " 5 yazıyor ama bu öldürdüğü 6. Kişi değil mi bu işte yine bir iş var ya hadi hayırlısı " dedikten sonra dizlerinin üstüne çöktü bası önüne eğik olan adamın basını tutu hafifçe kaldırdı adamın gözleri kulakları her şeyi yerli yerindeydi bir sıkıntı yoktu daha sonra ayaklarına döndü tüm gözler hasan geri çekilip bu şekilde fotoğraflarının alınabilmesi için olay yeri inceleme ekibine izin verdi ardından onlar işlerini bitirince cesedin neresi eksik diye bakıyordu herkes ama herşey yerli yerindeydi sanki ayaklar, kollar ,baş bir daha iç organlar mi yoktu yoksa ceset torbasının gelmesi ile cesedi artık hareket ettirmeleri gerekti ve hareket eden cesetten iki şey düştü düşen bu uzuvlar herkesi şok etti önce bir panik ve korku ardından ise şok dalgası sardı herkesi kolları sahneydi kendi kalları yerine manken kolları kullanılmıştı eksik parçalar da böylece öğrenilmiş oldu aslında bu seferki bulmacada eksik parca kollardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİRİLME...
Misterio / SuspensoGizem dolu bir polisiye Kimse bu şekilde öleceğini düşünmemişti taki sesizlik peşinde olan bir seri katil gelene kadar ...