,,Kde si byla jako tak dlouho?" zařval na mě taťka. Sklopila jsem hlavu a špičkou nohy jsem kroužila do podlahy, jako kdybych se snažila udělat ďůlek.
,,Říkala jsem, že jsem si šla provětrat hlavu a n na navíc jsi mi ani nevolal, tak jsem si myslela.." než to ze mě celé nějak vypadlo, taťka mi zase skočil do řeči: ,,Dívej Sáro, nevolal jsem ti, protože ti věřím a vždycky jsi byla spolehlivá, takže jsem předpokládal, že přijdeš brzo sama!"
Popravdě mi přišlo, že to, co řekl, nedávalo nějak smysl, nebo možná ano, ale rozhodně v tom nebyl důvod, proč bych měla přijít dřív. No, každopádně jsem se vyploužila do svého pokoje a snažila jsem se taťkovi keci neřešit. Vyčistila jsem si tedy zuby, převlékla se do pyžama a šla si lehnout.Při dopadu na postel, jsem ucítila svůj zadek, protože popálení od mini medúzy očividně jen tak nezmizelo.
,,Au..."
A bylo to tady, pomalé usínání. Vždycky přemýšlím nad věcmi, které se nikdy nestanou, ale dnes! Dnes mi v hlavě běželi jenom vzpomínky z dneška. Hlavně ta pusa!
Bylo to tak sladké, úplně jsem se přitom dostala do jiného vesmíru. Vůbec jsem netušila že líbání je tak úžasné. Ale hlavně jsem dnes taky byla sama sebou a skoro vůbec jsem se nestyděla, za což jsem na sebe byla pyšná a hodně hrdá.Pomalu už jsem usínala...
,,Aaah, vůně Chorvatska!"
Opět to bylo to první co jsem ucítila, když jsem se probudila. Vstala jsem a musela jsem si pustit písničky, do toho jsem si tancovala a připravovala se na pláž, opět denní rutina:Dát si jogurt s cereáliemi - hotovo ✔️
Vyčistit zuby - hotovo ✔️
Opláchnout obličej - hotovo ✔️
Namazat se krémem - hotovo ✔️
Obléct se do plavek - hotovo ✔️
Nachystat tašku na pláž - hotovo ✔️A jde se!
Rodiče byli na pláži už od nějakých šesti sedmi hodin. Mamka vždycky cvičí ráno jógu a taťka se chodí otužovat a potom na té pláži už prostě zůstanou, což dává smysl.
Cestou na pláž jdu ještě do apartmánu, kde momentálně bydlí Melissa a Betty. Přemýšlím, jestli jim to všechno povím, nebo si to radši pro jistotu nechám ještě pro sebe.
Kráčím si po ulici, slunce na mě svítí z plechově modré oblohy a kolem mě všude šumí macchie - kdyby někdo nevěděl, tak je to taková typická chorvatská zelená rostlina. Rozhlížím se a kochám se místní krajinou, přece jenom je to něco naprosto jiného než u nás v České republice.
A najednou, zahlédnu, jak se něco třpytí na rozpáleném asfaltu silnice. Dojdu k tomu a spatřím stříbrnou nádhernou náušnici s perličkou. Podívám se okolo, jestli se v blízkosti někdo nenachází, komu by mohla patřit, ale ulice je prázdná atak náušnici zvednu, schovám si ji do tašky a jdu k holkám.,,Čaukyyy, jdeme na pláž?" ptala jsem se, když mi holky otevřeli, potom co jsem zazvonila na zvonek.
,,Samozřejmě! Aleeee, první pověz co tvé první R-A-N-D-E !" Smála se na mě Mess a slovo "RANDE" řekli společně i s Betty. Holky mě zatáhly dovnitř apartmánu, vedly mě do pokoje, tam mě posadili na postel a obě spustili.Mess: ,,Tak jaké to bylo?"
Betty: ,,Dali jste si pusu?"
Mess: ,,A odkud je?"
Betty: ,,Bylo něco?"
Mess: ,,A jaký je? Je hodný ? Milý? Co jeho rodina?"
Betty: ,,No jo, vidíš to, má sourozence? "
Mess: ,,A kam chodí na školu vůbec? "
Betty: ,,A má dobrý zadek?"
Mess: ,,Proč by měl mít dobrý zadek? Koho to zajímá, já chci vědět jaký je!?!"
Betty: ,, Každého přece zajímá, jestli má kluk dobrý zadek!"
Mess: ,, Panebože, proč se jí ptáš ale na takovou kravinu ty krávo blbá!?"
Betty: ,,Neříkej mi krávo blbá, sama jsi kráva, ne ty jsi vůl, ten je horší, jako ty!"Musela jsem se smát, holky se začali hádat, a začali se "prát" já už jsem se tam válela smíchy a tak jsem na ně zařvala: ,,STOOOP!" Plácla jsem se do hlavy a potlačovala jsem smích každopádně jsem pokračovala: ,,Holky přestaňte! Bylo to úžasné on byl úžasný, chcete slyšet víc?" Obě přikývli a v klidu se posadili na postel.
,,Bylo to nádherné a romantické, první jsme se jen tak bavili, ale potom mě vzal na pláž, kde mi vyprávěl o hvězdách a potom padla i pusa! Respektive líbání! A nechci jako nějak flexit jo, ale líbat doopravdy umí! "
,,Aww, to je tak pěkný. " řekla Mess a přitom se skoro rozbrečela.
,,A co bylo dál?" ptala se nadšeně Betty.,,No právě! Tomu holky neuvěříte! Potom se tam objevila opilá Annie. Byla úplně mimo a rozešla se po telefonu s nějakým jejím přítelem, ale nejlepší třešničkou na dortu bylo, že tam potom přišla ještě Amy a ta jí nachytala!
,,No nekecej!" vyprskla ne mě Mess a vykulila na mě oči stejně jako Betty.Potom jsme s holkama ještě přemýšleli o tom, jaké to bylo, jak mě potom seřval taťka a podobně a vyrazili jsme na pláž.
To jsem ještě nevěděla, že mám velký problém a že budu mít na pláži co vysvětlovat...
Zdravím všechny! Tak co nová kapitola líbí? Doufám že ano! Tak jaký si myslíte že má Sára problém? To se za chvilku dozvíte v další kapitole! 💙🐛
ČTEŠ
VLNY NÁS ODNESLY
Romance"Někdy je těžké pochopit své myšlenky" Romantický příběh plný vášně, který vzniká na dovolené o letních prázdninách. 🥰 Může se Sára tak snadno zamilovat? 27.12.2020 ➡️ 100 přečtení 💙🥺